Soraja Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Hi allemaal! Ben nu 6 weken en 2dagen po. Ik zou zo graag in bad willen..maar kan dit al wel? Ik ziw overal 6wk po staan ..maar Mijn controle is eind week 8 en mijn vriend zegt dat ik tot dan moet wachten, maar ik snak naar een heet bad. Omdat ik een blaar naast mijn hechting had is dit een groter wondje geworden met een dikke korst er op die er nu al een tijdje af is. Volgens mij ziet het er aardig uit maar durf niet zelf te beslissen of ik in bad kan. Ze voelen Af en toe ook strak sinds een paar dagen Pictures visible for members only. Become a member now.
Eeuwige twijfelaar 1 Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Hey meid, ik heb na 6 weken ook een bad genomen. Een heet bad zou ik niet aanraden. Je wil niet dat je littekens gaan verweken. Gewoon een aangename temperatuur nemen en niet te lang in bad zitten. Ben in week 6 & 7 ook maar 2x/week in bad geweest en het de andere dagen bij douchen gehouden. Als je twijfelt dan kan je best even contact opnemen met je PC. Geniet van je bad!
Vrouwtjelief Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Ik wilde even zeggen... Mooie littekens, super strak in de plooi!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.