Rox anna Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Hey, Ben gisteren borstvergroting gehad. Motiva, 335 cc. Ben 1,71m en 56kg. 33jaar. Gisteren viel de pijn wel mee, vandaag is het erger geworden. Ik heb vandaag ook stiekem naar mijn borsten gekeken (durfde eigenlijk niet echt). Ze zijn raar. Volume boven de tepels lijkt me veel groter te zijn dan eronder, het is precies dat de tepels naar beneden gericht zijn. De vorm s niet echt mooi- precies vierkant vanboven. Is dat normaal?
mizzy Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Hoi hoi dat is inderdaad normaal... je protheses moeten gaan zakken en dat heeft even de tijd nodig!
Mamalisa Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Jep heel normaal! Jammer he, nog ff geduld meis, ze zitten meestal hoog zo vlak na de bv, duurt wel een paar weken eer ze op hun plekkie zitten helaas
Rox anna Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 Bedankt voir jullie reactie! ik ben ook van plan om nu dinsdag al te gaan werken (kantoorwerk)- zal het lukken om tegen dan met de auto te rijden en de kindjes s morgens wegdoen (aankleden, etengeven enz...)? zal de pijn tegen dan al een beetje weg zijn?
Bruisend Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 8 minutes ago, Rox anna said: Bedankt voir jullie reactie! ik ben ook van plan om nu dinsdag al te gaan werken (kantoorwerk)- zal het lukken om tegen dan met de auto te rijden en de kindjes s morgens wegdoen (aankleden, etengeven enz...)? zal de pijn tegen dan al een beetje weg zijn? Hey en welkom! En of de pijn weg is verschild per persoon. Ik ging met 1 dag PO op stap en had daar ongelovelijk spijt van. Daarna heb ik 1,5 week op de bank gelegen en ben ik de deur niet uitgekomen voor boodschappen. En ik zag na 2 weken PO heel erg op tegen mijn kantoor baan. Heb mij de eerste paar dagen ook laten brengen omdat mijn borsten zeer gingen doen na vermoeidheid. Pas na 4 weken PO voelde ik mij weer een beetje de oude! Maar er zijn ook genoeg andere waar het anders gaat. En over je vierkante boobs, meer dan normaal! Gewoon per week op dezelfde manier een foto maken! Ben nu 6 weken PO en alleen mijn linker boob is mooi rond haha
Rox anna Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 Oei oei. Dan zit ik met een probleem. Op mijn werk weten ze van niks. Heb maar 1 dag verlof genomen gisteren (voor de operatie). Dus dinsdag zou ik fit moeten zijn en zich ook met de kindjes kunnen bezighouden. Nu kan ik echt niks doen, zelfs zonder hulp niet uit de zetel rechtkomen. Ik kan totaal geen druk op mijn armen uitoefenen/ verdragen. Hopelijk gaan mijn borsten mooier uitzien - want als ik ze nu zie ben ik helemaal niet tevreden trouwens, heb ook 1ste keer botox en filler laten doen toen ik in slaap was - zeer handig (geen pijn gevoeld) en zeer mooi resultaat
Rox anna Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 Kan ik ergens van iemand de foto's zien direct na de operatie?
Nonky Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Hoi Rox anna, Meen je dat nou? Gister een bv en di aan het werk? Niet op je werk verteld is geen punt maar ik geloof toch nooit dat het verstandig is om di aan het werk te gaan. Je hebt hopelijk wel voorlichting gehad van je arts? Na twee weken aan t werk is voor velen al teveel. 6 weken rustig aan, niet tillen, strekken, goed rust nemen. Dan weer voorzichtig opbouwen met je spieren. je kunt je rustig ziek melden want het is echt nog veel te vroeg. Denk aan de complicaties die kunnen ontstaan wanneer je niet goed hersteld. Succes! Xx
F-cupje Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Ohhh dinsdag aan het werk en kinderen aankleden enz?? Heel slecht plan meid. En auto rijden raad ik je ook echt af. Zeker de eerste week of 2. Alles is nog super gevoelig in je borsten en het heeft tijd nodig om te helen en als je nu al inspannende dingen gaat doen zullen je wonden vanbinnen niet goed genezen. Heeft je pc je niet ingelicht? Ik zou me echt ziek melden, zeker nog de hele komende week en het liefst de week erna ook. Maar zie dat je kantoorwerk doet dus dat valt dan wel weer mee.
Bruisend Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 1 hour ago, Rox anna said: Oei oei. Dan zit ik met een probleem. Op mijn werk weten ze van niks. Heb maar 1 dag verlof genomen gisteren (voor de operatie). Dus dinsdag zou ik fit moeten zijn en zich ook met de kindjes kunnen bezighouden. Nu kan ik echt niks doen, zelfs zonder hulp niet uit de zetel rechtkomen. Ik kan totaal geen druk op mijn armen uitoefenen/ verdragen. Hopelijk gaan mijn borsten mooier uitzien - want als ik ze nu zie ben ik helemaal niet tevreden trouwens, heb ook 1ste keer botox en filler laten doen toen ik in slaap was - zeer handig (geen pijn gevoeld) en zeer mooi resultaat Oehhhh ja dan klinkt het alsof je er hetzelfde aan toe was als ik. Duurde anderhalve week voordat ik zelfstandig mijn schoenen aan kon doen. Ik had het iig zwaar ongeschat en ik durf te zeggen jij volgens mij ook. Ik sluit me bij de rest van de dames aan en zou je goed ziek melden! En idd kijken of je tot 2 weken vrij kan krijgen. Maak je er een mooie long ontsteking van dat je aan de antibiotica moest. Dan snappen ze na 2 weken waarom je krom loopt op je werk. Ik heb een iig een aantal vragen gehad. Maar eeh heb je niemand die je kan helpen bij je kinderen?? De eerste 4 dagen heeft mijn vriend mijn broek op en af gehesen voor het toilet. Laat staan dat ik het voor een ander moet doen (die niet wil stil zitten).
Guest Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 1 uur geleden zei Rox anna: Kan ik ergens van iemand de foto's zien direct na de operatie? In mijn profiel/status kan je 22 uur PO zien. Ben erg benieuwd hoe nu bij jou eruit ziet. Heb je foto's? Je bent inderdaad wel erg positief met dinsdag direct al werken en de kids alles klaar maken etc.. Ik ben nu sinds donderdag geopereerd en zie nog even absoluut niet zitten om zulke dingen te moeten doen
what ELSE Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Ik sluit me aan bij bovenstaande info van de meiden. Doe aub rustig aan. Recent heb ik mijn 2e BV gehad en waren de regels nog strenger voor mij dan tijdens mijn BV van slechts 4 jaar geleden (door een een bottoming-out recent een nieuwe BV gehad). Ik mocht nu zelf 4 weken niet autorijden. 12 weken niet sporten of boodschappen tillen, 8 weken mijn armen nauwelijks van mijn lichaam af en ellebogen niet boven schouderhoogte, geen hond uitlaten en ga zo maar door. Ik hoop dat je goed naar je lichaam luistert en dat als je toch besluit te gaan werken dat alles goedkomt. Succes met je herstel.
elise89 Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Ik ben 4 dagen po en ik rijd al auto omdat ik wel niet anders kan.. alleenstaande mama.. maar ik mocht wel van pc... wel is het zo dat schakelen heel veel pijn doet en ik enkel maar aan onder kant van stuur draai haha... ben als een oude oma... super dicht bij stuur geplakt. Veel succes
Rox anna Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 Bedankt voor jullie tips en reacties. Ik zal wel zien ie ik me maandag voel, maar heb totaal geen idee wat ik op mijn werk moet gaan zeggen. Longontstekking lijkt me raar aangezien ik nog donderdag helemaal in orde was op mijn werk. Foto's heb ik nog niet, ik durf er niet meer naar te kijken... Word er maar slecht gezind van. Pfff. Ben totaal niet voorbereid om een volledige week niet te gaan werken.
Rox anna Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Hoi. Ik ben dus Rox anna, 33j, 171cm en 56kg vrijdag 13/5 heb borstvergroting gehad, 335cc - Motiva. De vorm nu trekt op niks - vind het echt niet mooi de tepels zitten meer naar onder, en de volume zit bive de tepel hadden jullie dat ook- lelijke borsten vlak na de operatie?
Mamalisa Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Ja hoor meid, dat is heel normaal, ze moeten nog even zakken. Dat komt echt helemaal goed! Geen zorgen.
Guest MissRobot Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Hoi, Ik heb afgelopen donderdag mijn BV gehad. Ik heb nu hetzelfde; je kunt mijn foto's inzien. Dat is echt normaal, kijk maar rond bij andere vrouwen die hun foto's openbaar hebben gezet. In het begin zijn je borsten gezwollen daar al het vocht etc. Daardoor kan de prothese niet goed uitzakken naar beneden en zit er meer bolling aan de bovenkant ipv de onderkant. Van wat ik hier op het forum zo zie en lees, heb je pas na 3 maanden ongeveer een "eindresultaat" waarbij je borsten helemaal zijn "ingezakt".
Rox anna Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 10 minuten geleden zei MissRobot: Hoi, Ik heb afgelopen donderdag mijn BV gehad. Ik heb nu hetzelfde; je kunt mijn foto's inzien. Dat is echt normaal, kijk maar rond bij andere vrouwen die hun foto's openbaar hebben gezet. In het begin zijn je borsten gezwollen daar al het vocht etc. Daardoor kan de prothese niet goed uitzakken naar beneden en zit er meer bolling aan de bovenkant ipv de onderkant. Van wat ik hier op het forum zo zie en lees, heb je pas na 3 maanden ongeveer een "eindresultaat" waarbij je borsten helemaal zijn "ingezakt". Die van je zijn mooi. Die van me staan ver uit eljaar en trekken op niks
Bruisend Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Ooohhhhh ja hoor meeeeeer dan normaal. Tussen vandaag en 6 weken geleden zijn wonderen gebeurd haha. En bij de een gaat het nou eenmaal sneller als bij de ander. Maar je bent pas 2 dagen PO. Ik heb daar maar niet eens een foto gemaakt. Mijn eerste foto is van 3 dagen PO. Maak iedere week een foto en vergelijk die dan om de zoveel tijd. Je ziet echt verschil!
Guest Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Geduld is het magisch woord heb ik hier geleerd op het forum dus vooral heeeeeeeeeeel veel geduld hebben.. Het komt vast allemaal goed, bij de mijne (12de geopereerd dus nu 3 dagen PO) denk ik oh god komt dit nog goed hahah terwijl super veel lieve reacties heb gehad dat mensen ze nu al prachtig vinden.. Maaaaar geduld hebben.. Heb je foto's?
Rox anna Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Ja. Ma ze zijn ecjt lelijk. Ze staan ook veel te ver uit elkaar. Ik wil schreeuwen als ik ze zie
BoobX Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Hoi Roxanna, ik herken dat niet echt... ik ben zelf 6 dagen PO nu en vond ze gelijk al mooi eigenlijk. Natuurlijk is het zeker nog geen eindresultaat, maar lelijk nee, absoluut niet. Waar ben je geopereerd?
Guest Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 1 uur geleden zei Rox anna: Ja. Ma ze zijn ecjt lelijk. Ze staan ook veel te ver uit elkaar. Ik wil schreeuwen als ik ze zie Mijne staan ook ver uit elkaar hoor maar dit komt ook omdat mijn eigen dit ook gewoon had, het is alsware een vergroting van je huidige situatie toch ben ik wel erg benieuwd misschien privé album aanmaken
Rox anna Posted May 16, 2016 Author Posted May 16, 2016 Foto geplaatst. Po3. Voel me al echt goed - geen pijn meer. Dus morgen ga ik zeker werken.
Guest Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 7 minuten geleden zei Rox anna: Foto geplaatst. Po3. Voel me al echt goed - geen pijn meer. Dus morgen ga ik zeker werken. In privé album? Ik kan ze niet zien momenteel
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.