Jump to content

waarom geen push-up en wel plunge bh???

flupke

Recommended Posts

Posted

wie kan mij uitleggen waarom er wordt gezegd dat protheses kunnen gaan "wandelen" door een push-up bh? 

die mag ik het eerste jaar dan ook niet dragen. nu begrijp ik dat een plunge bh wel mag?  maar die drukt bij de zijkant. gaan ze daar dan niet van "wandelen"??

mijn boobs zien er uit als een B of C. gisteren een nieuwe bh gekocht met gekruiste bandjes achter, en ik had een 75 E nodig:blush:..... de protheses zijn vrij breed denk ik. 

nu wil ik wel mijn boobs een keer wat dichter bij elkaar want er zit nog steeds wel ruimte tussen en dat zal ook wel zo blijven. mag ik nu dus wel die plunge gaan dragen???

fijne avond!

flupke.

Posted

Hai! Het verschilt heel erg per pc ook merk ik. Van hupkens mag je na 6 wkn ook weer push up aan, had ik nog nadrukkelijk gevraagd aan hem na mn operatie.. Raar he dat iedereen wat anders adviseerd, zou daaro, niet weten waar je wel of niet goed aan doen..

Posted

Hier ben ik nou ook wel benieuwd naar. Ik kan me voorstellen dat als je te vroeg 'normaal' ondergoed gaat dragen, dit niet goed is voor het indalen van protheses en je bloedsomloop. Maar een jaar geen push up? Wat mag je na de aangeraden zes weken dan wel dragen? Ik heb net een leuk Calvin -Klein setje besteld...

Ik lees hier trouwens ook vaak dat je borsten nog kunnen 'groeien' door het indalen van de protheses en het losser worden van je spieren. Wat is dan wijsheid ivm nieuw ondergoed kopen (kan zelf ni wachten, haha:wub:

Posted
15 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Hai! Het verschilt heel erg per pc ook merk ik. Van hupkens mag je na 6 wkn ook weer push up aan, had ik nog nadrukkelijk gevraagd aan hem na mn operatie.. Raar he dat iedereen wat anders adviseerd, zou daaro, niet weten waar je wel of niet goed aan doen..

bij frans straten mag je pas na een jaar push up dragen. daar hou ik me dan ook maar netjes aan.

gek ja, zoveel verschil....

14 minuten geleden zei erwtje:

Hier ben ik nou ook wel benieuwd naar. Ik kan me voorstellen dat als je te vroeg 'normaal' ondergoed gaat dragen, dit niet goed is voor het indalen van protheses en je bloedsomloop. Maar een jaar geen push up? Wat mag je na de aangeraden zes weken dan wel dragen? Ik heb net een leuk Calvin -Klein setje besteld...

Ik lees hier trouwens ook vaak dat je borsten nog kunnen 'groeien' door het indalen van de protheses en het losser worden van je spieren. Wat is dan wijsheid ivm nieuw ondergoed kopen (kan zelf ni wachten, haha:wub:

ik mag wel na  6 weken (ben nu 8 wkn po) beugel bh's dragen. ik heb een setje van 2 bij de hema gekocht voor 14,00 euro. als dat niet meer past is er geen man over boord.  en ze zitten erg mooi. 

ik hoop dat de projectie nog "groeit" maar dat zal wel niet gebeuren.

Posted

Klopt inderdaad ik mag van hupkens ook gewoon push up dragen. Dat mocht ik al na 3 maanden maar ik ben nu bijna 9 maanden po en het doet pijn als ik die draag dus ik doe het ook lekker niet. Met een plunge bh krijg ik me boobs ook mooi bij elkaar. Kunt foto Zien in mijn album. Die gele bh is er een van :) en van die heb ik totaal geen last. 

Posted
6 minuten geleden zei F-cupje:

Klopt inderdaad ik mag van hupkens ook gewoon push up dragen. Dat mocht ik al na 3 maanden maar ik ben nu bijna 9 maanden po en het doet pijn als ik die draag dus ik doe het ook lekker niet. Met een plunge bh krijg ik me boobs ook mooi bij elkaar. Kunt foto Zien in mijn album. Die gele bh is er een van :) en van die heb ik totaal geen last. 

owwww, die zit echt super! houdt de boel mooi elkaar! deze drukt dus alleen de boel naar binnen en heeft geen vulling??

Posted
5 minuten geleden zei flupke:

owwww, die zit echt super! houdt de boel mooi elkaar! deze drukt dus alleen de boel naar binnen en heeft geen vulling??

Ja klopt heeft geen vulling. Is op een of andere manier gemaakt om ze bij elkaar te duwen zonder vulling haha ideaal dus

Posted

ik heb eigenlijk al jaren geen beha's gekocht want ze pasten me toch niet. Nu ben ik laatst al een beetje bij de Inno (Belgische Bijenkorf zeg maar) gaan snuffelen en een prachtige Aubade gepast, mocht de dames er toch eens 'chique' laten bijhangen vind ik.:P Maar ik zou idd ook eens naar de Hema moeten gewoon de Hunkemoller ofzo...Wat ze daar verkopen paste me vroeger gewoonweg niet dus nooit eerder wat gekocht, maar bedankt voor de tip! Nu er van alles mogelijk is wil ik wel graag een leuke collectie aanleggen! Nog een week en dan 'mag' het!!:)

Citaat

Posted
59 minuten geleden zei F-cupje:

Ja klopt heeft geen vulling. Is op een of andere manier gemaakt om ze bij elkaar te duwen zonder vulling haha ideaal dus

Klinkt perfect! Die moet ik straks ook hebben dan haha maar pludge bh?? Nig nooit van gehoord.. Wat is dat? (Ken tot nu toe geloof ik alleen maximisers en push up bhs hahaha)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.