Jump to content

TFF : 13 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-West

Recommended Posts

Posted

Hallo allen!

Ik ben TFF, 34 jaar oud, 1.70m lang, 59 kg en heb al jaren lang het plan om voor een borstvergroting te gaan, mijn moeder had ze 30 jaar geleden al alleen die heeft ze uiteindelijk verwijderd ivm kapselvorming. Een x aantal jaar terug ben ik al op consult geweest bij Velthuiskliniek, maar destijds werkzaam tussen de mannen en ik kon moeilijk vrijkrijgen en het voelde niet goed om ineens met een vergrote voorgeven de werkvloer op te lopen. Als enige vrouw op een afdeling vraagt dat gewoon om gezeur. Daar had ik geen zin in.

Nu dit jaar besloten (ik benzzp-er) om het nu maar eens door te zetten en ben heel voorzichtig het bespreekbaar gaan maken bij wat vriendinnen, waaronder een geregistreerde hier, en dan hoor je dat er toch wel heel veel vrouwen zijn die met deze gedachte spelen. Ik dacht dat ik uitgelachen zou worden, niets was minder waar.

Mijn vriendin is inmiddels vorige week geholpen en ik ga 13 juni onder het mes, eerder kon niet ivm werkzaamheden en wedstrijden (prof sporter van beroep). Ik heb besloten niet voor Velthuiskliniek te gaan maar door alle verhalen hier op het forum, voor Dr Nio te gaan. Vorige week consult gehad en hij besloot dat we het beste voor 400 cc konden gaan (ik wilde eigenlijk kleiner maar hij zei dat dit echt beter zou staan, dus daar vertrouw ik maar op), anatomisch en (gelukkig) voor de spier. Ik ben behoorlijk gespierd (in mijn rimpelloze jaren veel aan bodybuilding gedaan, dus momenteel leggen mijn borsten het af tegen mijn spierballen), dus ik zal wellicht ook wel wat kunnen hebben zonder dat het te groot is? Ik weet het niet... ik vertrouw er maar op!

Ik ga van een lege B cup, naar wrsl 75D (tenminste, ik hoop dat hij er niet van die grote 'tetten' in stopt, want dat zou alles behalve praktisch zijn voor mij). Mijn neus word ook meteen gedaan, want die heb ik in het verleden een paar x gebroken, dus omdat ik dan toch op tafel lag, kan hij die ook meteen even oplappen.

Fotos volgen, want die staan op mijn gsm en niet op mijn pc!

Ik hoop een hoop rust uit jullie verhalen hier op het forum te halen en tis altijd leuk om achteraf bevindingen te kunnen bespreken met je lotgenoten!

Posted

Ik wor gesouffleerd vanaf de zijlijn dat ik geen anatomische krijg maar ronde en dan 85% gevuld. Alhoewel ik toch zeker weet dat Nio anatomisch zei en die 85% gevuld...

Oh jee :/  wat zouden jullie adviseren?

Posted

Hey TFF welkom op het forum! 

Kijk gezellig mee kwa foto's en klets lekker mee daar leer je veel van :) 

Dr Nio is een ware boobmaster!!! In mijn ogen 1 van de beste 

Posted

Welkom!

85% gevulde zijn altijd rond maar ogen door de zwaartekracht ietsje natuurlijker/minder bol.

Als je voorbeeldfoto's aan je pc laat zien kan hij je daarna wel adviseren. Het ligt er aan wat jij zelf wenst en mooi vindt:)

En hier kun je heel veel foto's, adviezen en ervaringen lezen.

Posted

Welkom! Alvast veel succes 13juni, bij boobmaster Nio komt dat zeker goed! Je kan hier veel lezen en terugvinden , maar als je echt nog met specifieke vragen zit, moet je Nio even contacteren. 

Posted

Hoi meis,

De keuze voor Dr. Nio is een goede geweest hoor,gaat helemaal goed komen.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je nu verder alle eventuele vragen stellen, en na je operatie je verslag schrijven als je dit wilt.

Nog heel veel leesplezier hier.

xxx

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.