Tvk1988 Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Hallo, Al drie jaar lang twijfel ik over een borstvergroting en nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om verschillende consults te plannen bij artsen. In maart ben ik bij dokter Van Der Weij geweest, hij adviseerde mij druppelvormige prothese, voor de spier, 300 cc. Toch heb ik het idee dat dat echt zijn specialiteit is en verder niet goed kijkt naar je lijf. Aankomende woensdag heb ik bij dokter Koeijers een consult in Amstelveen en eind juni bij dokter Selms in het OLVG-west. Ik heb veel vriendinnen om mij heen die een borstvergroting hebben ondergaan maar iédereen heeft iets anders. Dual plane, voor de spier, rond en druppelvorm en ik weet gewoon niet meer wat ik mooier vind of wat mooier wordt..... Ik ben bang dat ronde protheses te 'nep' ogen en dat de druppelvorm snel 'hangend' ogen. Voor de spier vind ik een fijn idee qua herstel maar dual plane is voor langertermijn weer verstandiger. Iemand die mij hier meer duidelijkheid kan scheppen? Groet!
Mamalisa Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Of een chirurg voor rond of anatomisch kiest ligt ten eerste aan de voorkeur van de chirurg, velen hebben een persoonlijke voorkeur voor het werken met de ene prothese boven de andere. Daarnaast is je voorsituatie nog belangrijk, hoeveel borstweefsel heb je van jezelf? Als je mager bent en weinig vet/borstweefsel van jezelf hebt kan er voor anatomisch worden gekozen omdat die protheses wat dunnere randen hebben. Alhoewel er ook magere meiden zijn die ronde gekregen hebben en waarbij het resultaat erg mooi is. je hoeft niet bang te zien dat rond nep oogt, kijk eens wat rond op het fprum en in het fotoalbum bij meiden die ronde protheses hebben, zeker bij dual plane plaatsing is het resultaat heel natuurlijk, maar voor de spier ook vaak, ligt ook aan de grootte van de prothese. voor de spier is fijner qua herstelperiode, maar je zou als og randen van de prothese kunnen zien als je erg mager bent en je hebt meer kans op rimpelvorming (al ligt dit ook aan de prothese en andere factoren) ook zouden ze voor de spier eerder kunnen hangen of draaien bij dual plane dus minder kans op hang, draaien, rimpelvorming of het zien van randen, maar de herstelperiode is pijnlijker en ze kunnen vervormen bij krachttraining (tijdelijk uiteraard, na ontspanning spier weer terug naar normale vorm) dit is alles wat ik ervan weet, wellicht dat andere meiden hier aanvulling hebben... En kijk eens naar wat voorbeelden op internet en neem die mee naar een consult, dan weet de pc wel wat je nodig hebt om dat resultaat te behalen
DeeDee84 Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Dr Koeijers heeft ook de voorkeur voor anatomisch volgens mij, maar dr Schiettecatte (ook kliniek Amstelveen geloof ik) heeft weer de voorkeur voor rond... Misschien een idee om bij beide chirurgen een consult in te plannen? Ik zat met precies hetzelfde dilemma: rond of anatomisch, rond of anatomisch?? Uiteindelijk voor anatomisch gekozen bij dr Koeijers omdat ik weinig vetweefsel heb en ik het meest natuurlijke resultaat wil en ik denk dat anatomisch bij mij dan het mooiste word... Maar ieder lijf is anders en ook een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur... Neem je tijd om hier eens rond te kijken naar voor en na foto's... Succes met het maken van je keuze!
Tvk1988 Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Op 14 mei 2016 om 05:48 zei Mamalisa: Of een chirurg voor rond of anatomisch kiest ligt ten eerste aan de voorkeur van de chirurg, velen hebben een persoonlijke voorkeur voor het werken met de ene prothese boven de andere. Daarnaast is je voorsituatie nog belangrijk, hoeveel borstweefsel heb je van jezelf? Als je mager bent en weinig vet/borstweefsel van jezelf hebt kan er voor anatomisch worden gekozen omdat die protheses wat dunnere randen hebben. Alhoewel er ook magere meiden zijn die ronde gekregen hebben en waarbij het resultaat erg mooi is. je hoeft niet bang te zien dat rond nep oogt, kijk eens wat rond op het fprum en in het fotoalbum bij meiden die ronde protheses hebben, zeker bij dual plane plaatsing is het resultaat heel natuurlijk, maar voor de spier ook vaak, ligt ook aan de grootte van de prothese. voor de spier is fijner qua herstelperiode, maar je zou als og randen van de prothese kunnen zien als je erg mager bent en je hebt meer kans op rimpelvorming (al ligt dit ook aan de prothese en andere factoren) ook zouden ze voor de spier eerder kunnen hangen of draaien bij dual plane dus minder kans op hang, draaien, rimpelvorming of het zien van randen, maar de herstelperiode is pijnlijker en ze kunnen vervormen bij krachttraining (tijdelijk uiteraard, na ontspanning spier weer terug naar normale vorm) dit is alles wat ik ervan weet, wellicht dat andere meiden hier aanvulling hebben... En kijk eens naar wat voorbeelden op internet en neem die mee naar een consult, dan weet de pc wel wat je nodig hebt om dat resultaat te behalen Hoi Mamalisa, wat lief dat je zo uitgebreid hebt terug geschreven, dankjewel. Ja ik zit inderdaad veel te kijken op het forum. Ik ben 1,60 weeg 54 kilo en heb nu een kleine A cup. Van der Weij gaf aan dat ik genoeg huid heb om het voor de spier te plaatsen. Wel heb ik ergens gelezen dat voor de spier sneller voor 'hangborsten' kan zorgen. Weet jij hier iets over? Groet!
Tvk1988 Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 7 uur geleden zei DeeDee84: Dr Koeijers heeft ook de voorkeur voor anatomisch volgens mij, maar dr Schiettecatte (ook kliniek Amstelveen geloof ik) heeft weer de voorkeur voor rond... Misschien een idee om bij beide chirurgen een consult in te plannen? Ik zat met precies hetzelfde dilemma: rond of anatomisch, rond of anatomisch?? Uiteindelijk voor anatomisch gekozen bij dr Koeijers omdat ik weinig vetweefsel heb en ik het meest natuurlijke resultaat wil en ik denk dat anatomisch bij mij dan het mooiste word... Maar ieder lijf is anders en ook een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur... Neem je tijd om hier eens rond te kijken naar voor en na foto's... Succes met het maken van je keuze! Hoi Deedee, Dankjewel dat je een berichtje stuurt! ben je blij met jouw uiteindelijke keuze voor anatomisch? Ik vind alleen dat de decolette bij rond vaak net iets mooier is in een shirtje met een diepe hals bijvoorbeeld. Maar van de zijkant vind ik een druppelvorm weer mooier! (Dilemma) Was je tevreden met dokter koeijers? fijne avond! Groet
DeeDee84 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Ik zal het je binnenkort laten weten ben donderdag aan de beurt.... Anders kijk eens bij de foto's van Livje... Ik vind haar borsten echt prachtig en krijg ongeveer dezelfde implantaten als Koeijers bij haar heeft gedaan... Ik hoop dat het bij mij net zo mooi zal worden als bij haar...
Mamalisa Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 12 uur geleden zei Tvk1988: Hoi Mamalisa, wat lief dat je zo uitgebreid hebt terug geschreven, dankjewel. Ja ik zit inderdaad veel te kijken op het forum. Ik ben 1,60 weeg 54 kilo en heb nu een kleine A cup. Van der Weij gaf aan dat ik genoeg huid heb om het voor de spier te plaatsen. Wel heb ik ergens gelezen dat voor de spier sneller voor 'hangborsten' kan zorgen. Weet jij hier iets over? Groet! Of je hangborsten krijgt (of een double bubble) ligt geloof ik aan de zwaarte van je eigen weefsel in eerste instantie. Een borstvergroting is in principe een uitvergroting van wat je al hebt, als je al hangborsten hebt en je krijgt een bv (zonder lift) dan staan ze niet opeens pront omhoog, maar ze gaan ook niet verder hangen, dus richting je knieen opeens haha. Een prothese voor de spier zal niet zo snel zorgen voor hangborsten omdat er een pocket word gemaakt waar de prothese in principe in blijft zitten en verder dan de borstplooi zakt hij niet, dus hij kan niet zomaar naar je navel zakken zeg maar maar goed meid ik ben maar een leek he, dus dit is wat ik ervan begrepen heb, en dan maar hopen dat ik het goed begrepen heb. als je twijfelt over dat soort dingen dan kun je dat toch bespreken bij een consult? En wat sowieso slim is, is om voorbeeldfotos mee te nemen naar het consult. Fotos van borsten die je hebt gezien hier op t forum of op internet en die je heel mooi vind. De pc kan dan vertellen of je dat resultaat bereikt met robde of anatomische protheses en hoeveel cc je daarvoor dan nodig hebt
Joy1980 Posted May 16, 2016 Posted May 16, 2016 Of je snel hangborsten krijgt heeft o.a.ook te maken met de kwaliteit van je huid. Ik vind een beetje hang juist mooi. Een pc waar ik op consult ben geweest zei juist dat mijn huid zo strak is dat ze nooit zullen gaan hangen.
Tvk1988 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Hi Allemaal, vandaag m'n consult bij dokter Koeijers gehad. Een hele aardige man met veel kennis van zaken. Hij zag bijvoorbeeld gelijk aan mijn lichaamsbouw dat m'n rug scheef staat. Koeijers adviseerde mij een druppelvormige prothese met in de ene borst 290 cc en de andere 305 cc. Ook is er een 3D filmpje gemaakt die ik deze week krijg opgestuurd. Weet iemand in hoeverre dat 3D filmpje overeenkomt met het eindresultaat?
DeeDee84 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ik heb geen 3D filmpje gehad maar kijk maar eens rond op het forum (via de zoekfunctie) naar ervaringen en foto's van anderen. Ben gisteren geopereerd dus je kunt er nog niet veel van zien, maar ik denk dat dokter koeijers er wel iets moois van gemaakt heeft ik heb 375cc links en 390cc rechts gekregen en ieder ook weer een ander profiel... Heb ff een foto van gisteren bijgevoegd Maar ik lees ook veel over Frans van Straten en Laura Mooijen op het forum. Heb daar zelf geen consult gehad omdat ik een super goed gevoel kreeg bij dokter Koeijers. Was ook bij dr luijendijk geweest maar daar had ik persoonlijk helemaal geen klik mee.. Pictures visible for members only. Become a member now.
DeeDee84 Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Op 18 mei 2016 om 19:41 zei Tvk1988: Hi Allemaal, vandaag m'n consult bij dokter Koeijers gehad. Een hele aardige man met veel kennis van zaken. Hij zag bijvoorbeeld gelijk aan mijn lichaamsbouw dat m'n rug scheef staat. Koeijers adviseerde mij een druppelvormige prothese met in de ene borst 290 cc en de andere 305 cc. Ook is er een 3D filmpje gemaakt die ik deze week krijg opgestuurd. Weet iemand in hoeverre dat 3D filmpje overeenkomt met het eindresultaat? Hi lukt het een beetje met oriënteren? Xx
Tvk1988 Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 Hi, jazeker. Ik heb vandaag mn laatste (denk ik) consult bij dokter Nio gehad. Hij adviseerde mij rond 85% voor de spier. Ook van der weij adviseerde voor de spier. Alleen dokter koeijers gaf dual plane als voorkeur aan. Aaah eng om uiteindelijk de knoop door te hakken. Hoe gaat het met jou? groetjes
DeeDee84 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Oeh spannend zeg! Ja die knoop moet je toch echt zelf doorhakken meis met mij gaat het echt supergoed! Nu 5 weken en merk dat het vocht wat afneemt en vanaf volgende week weer sporten!!! Jeej
Guest cindytje1985 Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Ik ben zelf ook bij Nio geweest en vond dat echt een top chirurg. Als je het moeilijk vind om te kiezen tussen de druppel en de ronde is de 85% gevulde wel een mooie middenweg
Summer2 Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Ik heb ronde dual plane en heb niet van die ronde ballen. Loopt mooi over vind ik. Succes met je keuze!!
Borry92 Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 Hi, Heb een beetje meegelezen.. en heb je een keuze kunnen maken? Lastig he. ik heb zelfs voor Koeijers gekozen en dan anatomisch dual plane.. zit zelf nog erg te twijfelen over het aantal cc. Super lastig allemaal haha X
Tvk1988 Posted June 29, 2016 Author Posted June 29, 2016 Hi Borry, ik heb besloten voor dokter Nio te gaan. Dit omdat hij de 85% rond prothese heeft. Ik twijfel alleen nog wel tussen dual plane of voor de spier. Maar ik denk dat het voor de spier wordt..... m'n gevoel bij Koeijers was ook heel goed, alleen omdat ik een mega twijfelaar ben en ook al niet kan kiezen tussen anatomisch of rond is voor mij de 85% rond prothese ideaal. En daar werkt alleen Nio mee. Heb je al een afspraak staan bij koeijers? Tussen welke cc's twijfel je? groetjes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.