Summer2 Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Januari: Eind deze maand heb ik besloten om een borstvergroting te doen (cup aa) en ging ik op consult in Veldhoven. Na veel informatie hebben we besloten dat ik 300cc ga krijgen. Wat tof! We hebben een datum gepland en ik ging weer naar huis. Het duurt helaas nog lang, maar dat kon niet anders i.v.m. mijn werk. 13 mei: Vandaag mag ik bellen hoelaat ik binnen moet zijn, yes! Ik moet om 8 uur binnen zijn. Dat wordt vroeg vertrekken want we rijden er 1 uur en een kwartier op en moeten wel ruim optijd zijn. 17 mei: Vandaag is het eindelijk zo ver, wat ben ik blij!! Mijn grootste droom gaat uitkomen, ik kan het bijna niet geloven. Ik krijg eindelijk mijn borsten en ga me eigen dan vast meer een vrouw voelen. Om 5:30 stapten we de auto in, op naar kliniek Amstelveen. Ik mocht gelijk naar boven en kreeg een operatie schort aan, mutsje en slofjes. Het infuus werd geprikt, er wordt afgetekend en ik mocht naar de operatiekamer. Wat zijn ze allemaal lief voor me! Grapjes maken, en alles goed uitleggen, heel erg fijn. Ik werd duizelig en weg was ik. Toen ik wakker werd was ik flink duizelig. Toen ik uiteindelijk naar beneden mocht lopen waar mijn moedet was werd ik erg misselijk. Door een aantal gekke handelingen door een verpleegster was de misselijkheid meteen weg, zo vreemd! Ze hielp me mee in de auto en ook zij was erg lief voor me. Nu pijn onder mijn rechteroksel en mijn borstbeen. Om 5 uur mag ik medicijnen nemen. Hopelijk wordt de pijn dan een beetje minder. Het is allemaal zo meegevallen. Ik ben nu al super blij met mijn boobies! Ik heb een borstband gekregen want mijn borsten zitten te hoog. Nu lekker uitrusten! Succes voor iedereen die nog moet. Het komt allemaal hoed en het is super om borsten te hebben, ook al voel ik ze nu nog niet. En iedereen die de stap nog moet maken of ze het willen, ik zeg doen! Je leeft maar 1 keer en je moet doen wat je graag wil, maak het leven mooi. Liefs!
Desley1994 Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hey Summer, Wat fijn dat alles goed is gegaan. Hopelijk heb je een goed herstel en rust lekker uit !
Sinas Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Fijn, en tevreden met het resultaat? Welke maat heb je nu ongeveer? Wat voor protheses? ik ben me nog aan het oriënteren. Goed herstel!
Summer2 Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 20 minuten geleden zei Sinas: Fijn, en tevreden met het resultaat? Welke maat heb je nu ongeveer? Wat voor protheses? ik ben me nog aan het oriënteren. Goed herstel! De maat weet ik nog niet. Na 6 weken zal ik ongeveer mijn maat weten. Op dit moment denk ik aan een C cup, maar bij veel meiden worden ze nog wat groter. Ik denk dat ik eem D cup ga passen. Ben nu al heel tevreden, ze moeten nog flink zakken en zacht en soepel worden maar dat komt vast goed!
Sinas Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 4 uur geleden zei Summer2: De maat weet ik nog niet. Na 6 weken zal ik ongeveer mijn maat weten. Op dit moment denk ik aan een C cup, maar bij veel meiden worden ze nog wat groter. Ik denk dat ik eem D cup ga passen. Ben nu al heel tevreden, ze moeten nog flink zakken en zacht en soepel worden maar dat komt vast goed! fijn. tevreden met de arts? wat voor protheses heb je? mag ik ook weten wat de prijs hiervan is? succes. ik ben benieuwd naar het resultaat over enkele weken.
Summer2 Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 5 minuten geleden zei Sinas: fijn. tevreden met de arts? wat voor protheses heb je? mag ik ook weten wat de prijs hiervan is? succes. ik ben benieuwd naar het resultaat over enkele weken. Ja ik ben ook heel benieuwd!! Arts is heel lief. Bij consult kwam die een beetje gehaast over, maar dat vond ik niet erg want hij hoefde niet langer bij het consult bij te zijn. Toen ik geopereerd werd was die ook erg lief, af en toe een hand op mijn schouder en grapjes maken, de rest van de mensen in amstelveen zijn ook erg aardig, voelde me op me gemak daar. Ik heb mentor high profile rond 300cc en heb daar 2800 euro voor betaald.
TheMonsterHasBlueEyes Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Mag ik weten welke maat je hiervoor had?
Summer2 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 5 minuten geleden zei TheMonsterHasBlueEyes: Mag ik weten welke maat je hiervoor had? Cup aa, ben 1,60 en weeg 46 kilootjes
TheMonsterHasBlueEyes Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 5 minuten geleden zei Summer2: Cup aa, ben 1,60 en weeg 46 kilootjes 75? Of 70? En hoe voel je je nu met je nieuwe boobs. Wat heeft het gedaan voor je zelfvertrouwen?
Summer2 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 5 minuten geleden zei TheMonsterHasBlueEyes: 75? Of 70? En hoe voel je je nu met je nieuwe boobs. Wat heeft het gedaan voor je zelfvertrouwen? 70! Ja die is al een stuk omhoog gegaan, alleen kan ik nu nog geen bh of bikini aan, denk dat als ik die aan heb ik nog meer zelfvertrouwen krijg. Ik ben altijd verlegen geweest want ben erg gepest, maar door wat hulp durfde ik alles weer te doen en nu ben ik lekker spontaan geworden en durf ik meer, dit was alleen het laatste zetje nog naar het echte zelfvertrouwen!
TheMonsterHasBlueEyes Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 5 minuten geleden zei Summer2: 70! Ja die is al een stuk omhoog gegaan, alleen kan ik nu nog geen bh of bikini aan, denk dat als ik die aan heb ik nog meer zelfvertrouwen krijg. Ik ben altijd verlegen geweest want ben erg gepest, maar door wat hulp durfde ik alles weer te doen en nu ben ik lekker spontaan geworden en durf ik meer, dit was alleen het laatste zetje nog naar het echte zelfvertrouwen! Ik herken het gevoel. Ik ben ook jaren gepest geweest. Gelukkig niet om mijn boobies, anders had ik nu wel een enorm minderwaardigheids complex. Al heb ik wel het gevoel dat deze borsten mij gaan helpen om meer dingen te doen... naar het strand... naar de sauna... naar het zwembad. Allemaal dingen die ik wel enigzins durf, maar me zo naar bij voel, dat ik het toch niet doe. Ik heb dan ook het gevoel dat ik zometeen helemaal tevreden kan zijn met mijn lichaam. En dat er geen enkel punt is waar ik me druk om zou moeten maken. Het voelt zo bevrijdend! Alsof iemand het deurtje van mijn gouden kooi opent!
Summer2 Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 29 minuten geleden zei TheMonsterHasBlueEyes: Ik herken het gevoel. Ik ben ook jaren gepest geweest. Gelukkig niet om mijn boobies, anders had ik nu wel een enorm minderwaardigheids complex. Al heb ik wel het gevoel dat deze borsten mij gaan helpen om meer dingen te doen... naar het strand... naar de sauna... naar het zwembad. Allemaal dingen die ik wel enigzins durf, maar me zo naar bij voel, dat ik het toch niet doe. Ik heb dan ook het gevoel dat ik zometeen helemaal tevreden kan zijn met mijn lichaam. En dat er geen enkel punt is waar ik me druk om zou moeten maken. Het voelt zo bevrijdend! Alsof iemand het deurtje van mijn gouden kooi opent! Ik ben ook niet gepest vanwege mijn borsten. Fijn gevoel he! Als dat allemaal kan! Vind het jammer dat ik nu niet gelijk kan zwemmen ofzo, maar ik heb geduld
Susannah Posted August 28, 2016 Posted August 28, 2016 Hoi Summer Ik las net jouw topic. Je hebt jouw borsten nu al een tijdje zie ik. Je hebt mij nog bemoedigd bij m'n voorsteltopic toen ik nog erg twijfelde. Bedankt daarvoor. Ik ben in juli geopereerd. Ben erg erg content mee. M'n foto's staan in m'n operatieverslag trouwens. Mocht je ze willen zien. Ben jij helemaal tevreden? Heb je al mooie lingerie gescoord? Ik zou graag jouw foto's willen bewonderen. Mag dat? Lfs Susanah.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.