Jump to content

mandys : 31 mei 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

wij zijn mandy 31jaar en angelo 37 jaar  en sinds net lid hier geworden .

al langere tijd de overweging gemaakt voor een borstvergroting en nu de stap genomen maar nog niet zonder slag of stoot via Diana Gabriels .

De operatie staat al wel gepland op 31 mei maar er heerst nog wel wat twijfel en onzekerheid over bemiddelaar  Diana Gabriels .

Iemand ervaringen met kliniek amstelveen ?

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply
Posted

Welkom op het forum!

Typ in de zoekbalk Diana Gabriels en je komt helaas niet al te positieve verhalen tegen. Als je de kans nog hebt , zal ik cancellen bij Diana en rechtstreeks contact opnemen met de kliniek. Ik denk dat je bij Hupkens gaat?

Posted

Hey! Ik ga ook via diana Gabriels.. word geopereerd in Vlaardingen door dr hupkens. 

Ik durf nog geen uitspraken te doen over hun. Het gesprek met joanna (dochter van Diana) liep wel uit maar dat komt omdat ze voor iedereen de tijd wilde nemen, zodat ze alle vragen kon beantwoorden.. 

Verder lees ik inderdaad slechte maar zeker ook goede dingen over ze dit is vooral op hun Facebook pagina en op kliniek ervaringen.. je moet doen wat je gevoel je zegt denk ik! 

Liefs 

Posted
1 uur geleden zei jo:

Hey! Ik ga ook via diana Gabriels.. word geopereerd in Vlaardingen door dr hupkens. 

Ik durf nog geen uitspraken te doen over hun. Het gesprek met joanna (dochter van Diana) liep wel uit maar dat komt omdat ze voor iedereen de tijd wilde nemen, zodat ze alle vragen kon beantwoorden.. 

Verder lees ik inderdaad slechte maar zeker ook goede dingen over ze dit is vooral op hun Facebook pagina en op kliniek ervaringen.. je moet doen wat je gevoel je zegt denk ik! 

Liefs 

Heb al eens ergens gelezen dat op FB de negatiever ervaringen verwijderd worden. Maar goed , je moet doen waar je je goed bij voelt.
Als je nu al twijfelt bij Diana , zal ik gewoon rechtstreeks naar Schiettecatte gaan.

Posted
12 minuten geleden zei pammetje:

Heb al eens ergens gelezen dat op FB de negatiever ervaringen verwijderd worden. Maar goed , je moet doen waar je je goed bij voelt.
Als je nu al twijfelt bij Diana , zal ik gewoon rechtstreeks naar Schiettecatte gaan.

Oh echt ja? Zou idd kunnen.. maar ik zie ook weleens negatieve dingen staan op Facebook hoor.. maar meer goede.. achja ik weet het ook niet.. iedereen moet zelf weten wat ze Doen:-) 

Posted
5 minuten geleden zei jo:

Iedereen moet zelf weten wat ze Doen:-) 

Dat bedoel ik...Ga op je eigen gevoel af.

Posted
2 uur geleden zei jo:

Liefs 

Ik wil niet teveel zeggen over die goede recenties van hun op Facebook maar ik ben ook daar geopereerd en ze zei ik geef je 50 euro als je goede recensie schrijft.  Dus of die recenties te vertrouwen zijn....

Posted
5 minuten geleden zei F-cupje:

Ik wil niet teveel zeggen over die goede recenties van hun op Facebook maar ik ben ook daar geopereerd en ze zei ik geef je 50 euro als je goede recensie schrijft.  Dus of die recenties te vertrouwen zijn....

Oh..... pff nu begin ik zelf ook steeds meer te twijfelen:-(

Posted
8 minuten geleden zei jo:

Oh..... pff nu begin ik zelf ook steeds meer te twijfelen:-(

Meid de pc's doen gewoon goed werk verrichten alleen afspraken etc... gaan daar slecht. Wel weet ik ook dat de pc's minder operatie tijd hebben waardoor ze hetzelfde werk in een kortere tijd moeten doen. Ik heb zelf geen perfecte borsten gekregen en dat komt denk ik door tijdgebrek. ( heb een deukje, dit wijst erop dat de ruimte niet goed is gemaakt tijdens de operatie). Het wil niet zeggen dat her bij jou niet goed zal gaan en ik wil je niet gek maken maar ben wel gewoon eerlijk tegen je... als je nog zou kunnen zou ik persoonlijk rechtstreeks bij de pc laten opereren en niet via diana. X

Posted
58 minuten geleden zei jo:

Waar opereert hupkens zelf dan ? Weet je dat ? 

als ik google kom ik op zijn eigen site(?) uit. Contact adres is in Berg en Dal

Posted
6 minuten geleden zei pammetje:

als ik google kom ik op zijn eigen site(?) uit. Contact adres is in Berg en Dal

Ja klopt 2000 meer haha 

Posted

ik weet niet meer precies bij welke discussies maar heb meerdere malen gelezen dat rechtsreeks naar de pc soms maar €300 duurder is, je hebt dan wel betere nazorg, meer tijd en garanties etc geloof ik. Even idd zoeken op Diana gabriels ervaringen en dan lees je wel hoe je rechtstreeks kunt gaan en wat dat kost enzo, even neuzen. Succes dames!

Posted
7 uur geleden zei F-cupje:

Meid de pc's doen gewoon goed werk verrichten alleen afspraken etc... gaan daar slecht. Wel weet ik ook dat de pc's minder operatie tijd hebben waardoor ze hetzelfde werk in een kortere tijd moeten doen. Ik heb zelf geen perfecte borsten gekregen en dat komt denk ik door tijdgebrek. ( heb een deukje, dit wijst erop dat de ruimte niet goed is gemaakt tijdens de operatie). Het wil niet zeggen dat her bij jou niet goed zal gaan en ik wil je niet gek maken maar ben wel gewoon eerlijk tegen je... als je nog zou kunnen zou ik persoonlijk rechtstreeks bij de pc laten opereren en niet via diana. X

wow als ik dit eerder wist had ik rechtstreeks bij Straten laten opereren. 

Posted

Toch besloten de stap te maken want van uitstel komt afstel , 31 mei is het zover en krijg ik 375 cc mentor hp onder de borstspier door schiettecatte in kliniek Amstelveen ... Nog even  een  3D voorbeeld die ik laatst heb gemaakt via Bergman site ...

spannend !!!!!

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Hoi meis,

Spannend, nog maar heel even aftellen, ik heb gelijk maar even je topic titel aangepast en vast verhuisd naar de goede categorie, hier kun je ook gelijk na je operatie je verslag schrijven, mits je dit wilt natuurlijk, maar dan heb je wel alles netjes bij elkaar staan.

xxx

Posted
5 uur geleden zei mandys:

Toch besloten de stap te maken want van uitstel komt afstel , 31 mei is het zover en krijg ik 375 cc mentor hp onder de borstspier door schiettecatte in kliniek Amstelveen ... Nog even  een  3D voorbeeld die ik laatst heb gemaakt via Bergman site ...

spannend !!!!!

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Spannend!

succes met aftellen!

Posted

Ik ben eergister geopereerd in kliniek amstelveen. Door Schiettecatte. Ze zijn zo lief daar! Ik ben op consult geweest bij aesthetic beauty clinics veldhoven en ook daar zijn ze heel aardig en goed. Ik wilde eerst bij die gabriels maar las daar veel klachten over (over het consult dan he) meiden die via haar een operatie krijgen gaan ook naar kliniek amstelveen, en ik ook. Dus is allemaal hetzelfde. Ik ben zeer te spreken over de kliniek van mij in Veldhoven! 

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.