Jump to content

ilke : 4 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek

Guest Ilke

Recommended Posts

Guest Ilke
Posted

Dag dames !

Ik zal mezelf even snel voorstellen, ik ben Ilke en ben een vrouw van 19 jaar.
Al sinds ik in mijn pubertijd zat en zag dat ik niks van borsten kreeg, zat het idee dat ik een borstvergroting wil in mijn hoofd.
Nu ben ik zelf al bij 2 pc's geweest. Dokter de doncker en dokter Van Zele, ik was super tevreden met mijn consultatie bij dokter van Zele!! Hij hield rekening met wat ik echt wou , zegt je duidelijk want kan en wat niet kan en het is echt een super lieve man !! Heb wel 40minuten bij dokter van Zele binnen gezeten tegenover dokter de doncker was ik na 5minuten weer buiten en vond niet echt dat ik deftige uitleg heb gekregen en voelde me daardoor ook niet echt op mijn gemak .. Dus die was al zeker van mijn lijstje geschreven ! 

Nu is mijn operatie in de wellness kliniek bij dokter van Zele ookal gepland en de operatie gaat door 4 Juli !!
Ik ben super zenuwachtig en kijk er super hard naar uit :) 

maar nu had ik toch nog een paar kleine vraagjes..

Ik ben redelijk groot ik meet 1m81 en weeg 72kg , ik heb echt niets van borst ik ben AA / A en ik wil graag een D behalen ! Mijn dokter rade mij 425 cc aan, maar nu vraag ik mij af is dat wel voldoende en ga ik daarmee wel een D behalen? 

Ook wilt hij de implantaten dual plane steken maar meestal hoor ik dat ze implantaten toch achter de borstspier steken , is er eigenlijk een groot verschil tussen die 2? 

Groetjes Xxx

Posted

Hoi en welkom!

Ik ben ook bij de wellnesskliniek geweest, maar dan bij dr. Verdonck! Ook ik heb 425 cc, dual plane monobloc softone, je kunt bij mijn foto's kijken als je wilt.

Je behaalt zeker wel een D, maar let op, voor het zicht. Ik kwam van een A af, en heb bh maat 80E of 75F hoor! Qua zicht is het een D, dus vergis je niet. X

Guest Ilke
Posted
2 uur geleden zei TessaDLCDP:

Hoi en welkom!

Ik ben ook bij de wellnesskliniek geweest, maar dan bij dr. Verdonck! Ook ik heb 425 cc, dual plane monobloc softone, je kunt bij mijn foto's kijken als je wilt.

Je behaalt zeker wel een D, maar let op, voor het zicht. Ik kwam van een A af, en heb bh maat 80E of 75F hoor! Qua zicht is het een D, dus vergis je niet. X

Oh je borsten zien er fantastisch uit :D ik hoop dat dat bij mij ook het geval gaat zijn ! Het is gewoon omdat ik zo groot ben dat ik hoor dat grote mensen meer cc nodig hebben maar als ze bij mij net zo uitdraaien als bij jou ga ik super gelukkig zijn ! :D X

Posted

Ik heb ook 425 cc gekregen dual plane. Je mag ook wel bij mijn foto's spieken hoor :) 

x

Posted

Ik ben trouwens ook vrij lang (175) en weeg rond de 70 kilo 

Posted

@Ilke haha dank je, lief!!

Ikzelf ben klein, maar wel breed gebouwd..en ze staan prima..alleen toekomst ga ik wel groter hoor hihi

Posted

Hoi Ilke,

Ik word ook op 4 juli geopereerd door dr. Van Zele. Ik ben 1m70 en heb ook een aa/a en zou graag op een c cup uitkomen. Ik krijg 320 cc monobloc hydrogel. Spannend!

Guest Ilke
Posted

@Boob1996-A heb eens naar je foto's gekeken ! Ze zien er ook echt prachtig uit!! :D welke cup heb je nu? :)

Guest Ilke
Posted

@alicia123 Oh spannend! Ik ben toch wel wat zenuwachtig hoor , ik hoop dat alles goed gaat meevallen ! En ik hoop dat ik met 425cc toch het gewenste resultaat zal bereiken ! Kan niet wachten tot het 4 juli is ! Hihi xx

Posted
7 uur geleden zei Ilke:

@alicia123 Oh spannend! Ik ben toch wel wat zenuwachtig hoor , ik hoop dat alles goed gaat meevallen ! En ik hoop dat ik met 425cc toch het gewenste resultaat zal bereiken ! Kan niet wachten tot het 4 juli is ! Hihi xx

Ik twijfel ook de hele tijd.... Gaan ze niet te groot of te klein zijn? Veel groter kan ik niet gaan omdat ik dan een hoger risico loop op een double bubbel.... Pffff.... Maar ik vertrouw op de deskundigheid van dr. Van Zele. :-) nog minder dan 7 weken :-) 

Posted
14 uur geleden zei Ilke:

@Boob1996-A heb eens naar je foto's gekeken ! Ze zien er ook echt prachtig uit!! :D welke cup heb je nu? :)

Thanks! Weet nog niet precies maar heb net vandaag mijn eerste bikini gekocht in 75E en een nieuwe sport bh in 75F en die kon echt net dicht!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.