Fran333 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Dag allemaal, in juni krijg ik een borstvergroting van 200 cc rond achter de spier bij dokter Verlende. Hij gaf me meteen wel een goede indruk. Na 2 keer borstvoeding blijft er helaas niet meer zoveel over van mijn borsten. Ik had een volle b cup die nu leeg is en hoop dat ze er weer mooi gevuld zullen uitzien. De dr vond 200cc wel het minimum maar gaat niet groter omdat ik liever geen te grote borsten wil. Ik wil dat het eerder niet zou opvallen en dat ik uitkom op wat ik nu heb met mijn bh aan. Ik zal heel blij zijn als ik gewoon weer een gevulde b cup heb zonder kleding aan. De dokter zegt wel dat veel vrouwen achteraf liever voor wat groter zouden gegaan zijn. Zijn er hier mensen met 200 of 250 cc? Zijn jullie tevreden? Ik hoop zelf dat 200 cc wel mooi alles weer zal vullen. In mijn eerste consult stelde de dokter anatomische voor de spier voor maar nu zijn het toch ronde achter de spier geworden. Omdat ik nogal fijn bent en graag heb dat het natuurlijk oogt. Kan ik misschien wat foto's bekijken in de albums? Groetjes Fran
Summer2 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Hoi! Ik ben gister geopereerd en heb 300cc gekregen. Ik kom van een aa cup af en vind ze nu een beetje normaal, niet te groot of te klein. Ze veranderen wel veel dus ze moeten nog flink zakken en het vocht eruit en dan worden ze mooi soepel. Ik denk dat ik nu een B cup heb of een C. Ik denk dat 200 wel weinig is... een vriendin van mij geeft 240 (net zo klein als mij, 1,60 en 46 kilo) en vind het bij haar te klein. Ik vertel nu mijn situatie, misschien zijn jou borsten wel heel mooi met 200 cc, want bij iedereen is het anders. Liefs x
BoysMom Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Goedemorgen Fran333, Welkom op het forum. Wat spannend, juni is erg dichtbij Ik heb 2.5 weken geleden 275CC gekregen, dual plane. Ik ben ook met de wens: NATUURLIJK, volle B kleine C, naar de PC gegaan. Ik heb foto's in mijn album staan die je kan bekijken. Ik kwam alleen wel van een 75A (A) weg. Succes!
Fran333 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Proficiat, ik hoop dat je niet teveel pijn hebt nu. Bedankt voor je reactie, soms twijfel ik nog een beetje of ik toch niet een beetje meer moet kiezen, als dat nog kan. Veel beterschap! Fran
Fran333 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 11 minuten geleden zei BoysMom: Goedemorgen Fran333, Welkom op het forum. Wat spannend, juni is erg dichtbij Ik heb 2.5 weken geleden 275CC gekregen, dual plane. Ik ben ook met de wens: NATUURLIJK, volle B kleine C, naar de PC gegaan. Ik heb foto's in mijn album staan die je kan bekijken. Ik kwam alleen wel van een 75A (A) weg. Succes! Ja spannend! Ik hoop dat je er blij mee bent en je goed herstelt. Hoe kan ik jouw foto's bekijken?
Summer2 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 13 minuten geleden zei Fran333: Proficiat, ik hoop dat je niet teveel pijn hebt nu. Bedankt voor je reactie, soms twijfel ik nog een beetje of ik toch niet een beetje meer moet kiezen, als dat nog kan. Veel beterschap! Fran Ik zou zelf iets meer kiezen. Of overleggen met de pc. Hoe groot en zwaar ben je? Als je groter en zwaarder bent dan mij dan wordt het denk ik nog kleiner.
Fran333 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 6 minuten geleden zei Summer2: Ik zou zelf iets meer kiezen. Of overleggen met de pc. Hoe groot en zwaar ben je? Als je groter en zwaarder bent dan mij dan wordt het denk ik nog kleiner. Ik ben 1m59 en weeg 50kg. Ik heb wel echt dunne armen en bovenlichaam. Misschien moet ik het nog eens bespreken voor ik onder het mes ga 13 juni. Tanks!
Summer2 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 5 minuten geleden zei Fran333: Ik ben 1m59 en weeg 50kg. Ik heb wel echt dunne armen en bovenlichaam. Misschien moet ik het nog eens bespreken voor ik onder het mes ga 13 juni. Tanks! Oh dat is wel hetzelfde als mij! Jeej nog een kleintje haha. Hm best lastig hoor, gewoon goed bespreken, hoe duidelijker jik bent met wat je wil hoe makkelijker het is voor de pc. Het moet goed zijn en naar jou zin! Komt goed
chica Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Hallo Fran, Ik ben 9 mei geopereerd. Op mijn eerste consultatie heb ik tegen de dr vermeld dat ik voor een natuurlijke look wilde gaan. Met een voorgeschiedenis van 75 A , 1.75m en 66kg kon ik kiezen tussen de cc vanaf 225 tot 325. Ik ben gegaan voor de ronde 300 cc = achter de spier. Deze passen exact bij mijn lichaam. Niet te groot maar ook niet te klein. Dus buiten de pijntjes aan de borsten en vooral ook spieren heb ik er geen spijt van. Eerst wou ik ook voor iets kleiner gaan. Maar je moet er rekening mee houden dat als m'n de prothese achter de spier laat plaatsen dat het de prothese iets platter drukt dan voor de spier. Dus net dat ietsje meer in cc's mag best. Ik kom nu uit op een volle B kleine C. Succes alvast!
Fran333 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 13 minuten geleden zei chica: Hallo Fran, Ik ben 9 mei geopereerd. Op mijn eerste consultatie heb ik tegen de dr vermeld dat ik voor een natuurlijke look wilde gaan. Met een voorgeschiedenis van 75 A , 1.75m en 66kg kon ik kiezen tussen de cc vanaf 225 tot 325. Ik ben gegaan voor de ronde 300 cc = achter de spier. Deze passen exact bij mijn lichaam. Niet te groot maar ook niet te klein. Dus buiten de pijntjes aan de borsten en vooral ook spieren heb ik er geen spijt van. Eerst wou ik ook voor iets kleiner gaan. Maar je moet er rekening mee houden dat als m'n de prothese achter de spier laat plaatsen dat het de prothese iets platter drukt dan voor de spier. Dus net dat ietsje meer in cc's mag best. Ik kom nu uit op een volle B kleine C. Succes alvast! Dank je voor je reactie. Ik begin te twijfelen. Ik heb 200cc gepast en vond dat toen al groot. Maar hoe ik meer ik lees dat dat klein uitvalt hoe meer ik twijfel. De de heeft nooit gezegd voor hoeveel hij zou gaan maar van hem mocht het nog iets groter. Maar ik bleef volhouden bij 200cc. En dat is nu afgesproken. Ik denk dat ik nog eens contact opneem. Groetjes!
Lotje81 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 als je twijfelt zou ik nog eens op consult gaan. vraag eens om iets groter te passen, welke visie je arts heeft. neem foto's en bekijk het rustig thuis. Ik ben zelf nog wachtende op men operatie maar hoor toch ook dat je net een beetje groter moet nemen voor hetzelfde resultaat
chica Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Hoi Fran , zou ik zeker ook doen. Met jou voorgeschiedenis van volle B naar lege B momenteel mag je volgens mij toch wel wat meer als 200 cc hebben hoor. Ik had een mini A en met 300 cc een aardige B/C . Het is maar wat je wilt natuurlijk. Groetjes.
vermer Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 hoi fran! Welkom hier en veel plezier en succes met de voorbereidingen! Misschien kan je hier wat zoeken naar foto's hoe jij het zou willen/welke borsten jij mooi vindt, zonder cc's te bekijken maar gewoon, welk beeld heb jij in je hoofd? Die dan meenemen naar je consult. Ik ben nu 9 dagen po, 275 cc dp. Bij passen vond ik 250 genoeg maar toen werd ik geadviseerd nog 1 groter te nemen, het went snel en het resultaat lijkt meestal net wat kleiner dan met pas protheses. Ben erg blij dat ik dat gedaan heb!! Ergens hier heb ik ook de tip gelezen en panty te knippen en te vullen met rijst, dan heb je een soort pas prothese. Succes meis!!
Fran333 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 6 uur geleden zei vermer: hoi fran! Welkom hier en veel plezier en succes met de voorbereidingen! Misschien kan je hier wat zoeken naar foto's hoe jij het zou willen/welke borsten jij mooi vindt, zonder cc's te bekijken maar gewoon, welk beeld heb jij in je hoofd? Die dan meenemen naar je consult. Ik ben nu 9 dagen po, 275 cc dp. Bij passen vond ik 250 genoeg maar toen werd ik geadviseerd nog 1 groter te nemen, het went snel en het resultaat lijkt meestal net wat kleiner dan met pas protheses. Ben erg blij dat ik dat gedaan heb!! Ergens hier heb ik ook de tip gelezen en panty te knippen en te vullen met rijst, dan heb je een soort pas prothese. Succes meis!! Ja, dat ga ik doen, en bedankt voor de tip met de panty!
Desert-Rose Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 He meis, Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,en hier kun je dadelijk na je operatie ook je verslag schrijven. Ik neem aan dat je in het ziekenhuis word geopereerd zoals in de titel, zo niet geef het maar even door,dan pas ik het aan voor je xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.