Jump to content

Pijnlijke tepel + melk?!

lotje

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal! 

Ik ga proberen het zo kort mogelijk te houden. Ben nu 5 weken po en de afgelopen 2 weken had ik eigenlijk nergens last meer van. Afgelopen maandag werd ik wakker met een pijnlijk stekend gevoel op en rondom mijn tepel, alsof ik m'n tepel en huid rondom had open geschaafd. Dacht dat mijn zenuwen enzo aan het herstellen waren en mijn tepel daardoor gewoon overgevoelig en continue stijf waren. Dit is de afgelopen dagen niet minder geworden, soms erger, soms even weg. Nu zat ik net te voelen of het warmer was, maar niks extreems. Maar ik voelde wel dat de pijnlijk tepel + tepelhof veel harder voelde. Het lijkt net alsof er een dik buisje recht onder m'n tepel zit. Toen ik er in kneep kwam er gewoon een dikke druppe melk!! Ik ben wel vandaag ongesteld geworden (moest gister al) maar heb dit naast m'n zwangerschappen echt nog nooit gehad. Ben nu meteen bang dat ik een borstontsteking ofzo heb (wat ik ook nog nooit gehad heb)! Het pijnlijke gevoel is na wat knijpen voor nu wel minder.. 

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.. 

Xxx 

Posted

Hey, vervelend om te horen. En weet je zeker dat het melk was en niet een vorm van pus? Ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet eens hoe melk er uit ziet vers van de borst.

Maar zou voor de zekerheid wel even contact op nemen met je PC. Better safe then sorry!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.