Ga naar inhoud

Lisa2020 : 17 mei 2016 : Dr. Nio : OLVG - West


Aanbevolen berichten

Leuk hoor Lisa,

 

Ik ben super benieuwd naar het resultaat. Maar top dat je blij bent en je goed voelt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa, gefeliciteeeerd!! Jij bent er lekker vanaf :). Goed om te horen dat je er blij mee bent. Heb je er erg last van? Ik moet nog 3 1/2 week wachten :(. Maar ja, het is het wachten waard! 

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei cluvcr:

Hoi Lisa, gefeliciteeeerd!! Jij bent er lekker vanaf :). Goed om te horen dat je er blij mee bent. Heb je er erg last van? Ik moet nog 3 1/2 week wachten :(. Maar ja, het is het wachten waard! 

Succes met je herstel!

Het is idd even wachten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 mei 2016 om 13:50 zei cluvcr:

Hoi Lisa2020,

ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik word 13 juni geopereerd en de pc raadde mij 360cc aan achter de borstspier en heb nu 270cc voor de borstspier. Ik vraag me af of het niet veel te klein zal worden. Ik heb ook veel gelezen dat er achter de borstspier 50cc zal wegvallen.

Ik zou het zeker goed van tevoren bespreken. 

Ze moeten van tevoren de protheses bestellen. 

Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Lisa2020:

Ik zou het zeker goed van tevoren bespreken. 

Ze moeten van tevoren de protheses bestellen. 

Succes 

Ja precies, heb voor de 27ste weer een afspraak staan. Hoe gaat t met slapen? Daar kijk ik wel weer tegen op, dat verplichte slapen op je rug :rolleyes:  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei cluvcr:

Ja precies, heb voor de 27ste weer een afspraak staan. Hoe gaat t met slapen? Daar kijk ik wel weer tegen op, dat verplichte slapen op je rug :rolleyes:  X

Je hebt geen keus,maar opzich valt het mee hoor. 

Andere posities doen zeer, en je bent toch moe van alles. 

Dus geen zorgen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.