Ga naar inhoud

Lisa2020 : 17 mei 2016 : Dr. Nio : OLVG - West


Aanbevolen berichten

Hallo 

Ik krijg 17 mei een prothese wissel door Dr Nio. 

Ik heb nu 260cc op de porstspier geplaatste protheses. 

Na het consult mocht ik kiezen tussen 500cc en 550cc en dat is nu wel een dingetje, ik twijfel heel erg omdat ik bang ben dat 550cc te groot en te nep eruit gaat zien, word wel duo plane geplaatst.

Ben zelf best tenger 1,70cm en 58kg. 

Iemand ervaring/suggesties? 

Alvast bedankt. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom op het forum!!

En lastig he de maat bepalen! Ik neem trouwens aan dat je Dr Nio bedoeld?

50cc is maar een klein verschil. Het verschil tussen te groot en te nep bereik je niet met 50cc. Ik weet niet welk merk je gaat krijgen?

Ik zat te twijfelen tussen 450cc en 500cc en de reden waarom ik voor 450cc heb gekozen is omdat bij Mentor tussen die twee maten het alleen in de breedte ging zitten. En ik hoefde niet perse bredere borsten.

Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa2020,

ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik word 13 juni geopereerd en de pc raadde mij 360cc aan achter de borstspier en heb nu 270cc voor de borstspier. Ik vraag me af of het niet veel te klein zal worden. Ik heb ook veel gelezen dat er achter de borstspier 50cc zal wegvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Lisa2020:

Hallo 

Ik krijg 17 mei een prothese wissel door Dr Nio. 

Ik heb nu 260cc op de porstspier geplaatste protheses. 

Na het consult mocht ik kiezen tussen 500cc en 550cc en dat is nu wel een dingetje, ik twijfel heel erg omdat ik bang ben dat 550cc te groot en te nep eruit gaat zien, word wel duo plane geplaatst.

Ben zelf best tenger 1,70cm en 58kg. 

Iemand ervaring/suggesties? 

Alvast bedankt. :-)

Hi,

Spannend he. 

Ik ben ook bij nio geweest en hij raadde mij ook 500/550 aan. Ik ben ongeveer hetzelfde als jou gebouwd. 1,68 en weeg 53 kilo. (Heb nu 245 anatomisch achter de spier ) 

Ben ook bang dat 550 te groot wordt.hihi. 

Welk merk wordt het bij jou? En high profile of extra high?

Ik zou wel proberen om er eerder uit te zijn dan pas op de operatie dag. Geeft tot die tijd best stress en twijfels anders.

Ik ga je volgen want ben heel benieuwd naar jouw resultaat :)

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Lisa2020:

Hallo 

Ik krijg 17 mei een prothese wissel door Dr Nio. 

Ik heb nu 260cc op de porstspier geplaatste protheses. 

Na het consult mocht ik kiezen tussen 500cc en 550cc en dat is nu wel een dingetje, ik twijfel heel erg omdat ik bang ben dat 550cc te groot en te nep eruit gaat zien, word wel duo plane geplaatst.

Ben zelf best tenger 1,70cm en 58kg. 

Iemand ervaring/suggesties? 

Alvast bedankt. :-)

Hoi Lisa,

 

Spannend hoor de 17e.

Ik ben me nog aan het oriënteren voor een prothesewissel. Heb 300 cc achter de spier en pas op consult geweest bij Esther Bodde en Roel Fresow. Advies 550 cc high profile van mentor. Ik ga je volgen want ben erg benieuwd naar het resultaat.

Groetjes An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken moet je een sport bh apart betalen, maar als je al betaald hebt en het is niet benoemd, lijkt het me sterk dat ze dat achteraf nog narekenen. Of ze gaan er vanuit dat je dat zelf gehaald hebt wat ik niet geloof, want ze meten op welke maat je nodig heb na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei cluvcr:

Nog een vraagje aan iedereen. Jullie hebben nu allemaal anatomische achter de spier, maar krijgen jullie nu ronde?

Ja ik ga nu voor rond. Ik mis nu de vulling aan de bovenkant. 

De vorige keer wilde ik dat het natuurlijk bleef maar kennelijk vind ik iets minder natuurlijk toch mooier :)

En achter de spier wordt het toch iets minder rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Boekjoe:

Hi,

Spannend he. 

Ik ben ook bij nio geweest en hij raadde mij ook 500/550 aan. Ik ben ongeveer hetzelfde als jou gebouwd. 1,68 en weeg 53 kilo. (Heb nu 245 anatomisch achter de spier ) 

Ben ook bang dat 550 te groot wordt.hihi. 

Welk merk wordt het bij jou? En high profile of extra high?

Ik zou wel proberen om er eerder uit te zijn dan pas op de operatie dag. Geeft tot die tijd best stress en twijfels anders.

Ik ga je volgen want ben heel benieuwd naar jouw resultaat :)

X bkj

Hi @Boekjoe, kun jij bij Nio evt op de dag zelf nog beslissen voor een andere aantal cc's?

Ik moest mijn cc keuze minimaal 2 weken van te voren doorgeven aan Nio, omdat de prothese speciaal voor je besteld moeten worden. Vraag het anders even na bij Nio. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei what ELSE:

Hi @Boekjoe, kun jij bij Nio evt op de dag zelf nog beslissen voor een andere aantal cc's?

Ik moest mijn cc keuze minimaal 2 weken van te voren doorgeven aan Nio, omdat de prothese speciaal voor je besteld moeten worden. Vraag het anders even na bij Nio. 

xxx

Heey,

Dat weet ik niet maar ik ga binnenkort voor een tweede consult om nog even de maat te bepalen. 

Ook al zo het mogelijk zijn om de dag van de operatie te beslissen ,  dan zou ik dat niet willen. 

Het niet eruit zijn qua cc's levert bij mij onrust op haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boekjoe:

Ja ik ga nu voor rond. Ik mis nu de vulling aan de bovenkant. 

De vorige keer wilde ik dat het natuurlijk bleef maar kennelijk vind ik iets minder natuurlijk toch mooier :)

En achter de spier wordt het toch iets minder rond.

Ja, vind ik ook. Moet je nog een push up aan. De pc gaat het bij mij nu achter mijn borstspier doen, omdat ik een dunne huid heb waardoor je bij mij gewoon die randen ziet :unsure:. Daar ben ik wel blij mee dus.

Heb wel gehoord dat als je het achter de borstspier doet er dan 50cc wegvalt en dat anatomische groter zijn of overkomen dan ronde. Misschien dat jullie pc daarom er wat meer in wil doen. 

Maar waarom bij mij dan zo weinig vraag ik me af, ben langer dan jullie! Telt toch ook wel mee denk ik. Ik ga ze morgen gewoon bellen en voor duidelijkheid vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @cluvcr,

Toen ik voor mijn eerste bv ging wilde ik ongeveer 2 cupmaten groter. Nu wil ik ook weer 2 cupmaten groter. Misschien dat die overstap voor een aantal in één keer ook wel wat fors is.

Vraag je pc dan ook even naar de breedte en de projectie van de prothese want dat maakt ook heel veel uit. Een prothese met minder cc maar meer projectie kan qua cupmaat hetzelfde resultaat geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boekjoe,

ben zo blij dat je dit zegt, want hij had het er inderdaad over dat ze niet zo erg in de breedte zullen zijn. Dat verklaard voor mij wel wat en ook dat jij zelf om 2 maten groter hebt gevraagd. Nog 1 vraagje; klopt het wel dat er 50 cc wegvalt als je het onder de spier hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei cluvcr:

Hoi Boekjoe,

ben zo blij dat je dit zegt, want hij had het er inderdaad over dat ze niet zo erg in de breedte zullen zijn. Dat verklaard voor mij wel wat en ook dat jij zelf om 2 maten groter hebt gevraagd. Nog 1 vraagje; klopt het wel dat er 50 cc wegvalt als je het onder de spier hebt?

Het aantal cc alleen zegt gewoon niet alles. Maat dat kan je pc wel uitleggen. 

Soms is het duidelijker als je weet hoeveel cupmaten erbij komen (ongeveer dan)

Day van het wegvallen bij onder de spier weet ik niet. De een zegt van wel de ander niet

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 mei 2016 om 13:50 zei cluvcr:

Hoi Lisa2020,

ik zit met precies hetzelfde probleem. Ik word 13 juni geopereerd en de pc raadde mij 360cc aan achter de borstspier en heb nu 270cc voor de borstspier. Ik vraag me af of het niet veel te klein zal worden. Ik heb ook veel gelezen dat er achter de borstspier 50cc zal wegvallen.

Hoi 

ik ben gisteren geopereerd en heb net voor de operatie met Nio overlegt. 

Ik heb voor 500cc gekozen en het is prachtig geworden. 

Erg blij mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 mei 2016 om 10:08 zei Annies:

Hoi Lisa,

 

Spannend hoor de 17e.

Ik ben me nog aan het oriënteren voor een prothesewissel. Heb 300 cc achter de spier en pas op consult geweest bij Esther Bodde en Roel Fresow. Advies 550 cc high profile van mentor. Ik ga je volgen want ben erg benieuwd naar het resultaat.

Groetjes An

Hoi An. 

Ik ben zo blij met Nio, wat een fijne en eerlijke arts. 

En m'n borsten zijn zo mooi geworden. 

Heb vlak voor de operatie nog overlegt en heb voor 500cc gekozen. 

Implantaten zijn van eurosilicone rond.  

Heel erg tevreden mee.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lisa2020:

Hoi 

ik ben gisteren geopereerd en heb net voor de operatie met Nio overlegt. 

Ik heb voor 500cc gekozen en het is prachtig geworden. 

Erg blij mee. 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. 

Ik ben echt heel benieuwd hoe ze geworden zijn en hoe ze nog gaan worden. 

Heb jij de ehp?

Ik twijfel tussen 450 en 500 zelf. 

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, May 16, 2016 om 08:11 zei Lisa2020:

Hallo 

bedankt voor jullie reactie. 

Het blijft lastig. 

Voor de operatie kan ik het nog bespreken. 

Wat mij ook niet duidelijk is, is of je een sportBH krijgt of zelf mee moet nemen. 

 

 

 

Word je in het park medisch centrum geholpen? Want daar zat het compressievest bij de prijs inbegrepen, heb er zelf alleen eentje extra bijgekocht om af te wisselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boekjoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. 

Ik ben echt heel benieuwd hoe ze geworden zijn en hoe ze nog gaan worden. 

Heb jij de ehp?

Ik twijfel tussen 450 en 500 zelf. 

X bkj

Hi bkj 

ja ik heb de ehp. 

Zo blij mee. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Lisa2020:

Hi bkj 

ja ik heb de ehp. 

Zo blij mee. Gr

Ja dat snap ik! 

Fijn hè?  De tijd ernaar toe leven duurt zo lang. 

Hoe voel je je?

Ik ben heel benieuwd naar je foto's straks. 

Wat is jouw lengte en gewicht en wat was je voorsituatie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boekjoe:

Ja dat snap ik! 

Fijn hè?  De tijd ernaar toe leven duurt zo lang. 

Hoe voel je je?

Ik ben heel benieuwd naar je foto's straks. 

Wat is jouw lengte en gewicht en wat was je voorsituatie? 

 

Zo lang duurde het niet bij mij, 2 weken. 

Ik had 260cc op de Pactoralis. 

Ben 170 en weeg 58kg heb een vet persetage van 14% dat is laag. 

Ik voel me heel goed en de pijn valt ook mee, je krijgt naproxen mee en mag paracetamol slikken. 

Als ik ooit ga snappen hoe je foto's op dit forum kan plaatsen dan zal m'n boobs laten zien. 

Maar nu al heel mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Marietje:

Word je in het park medisch centrum geholpen? Want daar zat het compressievest bij de prijs inbegrepen, heb er zelf alleen eentje extra bijgekocht om af te wisselen

Ja dat klopt. 

Het is idd een heel strak vest ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.