Ga naar inhoud

SilX : 31 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Na lang nadenken toch maar even een account hier aangemaakt omdat ik steun van lotgenoten wel kan gebruiken. Al klinkt dat negatief, wat het natuurlijk niet is! :lol:

Ik wordt 31 mei geopereerd door dokter Frans Straten. Ik krijg anatomische protheses 390 CC dual plane high profile. Op dit moment heb ik BH maat 75 B. (wat ik eigenlijk al niet helemaal vul) 

Ik wil dit al vanaf mijn 15e maar ik moet zeggen nu dat het ineens zo dicht bijkomt vind ik het toch wel erg spannend en beginnen de twijfels ook enigszins toe te slaan. :unsure: 

Ik kijk er heel erg naar uit maar vindt het ook enorm eng! Zijn er mensen hier die ook anatomisch protheses hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Welkom, en hier zul je zeker voldoende steun vinden, want het is ook best allemaal heel spannend en eng, maar achteraf zul je zo blij zijn met het resultaat.

Via de zoekbalk kun je ook heel veel info vinden over anatomische protheses.

Ik heb gelijk je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dan ook verder alle updates en na je operatie je verslag schrijven, en heb je alles dadelijk netjes bij elkaar staan.

Heel veel zoek en lees plezier, en maak je niet al te druk, gaat helemaal goed komen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! :)

On 5/19/2016 at 7:26 PM, flupke said:

ik vond het ook best eng, maar ik kan je verzekeren, bij frans straten ben je op de juiste plek! ik heb ook anatomisch en ben er suuuuperblij mee!

flupke.

Fijn om te horen Flupke! Geeft toch wel enigzins beetje geruststelling haha. 

 

On 5/21/2016 at 0:51 PM, TheMonsterHasBlueEyes said:

Wauw een dagje na mij! Met precies hetzelfde aantal CC Heb jij ook al zo'n ontzettende spanning?

Wat leuk! Krijg je ook anatomisch bij Frans Straten? 

Gisteren gebeld dat ik om 7.15 aanwezig moet zijn in het ziekenhuis. Dan komt het toch wel ineens heel erg dichtbij! 

Daarnaast ook een Triumph bh besteld.. 70D op aanraden.. heel gek om zo'n maat te bestellen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SilX:

Bedankt voor de reacties! :)

Fijn om te horen Flupke! Geeft toch wel enigzins beetje geruststelling haha. 

 

Wat leuk! Krijg je ook anatomisch bij Frans Straten? 

Gisteren gebeld dat ik om 7.15 aanwezig moet zijn in het ziekenhuis. Dan komt het toch wel ineens heel erg dichtbij! 

Daarnaast ook een Triumph bh besteld.. 70D op aanraden.. heel gek om zo'n maat te bestellen haha. 

Ja zeker! Ik krijg ook anatomische, zoveel eigen vetweefsel heb ik nou ook weer niet. En zeker ook bij Frans Straten en in Kliniek Heyendael. Ik zal me de 30e moeten melden om 8 uur. En overigens moest ik ook precies dezelfde BH kopen in precies dezelfde maat. Ik heb voor de zekerheid ook nog maar 1 kleiner besteld. Al denk ik niet dat ik deze nodig ga hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi, spannend he nu het zo dichtbij komt!! Ik heb 3 mei een borstvergroting gehad bij Straten enne... ik kan uit ervaring zeggen dat je inderdaad in goede handen bent bij hem ;) Voorafgaand aan de operatie komt hij ook nog even een praatje maken hoe het met je is om je vervolgens te verzekeren dat het prachtig wordt!

Ik vond het ook bizar om een bh te kopen, zo onwerkelijk haha! Het is nog gekker als je hem aan hebt en die helemaal opgevuld is door eigen boobs :P 

Geniet van de voorpret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou meiden even geen tijd meer gehad om te reageren. Maar jeetje wat een pijn heb ik de eerste 4 dagen gehad! Mijn pijngrens ligt vrij hoog. Maar dit sloeg echt alles.. gelukkig wel heel blij met het resultaat! Ze moeten wel nog aardig zakken. Vooral m'n rechter borst.  

Kan gelukkig alweer wat meer. Lichte huishoudelijke taken en op m'n rug slapen. Bizar dat het eerst zo veel pijn deed en dat het herstel nu ineens zo snel gaat. 

Wordt alleen wel gek van die band. Doe hem soms ook af. Niet omdat hij pijn doet maar hij irriteert me enorm onder m'n oksels. Hebben jullie hier ook last van?  

Hoe is het bij jou gegaan @TheMonsterHasBlueEyes? Trouwens. Jij bent ook.maandag geopereerd toch? Ik ook namelijk het was een dag vervroegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi 

gefeliciteerd met je nieuwe boobies, heb je al foto's van voor en na ben erg nieuwsgierig ik ga namelk zelf naar Frans straten in september. groetjes valentine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen foto's gemaakt! Ik zit me ook net te bedenken dat ik helemaal geen foto's van voor situatie heb. Frans heeft deze wel gemaakt dus ga toch eens vragen of ik die nog mag hebben. I

Ik moet zeggen dat ik ze nu echt met de dag zie veranderen! Heb gisteren de pleisters eraf gehaald omdat ze begonnen te krullen. Wat een verademing. Die dingen jeukten als een gek. Op het moment gaat het eigenlijk best goed. Ben nu 11 dagen PO. Heb alleen af en toe last van steken en kramp in m'n linkerborst en een jeuk aan m'n tepels! verschrikkelijk! Meer meiden hier last van?

Hoe gaan jullie om met die borstband, als je hem al hebt? Ik vind het echt een onding en doe hem ook weleens af. Hoop niet dat het al te grote consequenties heeft. 

Btw heb ik ook andere bh gekocht van Anita. Eerst had ik de triumph triaction. Verschrikkelijk ding zeg. Nu de Anita momentum. Moet zeggen dat die veel beter zit en ondersteund! 75 C nu daarvan.. daar was ik wel enigzins in teleurgesteld hihi. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.