Jump to content

Wat voor maat sport BH ????

Recommended Posts

Posted

Hi allemaal,

Ik wordt ik oktober door doctor Nio geopereerd en krijg 400cc rond 85% gevuld voor de spier. :D

Qua sport bh weet ik wel wat voor soort ik moet hebben maar ik twijfel over de maat. Ik zie veel op het forum dat de maat te klein word ingeschat omdat ze te strak zitten. Als ik op een d/e ga uitkomen en ik heb nu een omtrek van 70/75 moet ik dan voor een 80 e gaan? Ik vind ze best prijzig dus zou het zonde vinden als ik de verkeerde maat koop.  :unsure:

Posted

Lastig he, ik ga als het goed is uitkomen op een 70F die maat hebben ze niet dus heb een 75E gekocht. Hoop maar dt ie goed zit want ze zijn niet goedkoop inderdaad. En van iemand op het forum ook een carefix ana overgekocht die is heel soepel en rekbaar dus kan ik altijd die nog aan.

kan j helaas dus verder ook niet advisere :huh:

Posted

Heb zelf ook de care fix Anna.  Die bevalt mij erg goed. Vaak raden ze aan een maatje groter te nemen. Erg rekbaar en geen randen en naden. Zodat je geen last krijgt van striemen. Ik heb  zelf 550cc en maat xl genomen. 

Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.