Jcin27 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Goedemorgen dames! Ik wil mezelf graag voorstellen.. Ik ben J. 27 jaar en moeder van 2 kindjes van 2 en 5 jaar. Ik ben 1.58 en 47kg. Ik had links 70AA en rechts eingenlijk niks. Ik wilde graag een mooie C cup. Niet te groot wel aanwezig. Het consult met Dr Koeijers was erg fijn. Ik had het echt het gevoel dat hij precies begreep wat ik wilde.. Dus ik ben er voor gegaan. 12 mei heb ik een bv ondergaan door Dr Koeijers in kliniek Amstelveen. Links 255cc en rechts 280cc dual plane. Omdat ik nog al een verschil had in borsten is er gekozen voor 2 verschillende maten. Alles is goed verlopen! Eenmaal thuis werd ik goed ziek van de narcose/antibiotica. Jeetje wat was ik beroerd! Toen dat eenmaal was weg getrokken is het me allemaal meegevallen. Vooral de pijn is me erg meegevallen!! Ik neem eigenlijk al bijna geen medicatie meer (nu 4 dagen na operatie) alleen voor het slapen gaan. Want op me rug moeten liggen vind ik echt verschrikkelijk! De eerste blik op mijn nieuwe borsten was even schrikken! Wat zijn ze nog "klein" en wat een gekke vorm. maar de volgende dag voor het douchen heb ik ze even goed bekeken. Het boven aanzicht lijkt klein omdat het stukje tussen mijn borsten enorm gezwollen is. Ook staat mijn huid echt onwijs strak! Vanaf de zijkant is de grote beter te zien! En wat ik hier gelezen heb, komt het met de vorm ook goed. Geduld hebben dus! Ik heb het geluk dat mijn moeder een week heeft vrijgenomen om te komen helpen in het huishouden en met de kids. Zo blij mee! Ik vind het wel moeilijk om zelf niets te doen.. Ik voel me goed en heb nauwelijks pijn. Dat maakt het stil zitten voor een bezige bij als ik moeilijk. Maar ik wil toch goed herstellen dus ik probeer echt niks te doen. Na deze week moet ik het toch weer zelf doen.. Ook de kids weer naar school brengen met de auto. Mijn moeder komt dan wel om de grote dingen te doen in het huishouden. Ramen lappen, bedden verschonen etc. Ik mag mijn handjes dicht knijpen met zo een liefde volle moeder! Al met al ben ik tot nu toe erg te vreden. Dr Koeijers is een fijne man die erg goed naar je wensen luisterd. Ik ben heel benieuwd naar de controle die ik heb 26 mei. Groetjes!
Vrouwtjelief Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Fijn dat het al zo goed met je gaat. Ik ben in Juli aan de beurt bij Koeijers, ik kan nu al niet wachten. Lieve moeder heb je, ik ben 26 ook twee kleine kindjes en bof ook al met zo een mama! Die heeft de eerste twee weken gelijk opgenomen zodra ze m'n datum wist!! Wat moeten we zonder ze he Wat voor protheses heb je gekregen? Ronde of Anatomische? En heb jij een dag van te voren ook een tromboseprik moeten spuiten? X
Jcin27 Posted May 16, 2016 Author Posted May 16, 2016 17 minuten geleden zei Vrouwtjelief: Fijn dat het al zo goed met je gaat. Ik ben in Juli aan de beurt bij Koeijers, ik kan nu al niet wachten. Lieve moeder heb je, ik ben 26 ook twee kleine kindjes en bof ook al met zo een mama! Die heeft de eerste twee weken gelijk opgenomen zodra ze m'n datum wist!! Wat moeten we zonder ze he Wat voor protheses heb je gekregen? Ronde of Anatomische? En heb jij een dag van te voren ook een tromboseprik moeten spuiten? X Spannend!! Wat kan je dan ergens naar toe leven he.. Het is echt een hele fijne man vind ik. Ik was bij nog een andere arts geweest voordat ik bij koeijers kwam maar daar had ik totaal geen klik mee. Dus ben toen naar koeijers gegaan nadat positieve verhalen had gehoord van meiden om mij heen. Nou idd. Daar Mogen wij echt ons handjes mee dicht knijpen hoor. Veel meiden hebben dat niet. En geloof me helemaal met 2 kids ga je de hulp echt nodig hebben. Ze heeft me de eerste 2 dagen zelfs afgedroogd en me haren gekamt. Voelde mezelf weer helemaal "kind" heerlijk om even vertroeteld te worden. ik heb anatomisch.. Wat krijg jij? En weet je al hoeveel CC ongeveer? Nee ik heb geen prik hoeven spuiten. Is daar bij jou een speciale reden voor? Xxx
DeeDee84 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Hoi Jcin27, Fijn om te horen dat het herstel zo goed gaat, ik ben donderdag aan de beurt bij dr Koeijers... Krijg net als jij ook twee verschillende maten en ook anatomisch... Spannend!!!
Vrouwtjelief Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Op zulke momenten besef ik wel extra hoeveel ik bof met zo een mama. Helemaal met de 2 kindjes! Ik ben er echt dag en nacht mee bezig niet normaal! Ik wil t al een tijdje. En sinds de datum staat is t een obsessie! Fijne man ja, hij heeft ook iets weg van een oom van mij dus voelde extra vertrouwd. Grapjes maken met, en over, m'n moeder. Ik was eerder ook op consult geweest bij Lichtenegger, en Straten. Maar voelde me gelijk goed bij Koeijers. Heb daar ook helemaal niet gepast. Ik krijg ook anatomische 330cc mp. Ik wil in juni nog een laatste passessie, waarschijnlijk een maatje groter. En die prik, geen idee... Ik moet er nog voor naar de kliniek bellen. Ik heb geen bijzondere achtergrond. Misschien omdat ik een donkere huidskleur heb?
Jcin27 Posted May 16, 2016 Author Posted May 16, 2016 4 uur geleden zei DeeDee84: Hoi Jcin27, Fijn om te horen dat het herstel zo goed gaat, ik ben donderdag aan de beurt bij dr Koeijers... Krijg net als jij ook twee verschillende maten en ook anatomisch... Spannend!!! Hoi Deedee! ik ben ook erg blij dat het zo goed gaat! Het is me allemaal echt super mee gevallen. Spannend voor je!! je gaat vast heel blij zijn met je nieuwe boobies..
Jcin27 Posted May 16, 2016 Author Posted May 16, 2016 4 uur geleden zei Vrouwtjelief: Op zulke momenten besef ik wel extra hoeveel ik bof met zo een mama. Helemaal met de 2 kindjes! Ik ben er echt dag en nacht mee bezig niet normaal! Ik wil t al een tijdje. En sinds de datum staat is t een obsessie! Fijne man ja, hij heeft ook iets weg van een oom van mij dus voelde extra vertrouwd. Grapjes maken met, en over, m'n moeder. Ik was eerder ook op consult geweest bij Lichtenegger, en Straten. Maar voelde me gelijk goed bij Koeijers. Heb daar ook helemaal niet gepast. Ik krijg ook anatomische 330cc mp. Ik wil in juni nog een laatste passessie, waarschijnlijk een maatje groter. En die prik, geen idee... Ik moet er nog voor naar de kliniek bellen. Ik heb geen bijzondere achtergrond. Misschien omdat ik een donkere huidskleur heb?
DeeDee84 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Heb jij ook het advies gekregen iedere dag oefeningen met je armen te doen trouwens? En hoe gaat dat?
Jcin27 Posted May 17, 2016 Author Posted May 17, 2016 Niet echt eigenlijk. Hij adviseerde me wel om elke dag even mijn armen omhoog te doen om te kijken hoe ver dat ging. Eigenlijk best gek dat elke arts iets anders adviseert want bij de meeste mag je absoluut je armen niet heffen. Was voor oefeningen zijn jou geadviseerd?
Jcin27 Posted May 17, 2016 Author Posted May 17, 2016 16 uur geleden zei Jcin27: Zeker weten! Heerlijk zo een moeder.. En als je iets al zolang wilt en het gaat eindelijk gebeuren dat kan je het ook niet los laten tot het zo ver is. Had ik ook hoor. Fijn dat het zo goed klikte met Dr Koeijers.. Dat scheelt ook een hoop stres voor de operatie. En als je twijfelt over de maat is het idd een goed idee om nog een keer te passen.. Je moet er wel zeker van zijn natuurlijk! Ik heb 280 Cc wilde niet te groot.. Ben zelf maar klein en tenger dus wilde het natuurlijk houden. En meer had er achteraf ook niet in gepast waarschijnlijk. Het staat nu al zoooo strak! Ik heb wel "iets" gelezen wat betrekking had op een donkere huid maar wat het precies was weet ik niet meer. Gewoon even bellen waarom dat is! X
DeeDee84 Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Ja dat zei hij ook tegen mij, maar hoe en wat precies hoor ik donderdag nog neem ik aan...
Jcin27 Posted May 17, 2016 Author Posted May 17, 2016 Beste dames, donderdag 12 mei heb ik een bv ondergaan dus nu 5 dagen geleden. Kwa pijn is het mij allemaal erg mee gevallen en dat heb ik ook zo goed als niet meer. Alleen bij bepaalde bewegingen denk ik soms oeh! Dat voel ik.. Vandaag zijn mijn borsten al bijna de hele dag knoerthard.. Als of er 2 stenen in zitten. Is dit normaal? Ik heb eigenlijk niets gedaan.. Op wat drinken pakken een broodje smeren en even door de tuin gewandeld met mijn dochter na.. Alvast bedankt!
Bruisend Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 hey welkom!! En fijn dat het met pijn allemaal mee valt! En bedoel je dat ze harder zijn dan normaal? Ze worden pas na een jaar ongeveer echt zacht. Maar ik heb het idee dat jij wat anders bedoeld? Ik had heel erg dat mijn borsten hard aan voelde als ik ging lopen en bewegen. Daarom heb ik dat zo min mogelijk gedaan (terwijl ik eigenlijk iedere dag wel een rondje wilde lopen). Want als ik niet liep had ik er geen last van. Zou dat het kunnen zijn? Volgens mij kwam het bij mij door vocht wat zich naar mijn borsten verplaatste nav bewegingen.
Jcin27 Posted May 17, 2016 Author Posted May 17, 2016 23 minuten geleden zei Bruisend: hey welkom!! En fijn dat het met pijn allemaal mee valt! En bedoel je dat ze harder zijn dan normaal? Ze worden pas na een jaar ongeveer echt zacht. Maar ik heb het idee dat jij wat anders bedoeld? Ik had heel erg dat mijn borsten hard aan voelde als ik ging lopen en bewegen. Daarom heb ik dat zo min mogelijk gedaan (terwijl ik eigenlijk iedere dag wel een rondje wilde lopen). Want als ik niet liep had ik er geen last van. Zou dat het kunnen zijn? Volgens mij kwam het bij mij door vocht wat zich naar mijn borsten verplaatste nav bewegingen. Bedankt voor je snelle reactie! Ik bedoel idd harder dan normaal. Ik had het de dagen ervoor ook alleen als ik liep of meer bewoog.. Maar vandaag heb ik het al heel de dag. Ook als ik ga zitten en rust neem gaat het niet weg. Ik baal er een beetje van want over 2 dagen gaat mijn moeder weer weg. Ze had een week vrij genomen om de zorg voor mijn 2 kindjes en het huishouden op zich te nemen. En het is de bedoeling dat ik vanaf donderdag weer een beetje zelf alles ga doen. Ze komt wel om de paar dagen voor de grote huishoudelijke taken dus dat is wel fijn. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Bruisend Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 6 minutes ago, Jcin27 said: Bedankt voor je snelle reactie! Ik bedoel idd harder dan normaal. Ik had het de dagen ervoor ook alleen als ik liep of meer bewoog.. Maar vandaag heb ik het al heel de dag. Ook als ik ga zitten en rust neem gaat het niet weg. Ik baal er een beetje van want over 2 dagen gaat mijn moeder weer weg. Ze had een week vrij genomen om de zorg voor mijn 2 kindjes en het huishouden op zich te nemen. En het is de bedoeling dat ik vanaf donderdag weer een beetje zelf alles ga doen. Ze komt wel om de paar dagen voor de grote huishoudelijke taken dus dat is wel fijn. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Ja heel herkenbaar. Ik dacht ook na een paar dagen! En nu moet het wel weer kunnen maar eigenlijk ging het kwa lopen alleen maar minder! Eerst had ik als ik 5 min liep dat ik er een uur last van had en na 2 weken zakte het met 5 min wel weg. Was ook heel afhankelijk van de schoenen die ik droeg (de hakken op mn werk hielpen niet). Hou vanavond zoveel mogelijk rust en slaap vannacht voor zover dat kan en hou even in de gaten dat het uiteindelijk wel wegzakt. En als het idd vocht is oppassen met zout en veel water drinken enzo! Succes nog de komende dagen!
MarTiet Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Ik heb het ook af en toe nog hoor als ik weer iets teveel gedaan heb, inderdaad wat bruisend zegt, even stapje terug en ben niet te streng voor jezelf, ik ben zelf ook echt een poetsmuts normaal gesproken maar nu laat ik het maar even los, wat niet gaat gaat gewoon even niet. Komt wel weer Brandnetelthee drinken helpt trouwens ook heel goed tegen het vocht en bleekselderij eten. Luister vooral naar je lichaam en forceer niks.
Guest KWR Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Dit had ik ook paar dagen na de op. Ik had bij de tuinen serderijzaad pillen gekregen om vocht sneller af te voeren! Ik dronk daarnaast ook heel veel thee. Groene thee brandnetel thee en citroen water!
Vrouwtjelief Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Op 17 mei 2016 om 09:32 zei Jcin27: Zeker weten! Heerlijk zo een moeder.. En als je iets al zolang wilt en het gaat eindelijk gebeuren dat kan je het ook niet los laten tot het zo ver is. Had ik ook hoor. Fijn dat het zo goed klikte met Dr Koeijers.. Dat scheelt ook een hoop stres voor de operatie. En als je twijfelt over de maat is het idd een goed idee om nog een keer te passen.. Je moet er wel zeker van zijn natuurlijk! Ik heb 280 Cc wilde niet te groot.. Ben zelf maar klein en tenger dus wilde het natuurlijk houden. En meer had er achteraf ook niet in gepast waarschijnlijk. Het staat nu al zoooo strak! Ik heb wel "iets" gelezen wat betrekking had op een donkere huid maar wat het precies was weet ik niet meer. Gewoon even bellen waarom dat is! X Ik zie je berichtje nu pas! Sorry! Hoe is het nu met je? 10 dagen po alweer!! Hoe waren de afgelopen dagen? En hoe reageren de kindjes op je?? Nou de 2e passessie staat ingepland alhoewel ik nu meer neig naar de 330cc die al ingepland staat.. X
Jcin27 Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 8 uur geleden zei DeeDee84: Hoe gaat het nu? Is het alweer wat gezakt? Het gaat heel goed! Zo goed als geen pijn meer. Wel nog erg snel moe en weinig energie/ Ik ben vandaag 10 dagen PO. De "harde" borsten was gelukkig 1 dag! heb ik eigenlijk alleen soms nog s ochtend bij het opstaan na een hele nacht liggen. Gelukkig trekt het na een min of 10 weer weg. Donderdag ga ik op controle en gaan de hechtingen eruit. Zo blij want de wonden beginnen nu erg te jeuken. Hoe gaat het met jou?
Jcin27 Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 11 uur geleden zei Vrouwtjelief: Ik zie je berichtje nu pas! Sorry! Hoe is het nu met je? 10 dagen po alweer!! Hoe waren de afgelopen dagen? En hoe reageren de kindjes op je?? Nou de 2e passessie staat ingepland alhoewel ik nu meer neig naar de 330cc die al ingepland staat.. X Geeft niet! Het gaat erg goed.. Helemaal geen pijn meer eigenlijk! Alleen soms wat ongemakkelijk met liggen of bepaalde bewegingen. Ik zal blij zijn als het donderdag is en de hechtingen eruit mogen want die gaan nu erg jeuken! Me zoon van 5 reageert heel goed.. Is ook super lief voor me. Me dochter van 2 is echt heel erg tegen draad. Ze snapte er niks van dat mama niet de hele dag paraat stond. Mijn moeder mocht niks voor of met haar doen.. Alles was nee mama!! Terwijl oma normaal haar aller beste vriendin is. Of het nu de leeftijd is (2 en ik zeg nee) of de verwarring weet ik niet maar wel erg vermoeiend nu. spannend! Gewoon even rustig passen en kijken wat jou het mooiste lijkt en ook wat het advies van koeijers is. Ik zeg wel eerlijk dat de maat erg snel went. Dus als het maatje meer kan zou ik misschien daar voor kiezen. Als dat natuurlijk goed voelt. helaas kon er bij mij niet meer in dan 280Cc aan de ene kant groot zat voor mijn postuur maar aan de andere kant had ik best ietsje pietsje meer gewild. Maar ik ben nu ook super blij! Van AA naar een volle C is voor mij een enorm verschil!
Bruisend Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 19 minutes ago, Jcin27 said: Het gaat heel goed! Zo goed als geen pijn meer. Wel nog erg snel moe en weinig energie/ Ik ben vandaag 10 dagen PO. De "harde" borsten was gelukkig 1 dag! heb ik eigenlijk alleen soms nog s ochtend bij het opstaan na een hele nacht liggen. Gelukkig trekt het na een min of 10 weer weg. Donderdag ga ik op controle en gaan de hechtingen eruit. Zo blij want de wonden beginnen nu erg te jeuken. Hoe gaat het met jou? Heel herkenbaar! Dat moe zijn was bij mij pas weg met 4 weken PO. Ik duim voor jou dat het sneller is!!
DeeDee84 Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Ik heb precies hetzelfde!! Als ik moe ben wordt de spier strak en zwellen mijn borsten licht op.. Dan is het tijd om even te gaan zitten en niks te doen... Bij het overeind komen is het inderdaad eventjes een vreemd gevoel... moet zeggen dat het eigenlijk supergoed gaat! Heb de eerste drie dagen braaf de pijnstillers genomen en dag vier zo ziek als een hond geweest maar sindsdien nergens last van gehad! Vandaag mijn haar geföhnd en klein stukje in de auto gereden (was wel eeg optimistisch maar het ging). heb af en toe nog wat ruzie met mijn jas aan doen zinder hulp...
DeeDee84 Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 @Vrouwtjelief weet je al meer over waarom je de prik moet halen? Ik weet nog dat ik tijdens mijn eerste consult bij de Bergman kliniek al schrok van 250cc... Dat was wel echt de max hoor!!! 200cc was prima... Het tweede consult was bij Kliniek Veldhoven en dr Koeijers had bij mij ook 330/345 geadviseerd... Hij bestelt altijd een maat groter en kleiner en kijkt tijdens de operatie wat het beste past.. Jeetje dacht ik toen, 300 is al groter dan ik in eerste instantie wilde en 345 is al helemaal groot! Die 390 is me echt te heftig hoor, dat wil ik niet!!! Na dagen van stress en twijfel heb ik het uiteindelijk aan dr Koeijers overgelaten wat het mooiste zou worden, het is uiteindelijk 390cc geworden en het is echt prachtig!! Die man maakt er iets heel moois en natuurlijks van!
Vrouwtjelief Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 4 uur geleden zei DeeDee84: @Vrouwtjelief weet je al meer over waarom je de prik moet halen? Ik weet nog dat ik tijdens mijn eerste consult bij de Bergman kliniek al schrok van 250cc... Dat was wel echt de max hoor!!! 200cc was prima... Het tweede consult was bij Kliniek Veldhoven en dr Koeijers had bij mij ook 330/345 geadviseerd... Hij bestelt altijd een maat groter en kleiner en kijkt tijdens de operatie wat het beste past.. Jeetje dacht ik toen, 300 is al groter dan ik in eerste instantie wilde en 345 is al helemaal groot! Die 390 is me echt te heftig hoor, dat wil ik niet!!! Na dagen van stress en twijfel heb ik het uiteindelijk aan dr Koeijers overgelaten wat het mooiste zou worden, het is uiteindelijk 390cc geworden en het is echt prachtig!! Die man maakt er iets heel moois en natuurlijks van! Hooi Deedee, Ik vertrouw hem ook 100% maar weet niet of ik mezelf vertrouw.. Met het geven van de goede info. Als ik Koeijers niet precies vertel wat ik wil... Weet hij dan wel wat ik wil?! Heb nu een nieuwe afspraak ingepland over 2 weken, dus heb nu nog even de tijd om goed te bedenken wat ik precies wil. En dan vraag ik hem gelijk naar die prik, vorige keer helemaal weer vergeten om te vragen. Hoe voel jij je? X
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.