Ga naar inhoud

cincin : 1 juni 2016 : Dr. Stillaert : St. Lucas Gent

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Op 1 juni kriig ik nieuwe boobies

ik ga daarvoor naar sint lucas in Gent en dokter Stillaert zal de operatie uitvoeren

Heeft iemand al ervaring met deze pc? Ik krijg 275cc, weet niet of dat genoeg is, heb nu een A'tje en zou graag kleine C willen.

Zoooooveeeel zenuwen!!!!

Geplaatst

Nog bijkomend is dat de operatie doorgaat op 1 juni en op 24 juni vertrekken 10 dagen op reis naar Spanje.  Volgens pc is dit geen enkel probleem maar ik heb soms twijfels, wat denken jullie? Is dit te vroeg?  

Geplaatst

hoi cincin. Spannend!! Ik heb afgelopen maandag 275 cc, dual plane gekregen. Had een lege b en kom nu zeker op een volle c. Moet nog van alles zakken etc en met dual plane schijnt het nog meer te worden dus denk dat het voor jou wel een c zal geven, maar is natuurlijk voor iedereen anders. Succes met voorbereiden, en plezier.

oh, qua vakantie: Ik mag alles weer na 3 week maar er zijn ook dames die 6 week herstel meekrijgen. Als pc zegt dat het prima is zou ik daarvan uitgaan, lekker showen in bikini!!

Geplaatst

Hoi Cincin, ik heb 12 dagen geleden 275cc dual plane gekregen en voel mij nu al wel de oude. Het is meer dat ik er op moet letten dat ik nog niet zo veel mag doen als dat ik het niet kan. 

Geniet van je voorbereidingen. Voor je het weet heb je ze :)

Geplaatst

Dank je wel voor de comment dames,  gefeliciteerd met jullie boobies ik wil ze al 20 jaar, nu gaat het eindelijk gebeuren

Maar ja die twijfels hé,  iedereen zal dat wel hebben in de aanloop naar hun operatie zeker

maar ik geniet nu al van het vooruitzicht, zon, zee, en nieuwe boobies xxx

Geplaatst

Hallo allemaal,  1 juni is het mijn beurt om mijn droom waar te maken, al 20 jaar droom ik ervan om nieuwe borsten te krijgen, nu het bijna zover is krijg ik wel wat schrik

ik ben een alleenstaande mama van een 4 jarig dochtertje en weet niet of ik het zal aankunnen ( de zorg, haar naar school voeren, enz) de eerste 2-3 dagen kan ik wel bij mijn zus logeren,  daarna zal ik het zelf moeten doen 

zou mij ditmaal lukken? Of best meer opvang zoeken, is zo moeilijk in te schatten he, sommigen zeggen dat het meevalt, anderen kunnen totaal niets die eerste dagen

ben benieuwd wat jullie erover denken 

xx

Geplaatst
17 minuten geleden zei cincin:

Hallo allemaal,  1 juni is het mijn beurt om mijn droom waar te maken, al 20 jaar droom ik ervan om nieuwe borsten te krijgen, nu het bijna zover is krijg ik wel wat schrik

ik ben een alleenstaande mama van een 4 jarig dochtertje en weet niet of ik het zal aankunnen ( de zorg, haar naar school voeren, enz) de eerste 2-3 dagen kan ik wel bij mijn zus logeren,  daarna zal ik het zelf moeten doen 

zou mij ditmaal lukken? Of best meer opvang zoeken, is zo moeilijk in te schatten he, sommigen zeggen dat het meevalt, anderen kunnen totaal niets die eerste dagen

ben benieuwd wat jullie erover denken 

xx

Bereid je goed voor zet alles op een hoogte zodat je niet met je armen de lucht in moet. Hou er wel rekening mee dat je de eerste weken niet kan auto rijden dus weet niet of je ver moet gaan voor je dochter naar school te doen? 

Geplaatst

Hey welkom hier!

En ja 2-3 dagen is gewoon te kort ongeacht hoe hij je voelt! Ik zou dit heel goed met de PC bespreken aangezien hij verandwoordelijk is voor je boobs. Maar die rust heb je niet nodig omdat jij je wel of niet goed voelt. Die rust heb je nodig omdat je net een heftige operatie achter de rug hebt gehad. Je krijgt voorschriften mee waar jij je aan dient te houden om eventuele heftige complicaties te voorkomen. Dus zelfs al red je het dan moet je het alsnog niet willen!!

Ik had het zwaar onderschat. Ik dacht dat ik na een week weer zelfstandig kon zijn en ik ben absoluut geen aansteller maar kon het echt niet! De waterkoker was voor mij de eerste week al te zwaar om op te tillen. De eerste 4 a 5 dagen is mijn broek opgehezen door mijn vriend, laat staan dat ik het voor een ander moet doen.

Geplaatst

Oei, ja maar ik ga het heel rustig houden, heb 3 weken ziekteverlof en eind juni ga ik 10 dagen op reis

Mijn dochter is gelukkig al heel zelfstandig,  kan zich zelf aan en uitkleden en zelf tandenpoetsen

mijn auto is een automatische,  dus geen versnellingen verleggen, dat scheelt ook al denk ik

ja ik doe er alles voor om zoveel mogelijk mijn rust te hebben, wil geen risico's nemen

Geplaatst
23 hours ago, cincin said:

Oei, ja maar ik ga het heel rustig houden, heb 3 weken ziekteverlof en eind juni ga ik 10 dagen op reis

Mijn dochter is gelukkig al heel zelfstandig,  kan zich zelf aan en uitkleden en zelf tandenpoetsen

mijn auto is een automatische,  dus geen versnellingen verleggen, dat scheelt ook al denk ik

ja ik doe er alles voor om zoveel mogelijk mijn rust te hebben, wil geen risico's nemen

aaahhh dat is goed! Ik voelde mij na 4 weken inderdaad wel de oude!  En had niet begrepen dat je wel gewoon 3 weken helemaal vrij bent.  Dat is echt top! Ik had liever ook 3 weken vrij ipv 2.

Ja, persoonlijk zou ik toch voor een back up plan zorgen want je altijd nog kan annuleren. Ik kon na 3 dagen absoluut niet autorijden (kreeg de voordeur niet eens open dus kon toch niet naar buiten :45: )

Geplaatst
1 uur geleden zei Bruisend:

aaahhh dat is goed! Ik voelde mij na 4 weken inderdaad wel de oude!  En had niet begrepen dat je wel gewoon 3 weken helemaal vrij bent.  Dat is echt top! Ik had liever ook 3 weken vrij ipv 2.

Ja, persoonlijk zou ik toch voor een back up plan zorgen want je altijd nog kan annuleren. Ik kon na 3 dagen absoluut niet autorijden (kreeg de voordeur niet eens open dus kon toch niet naar buiten :45: )

Ik krijg wel maar 275cc, is het niet hoe kleiner,  hoe minder pijnlijk? Of is dat wishfull thinking van mij 

blij dat je na 4 weken de oude was, ik hoop  dat ik iets vlugger dat ben

Geplaatst
1 hour ago, cincin said:

Ik krijg wel maar 275cc, is het niet hoe kleiner,  hoe minder pijnlijk? Of is dat wishfull thinking van mij 

blij dat je na 4 weken de oude was, ik hoop  dat ik iets vlugger dat ben

haha nee, want het is niet zozeer het volume wat de inpact geeft maar puur het open snijden van je borst, je spier, de narcose etc etc.

En ja ik was na 2 weken weer aan het werk en wel weer gewoon op stap. Maar pas na 4 weken was echt de narcose uit mijn lijf! En vandaag voor het eerst gesport!

Geplaatst

He meis,

ik heb even je titel aangepast en je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan,en hoef je niet een paar verschillende topics bij te houden, wel zo makkelijk voor jou,maar ook voor ons^_^   ook na je operatie kun je dan hier je verslag schrijven.

xxx

Geplaatst

@Desert-Rose bedankt hoor

@Bruisend oeps, gelukkig krijg ik voor de spier, minder pijnlijk maar ik wist niet dat je zolang last kan hebben van die narcose. Is het dan echt vermoeid dat je je voelt of ook ziek (onwel, of hoofdpijn of zo)?

Groetjes xxx

Geplaatst

Maandag laatste consult voor de operatie, en dan gaat het vlug gaan, sssspppaaannnneeennndddd, :blink:

Geplaatst
5 hours ago, cincin said:

@Desert-Rose bedankt hoor

@Bruisend oeps, gelukkig krijg ik voor de spier, minder pijnlijk maar ik wist niet dat je zolang last kan hebben van die narcose. Is het dan echt vermoeid dat je je voelt of ook ziek (onwel, of hoofdpijn of zo)?

Groetjes xxx

Nou het blijkt dus dat in het ergste geval je nog wel een jaar last kan hebben van de narcose :19: Gelukkig komt dat niet zo vaak voor!

Ik had hele lage bloeddruk na de narcose dus de eerste week zakte is steeds weg en moest ik ff gaan liggen. Wist toen niet dat zout eten mij 100x beter zou laten voelen. Maar verder gene hoofdpijn of iets, gewoon echt moe.

Geplaatst

Tja ik heb ook last van lage bloeddruk daarom heb ik gevraagd of het mogelijk is om te overnachten in het ziekenhuis,  normaal doen ze dat niet en sturen ze je direct naar huis, maar ik zou me toch veiliger voelen met overnachting,  ook al moet ik wat meer betalen

bedankt voor de tip, ik eet normaal bijna nooit zout, zal dan veel zoute gerechten eten :)

en heb je nu niets van pijn meer??  Wou dat ik al zover zat, laatste loodjes wegen het zwaarst :wacko:

Geplaatst
20 uur geleden zei BoysMom:

Oh je bent bijna aan de beurt!! Spannend! Ben je er helemaal klaar voor?

Pfff nogal zenuwachtig niet zozeer voor de pijn, wel voor de narcose, bang dat ik erin ga blijven, stom hé <_<

maar de beslissing is gemaakt, woensdag om 8u ga ik onder het mes, en daarna ondanks de pijn ga ik er super hard van genieten, als ik jullie foto's bekijk hoop ik dat ik net zo mooie boobies zal krijgen :);)

Geplaatst

Yes yes yes, na 20 jaar bang zijn en twijfelen heb ik eindelijk borsten:D zo  blij ermee,  de narcose viel goed mee en ook de operatie. Gisteren wel beetje laste van moeheid en pijn en niets gegeten! Ben nachtje blijven slapen in ziekenhuis omdat ik drains heb, maar pijn is heel goed te doen, behalve die vervelende, spannende borstband:angry:

Maar ik voel me supergelukkig: een van de beste beslissingen in mijn leven :wub:

Geplaatst

gefeliciteerd meid fijn om te horen dat het mee viel. ik ga in september moet nog even sparen:( maar ik gelukkig kan ik hier vast lezen dat het vaak meevalt en dat stelt me iig gerust:D ik heb trouwens 15 jaar nagedacht hihi wat heb je laten plaatsen en wat had je van jezelf? als ik vragen mag

Geplaatst
39 minuten geleden zei valentine:

gefeliciteerd meid fijn om te horen dat het mee viel. ik ga in september moet nog even sparen:( maar ik gelukkig kan ik hier vast lezen dat het vaak meevalt en dat stelt me iig gerust:D ik heb trouwens 15 jaar nagedacht hihi wat heb je laten plaatsen en wat had je van jezelf? als ik vragen mag

Geplaatst
4 minuten geleden zei cincin:

Ik had tussen 220 en 250cc gevraagd, heb de dokter nog niet gezien dus ik weet niet hoeveel er nu inzit,  maar ze zien er goed uit dus denk dat het wel in orde is; ik had maar een a cupje en wou graag grote b of kleine c, ik zal wel volgende week zien als die borstband eraf is 

Nog even geduld voor jou dus, maar echt het is het wachten waard hoor:rolleyes:

Geplaatst

He meis, gefeliciteerd.

Omdat je al een topic had heb ik je laatste hier even hierbij gezet,zo heb je alles bij elkaar staan,en houden we het overzichtelijk.

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

xx

Geplaatst
Op Thursday, June 02, 2016 om 22:15 zei Desert-Rose:

He meis, gefeliciteerd.

Omdat je al een topic had heb ik je laatste hier even hierbij gezet,zo heb je alles bij elkaar staan,en houden we het overzichtelijk.

Doe rustig aan en ik wens je een goed

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.