Ga naar inhoud

vegasgalliano : 9 mei 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Halloo Allemaal, 

Ik kom mij even voorstellen. Ik ben 25 jaar en heb onlangs mijn borsten laten vergroten bij Dokter Hupkens in Vlaardingen. Ik ben van een kleine c naar volgens mij een cup e gegaan (dat moeten we nog zien als ik geheeld ben). Ik heb 400 cc mentor high profile erin zitten. De operatie zelf ging helemaal prima, moest wel een ruim een uur wachten voordat ik  steeds groter in de wacht kamer. Uiteindelijk ben ik prima gerustgesteld door iedereen en werd ik wakker met borsten! Helaas staan mijn borsten super hoog nu, ik heb ook een beetje verschil in mijn borsten en ze zijn super hard. Ik begin nu pas erg last te krijgen van spierpijn maar dat is voornamelijk als ik lig en probeer te bewegen. Ik doe alles zelf, doe heel rustig, probeer echt geduld te hebben haha en mezelf rustig te houden dat het allemaal zo hoort maar ochhhhh wat kan ik mezelf gek maken haha. Dus vandaar dat ik hier kom om even te spieken en te lezen. Dan weet ik dat ik in iedergeval niet de enige ben haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, May 15, 2016 om 00:06 zei vegasgalliano:

Halloo Allemaal, 

Ik kom mij even voorstellen. Ik ben 25 jaar en heb onlangs mijn borsten laten vergroten bij Dokter Hupkens in Vlaardingen. Ik ben van een kleine c naar volgens mij een cup e gegaan (dat moeten we nog zien als ik geheeld ben). Ik heb 400 cc mentor high profile erin zitten. De operatie zelf ging helemaal prima, moest wel een ruim een uur wachten voordat ik  steeds groter in de wacht kamer. Uiteindelijk ben ik prima gerustgesteld door iedereen en werd ik wakker met borsten! Helaas staan mijn borsten super hoog nu, ik heb ook een beetje verschil in mijn borsten en ze zijn super hard. Ik begin nu pas erg last te krijgen van spierpijn maar dat is voornamelijk als ik lig en probeer te bewegen. Ik doe alles zelf, doe heel rustig, probeer echt geduld te hebben haha en mezelf rustig te houden dat het allemaal zo hoort maar ochhhhh wat kan ik mezelf gek maken haha. Dus vandaar dat ik hier kom om even te spieken en te lezen. Dan weet ik dat ik in iedergeval niet de enige ben haha! 

Hallo, gefeliciteerd met je boobs! Hoe gaat het met je herstel? Zelf word ik ook geopereerd door dr hupkens via diana Gabriels. Spannend, weet nog niet exact hoeveel cc's. 400cc minimaal! Dus ben erg benieuwd naar jou boobs. Zou ik een kijkje mogen nemen. 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii hoii, 

Ik denk dat als ik je nu een foto laat zien je een beetje schrikt, ze staan super groot en moeten nog heel erg zakken. Ik ben er zelf totaal nog niet blij over. Hopelijk over een weekje dat het al wat meer wegtrekt dan zet ik wel even een foto voor je online! Hoe lang ben je ? Ik heb 400 dat was echt de max voor mij. Waar twijfel je tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei vegasgalliano:

Hoiii hoii, 

Ik denk dat als ik je nu een foto laat zien je een beetje schrikt, ze staan super groot en moeten nog heel erg zakken. Ik ben er zelf totaal nog niet blij over. Hopelijk over een weekje dat het al wat meer wegtrekt dan zet ik wel even een foto voor je online! Hoe lang ben je ? Ik heb 400 dat was echt de max voor mij. Waar twijfel je tussen?

Heey! Oh wat klote dat je nog niet happy bent met je boobs..! Hoelang bn je nu po? Ik twijfel tussen 400cc en 450cc. Maar ik moet nog op gesprek met hupkens zelf.. kijken wat hij vind.. ik ben 1.65 en weeg ongeveer 62kg.. dat gewicht zit het meeste in m'n benen en billen haha.. vind het allemaal best eng, hoe is dr hupkens bevallen als chirurg? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

ik ben ook bij dr Hupkens geweest en ik vind het een hele fijne man! Over zijn werk ben ik zeker tevreden.

Gister heb ik hem gemaild over mijn borstband (DG had geadviseerd dat de band af mocht na 3 weken po. Maar @best_boobie had ala advies gegeven om de pc te mailen) meteen dezelfde dag al een reactie. ( "hi Alexandra" ) 

Dus ja zeker tevreden over dr Hupkens!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Alexandra:

Hi

ik ben ook bij dr Hupkens geweest en ik vind het een hele fijne man! Over zijn werk ben ik zeker tevreden.

Gister heb ik hem gemaild over mijn borstband (DG had geadviseerd dat de band af mocht na 3 weken po. Maar @best_boobie had ala advies gegeven om de pc te mailen) meteen dezelfde dag al een reactie. ( "hi Alexandra" ) 

Dus ja zeker tevreden over dr Hupkens!

 

hey alexandra! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent.. daar krijg ik minder angst van haha.. hoeveel cc's heb je ? En hoe verloopt je herstel? Mocht jeje borst band af van dr hupkens? Ik zou als ik geopereerd ben ook alleen advies van hem willen.. heb je zijn email van hem zelf gekregen? Sorry voor zoveel vragen, moet me gesprek nog krijgen met hupkens hihi 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei jo:

hey alexandra! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent.. daar krijg ik minder angst van haha.. hoeveel cc's heb je ? En hoe verloopt je herstel? Mocht jeje borst band af van dr hupkens? Ik zou als ik geopereerd ben ook alleen advies van hem willen.. heb je zijn email van hem zelf gekregen? Sorry voor zoveel vragen, moet me gesprek nog krijgen met hupkens hihi 

Groetjes 

Hi Jo,

Ik heb 375 cc, hp, dual plane, mentor. Mijn herstel gaat over het algemeen goed. Mijn littekens trekken wel wat onder mn bh-bandje, dus heb er nu een gaasje tussen gedaan. Ik heb nog korsten dus mag nog niet smeren met bio-oil.  Geduld is het magische woord. 

Na 2 dagen wilde ik ze er uit hebben, had zo'n last van mn rug(slapen op mijn rug is niet mijn ding) en was er klaar mee dat ik hulpbehoevend was. Ik zat echt in die emotionele achtbaan!

In mijn operatieverslag staat nog iets meer beschreven (zoek balk: Alexandra 25 april)

Ik ben 178 en weeg 67 kilo. Geen idee nog welke maat bh ik heb. Ik kom van een 75A, droeg altijd een 75B of 80 B, zodat het nog iets leek (push-up, maximizer) Ben daar wel heel erg benieuwd naar, eigenlijk. Denk dat ik mn boobs laat opmeten door een dame bij een lingeriewinkel. Dan weet ik het zeker.

Dr Hupkens gaf als advies de band toch nog om te houden. Kan af als ik bijvoorbeeld een shirtje of jurkje aan heb waar die bovenuit piept. Zodra ik dan weer thuis ben, doe ik m meteen weer om (stukje veilig denk ik). Ook slaap ik er nog steeds mee. Baat t niet, dan schaad t niet

De mail was idd van hem zelf. Ik ben via DG maar heb via zijn site de mail naar hem gestuurd.

Wat heeft DG als advies gegeven? Bij mij 375, en dr Hupkens zelf zei 375 of 400, maar ik heb toch voor de 375 gekozen. Ik wil hetzelfde resultaat als dat ik had met bh, voor mn bv. Ik denk alleen dat ze groter zijn dan mijn situatie met bh. Maar dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet erg.:43:

Sorry voor mn lange verhaal. Ben nou eenmaal niet kort van stof.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19 May 2016 at 1:30 PM, jo said:

Heey! Oh wat klote dat je nog niet happy bent met je boobs..! Hoelang bn je nu po? Ik twijfel tussen 400cc en 450cc. Maar ik moet nog op gesprek met hupkens zelf.. kijken wat hij vind.. ik ben 1.65 en weeg ongeveer 62kg.. dat gewicht zit het meeste in m'n benen en billen haha.. vind het allemaal best eng, hoe is dr hupkens bevallen als chirurg? 

Groetjes 

Heey! 

Ik ben heel erg tevreden met hem als chirurg, hij is lief geduldig, neemt de tijd voor je zelfs voor de operatie. Stelt je super gerust, mijn borsten moeten gewoon nog wat zakken. Ik denk dat jij wel voor de 450 kan, maar vraag het gewoon aan dokter hupkens! Ik heb de dag van de operatie pas gekozen hahaha zat ook zo te twijfelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 20-5-2016 om 20:47 zei vegasgalliano:

Heey! 

Ik ben heel erg tevreden met hem als chirurg, hij is lief geduldig, neemt de tijd voor je zelfs voor de operatie. Stelt je super gerust, mijn borsten moeten gewoon nog wat zakken. Ik denk dat jij wel voor de 450 kan, maar vraag het gewoon aan dokter hupkens! Ik heb de dag van de operatie pas gekozen hahaha zat ook zo te twijfelen! 

Hoihoi,

ik lees dat heel veel dat mensen pas kiezen vlak voor de operatie. Ik wil eigenlijk voor de operatie ook nog even kijken. Kun je dan ook nog passen? En hebben ze die maat dan wel op 'voorraad'? Ik word volgende week door hupkens geopereerd en ik ben nog steeds niet uit over de maat. Ik kan wel nog een pasafspraak maken maar met alle respect, die consulentes hebben geen verstand van wat er echt in kan..

sorry heel verhaal haha.

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.