Ga naar inhoud

Zakken borsten voor de spier ook? Of is dit enkel bij dual plane?


Aanbevolen berichten

10 mei geopereerd geweest door Dr Demeyere anatomische 290 cc mc ghan 510 voor de spier.

Ik zie bij iedereen die dual plane geopereerd werd dat de borsten nog zakken en zelfs groter worden. Is dit bij voor de spier ook het geval? Mijn borsten zijn nu 1 week po en staan redelijk bollig van boven. Verandert dit nog of niet? Vind ze redelijk mooi staan nu hihi

Grtjs Elise

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lookingforcurves:

Had jij ook anatomische voor de spier @Lori2 ?

ik vraag me dat ook af, of je bij plaatsing voor de spier al meteen ziet wat het resultaat is, of nog moet wachten? Wordt het dan nog groter of kleiner?

Ik heb ronde voor de spier. Ben nu 4w po en ze zijn wel beetje verandert maar zeker niet veel. De eerste week gespannen van vocht. En 2 de week een klein beetje gezakt. Maar ik zie hier soms foto's passeren waar de prothese heel hoof getrokken word door de spier (achter de spier) dat is bij voor de spier helemaal het geval niet. ;-) 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2016 om 10:30 zei elise89:

10 mei geopereerd geweest door Dr Demeyere anatomische 290 cc mc ghan 510 voor de spier.

Ik zie bij iedereen die dual plane geopereerd werd dat de borsten nog zakken en zelfs groter worden. Is dit bij voor de spier ook het geval? Mijn borsten zijn nu 1 week po en staan redelijk bollig van boven. Verandert dit nog of niet? Vind ze redelijk mooi staan nu hihi

Grtjs Elise

wat is het verschil tussen mc ghan en dual plane? Dr. Demeyere heeft mij enkel over het aantal cc gesproken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.