Catje Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Hallo ik ben al eventjes lid van deze forum, vooral om informatie bijeen te krijgen. Na lang twijfelen had ik een afspraak gemaakt bij dokter verdonck, deze stelde mij direct op m'n gemak, wat een zalige man! 28 april ben ik bij hem geopereerd, nu ondertussen 3 weken geleden. Ik ben heel blij met mijn beslissing maar ben zo onzeker over het resultaat, hebben jullie dit gevoel ook? Ook bang om iets verkeerd te doen enzo ik zit met 2 kleine kindjes... toch mss wat onderschat!
TessaDLCDP Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Ha meid! Allereerst welkom! Kun je wat meer vertellen? Welke kliniek, je voorsituatie en wat je hebt laten plaatsen? Waar ben je onzeker over? Waarom denk je dat het resultaat niet goed is? Kun je een foto plaatsen? Xx
Catje Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Hey, dokter verdonck, belgian breast clinic 250 cc sebbin dual plane heb ik gekozen, had zelf een kleine b. ik vind precies dat de ene borst hoger staat dan de andere, de ene is ook zachter dan de andere. Ben natuurlijk ook maar nog 3 weekjes verder maar maakt mij onzeker. Pictures visible for members only. Become a member now.
TessaDLCDP Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Kijk zo kunnem we meekijken... je bent pas 3 weken PO, en vergeet niet dat het 2 afzonderlijke wonden zijn..zoals ik zie worden ze prachtig hoor! Let maar op als ze "geplopt" zijn!
Catje Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Ah ben ik toch al wat geruster. Kben wel een zeer onzekere en dan pas na 3 maand terug op controle, Ik vind da toch heel lang geduld geduld leren hebben
TessaDLCDP Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Haha kijk maar bij mij, waren net 2 rare bobbels! Inmiddels zijn ze een stuk zachter en vind ik..mooi x
Catje Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Ja die van u zijn super! Bedankt voor de reactie x
Desert-Rose Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Hoi meis, Het ziet er allemaal heel mooi uit, en het verschil in hoogte gaat echt nog heel erg veel veranderen, de eerste 6 weken zie je de grootste verandering, dan zeker tot 3 maanden zie je het ook nog geleidelijk aan veranderen ( dit zal je dan bijv merken aan de bh maat die nog veranderd) en tot een jaar na de bv zijn er nog kleine veranderingen, dus voor nu is het echt geduld hebben. Ik heb gelijk je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie. xxx
Catje Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Ach bedankt zo spannend eerste keer iets melden op forum maar ben heel blij met jullie reacties. Maar het verschil in hoogte zien jullie toch ook e? Ben zo verslaafd kijk er hele dag naar!
Desert-Rose Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Is ook spannend, maar je bent hier anoniem, dus de drempel is lager. Je protheses zitten inderdaad nog iets te hoog, maar het heeft tijd nodig dat ze indalen, de spier moet meer gaan ontspannen, en dan zal je zien dat ze echt lager gaan zitten, ook kan het nog zijn dat er nog vocht zit, maar dat trekt vanzelf weg. xxx
TessaDLCDP Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Haha niet zo erg als je het zelf ziet! Ik heb altijd nog opmerkingen over de mijne, rn een ander ziet dat niet!
Catje Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Ja en draag dag en nacht mij borstband. Ik zal geduld moeten hebben hihi
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.