Dcyii1988 Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Hoi allemaal. ik heb afgelopen woensdag 4 mei een borstvergroting gehad. 330 cc dual plane , ben 1.62 weeg 60 kg en ben 28 jaar. ik kan echt helemaal niks, slaap, najaah wat je slapen kan noemen, op een zonnenbed uit de tuin, helemaal rechtop met kussens in me rug. Geen 1 houding ligt lekker dus constant pijn ondanks de medicatie die ik slik. Kan ook niet meer naar achter liggen want als je dan weer omhoog wilt ga je dood van de pijn.. Ben nu 2 dagen verder maar merk geen verbetering. Douchen gaat dus echt niet, ookal zeiden ze dat dit de volgende dag al mocht. Naar de wc gaat niet, iemand moet me broek naar beneden doen. Me borsten zijn zo gespannen alsof ze elk moment scheuren en heb steken en een branderig gevoel. Ik heb me echt goed ingelezen van te voren maar dit is gewoon niet te doen. Wat voor medicatie kregen jullie en ook iemand ervaring met zulke hevige pijnen en wanneer gaat dit minder worden? bedankt alvast, liefs desi
Roxysexy Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Hi Desi, Wat k-u-t joh. Ik ben gister (6 mei) geopereerd en ik vind de pijn ook heftig, niet voor pussies zo'n borstvergroting! Ik heb naast zetpillen (1000 gram) iedere vier uur, nog twee medicijnen van apotheek meegekregen: Naproxen (3 x per dag, ontstekingsremmend en pijnverlichtend) en als ik ECHT veel pijn heb Oxycodon (soort morfine) Daarnaast nog een tabletje voor in de ochtend om m'n maag een beetje tot rust te houden met al die medicijnen rommel in m'n lijf. Hoop dat je hier wat aan hebt? Veel sterkte in ieder geval! Remember, we are bikkels!! ;-) XX
Lotje81 Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Nog niet opgeven, zon operatie is echt niet niks voor je boobies, Ieder lichaam reageert anders natuurlijk. Miss kan je even contact maken met je arts ivm met je pijnmedicatie. Heel veel succes verder.
F-cupje Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Heel herkenbaar. Ik heb een heel pijnlijk en langzaam genezingsproces gehad. Pijn was amper uit te houden. Ik slikte elke dag 2 weken lang oxycodon, die morfine, dan voelde ik me iets beter. Het is nu voor mij al ruim 8 maanden geleden dus weet niet meer wanneer precies dr pijn over ging maar ik weer wel dat ik na die 6 weken wat hun aangeven nog steeds niet veel kon en veel pijn had. Pas vanaf ongeveer 4 maanden po zo goed als volledig pijn vrij.
Dcyii1988 Posted May 7, 2016 Author Posted May 7, 2016 Wat erg dat je er zoveel last van hebt gehad.. Hoop toch niet dat het bij mij 6 weken duurt, werk en andere dingene zal ik toch over 2 weken weer moeten oppakken. Hoeveel slikte jij per dag van oxycodon? Ik mag er 3 per dag voor zo nodig maar neem er sowieso 4. Het is anders echt niet uit te houden.
Guest La_Luna Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Ik herken dit zo erg! Heb de eerste dagen superveel pijn gehad en zag het niet meer zitten. Kon ook niet zelf naar de wc en dacht echt dat er iemand met een mes in m'n borst zat te steken. Mij was ook verteld dat dag 2 PO het ergste zou zijn. Vanaf dag 3 PO heb ik sprongen vooruit gemaakt. Ik was na een week vrijwel van alle pijn af. Ik ben inmiddels bijna 3 weken PO en heb helemaal geen pijn meer. Ik fiets weer, ben na 10 dagen PO op stedentrip naar Rome geweest en kan weer op m'n zij slapen. Ik heb 350cc gekregen en kwam van een 75A. Ik slikte 5x per 24uur 2x paracetamol en verder niks omdat ik niet tegen de pijnstillers kon. Heel vervelend om te lezen dat je zo veel pijn hebt. Het wordt echt beter en hoop dat je net zo snel als ik van je pijn af bent! Je kunt altijd een kijkje nemen in m'n operatieverslag topic, hier heb ik per dag uitgelegd hoe ik me voelde!
Dcyii1988 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Hoi la luna, ik heb gezocht naar je operatieverslag maar kan het niet vinden.. het is nu kwart over 5, werd wakker van de pijn, dus heb net me medicatie ( 1 oxycodon, 1 diflonac en 2 paracetemols ) genomen en ga zo terug naar me ellendige tuinbed pfff.. Ik ben er echt helemaal klaar mee, zo frustrerend dat je zelf niks kan. Me zusje heeft me gister lekker gedoucht, op een krukje in de badkamer, lekker me haren gewassen. Voel je je gelijk een stuk beter. Voor de rest slenter ik rond in me traininsbroek met me sportbh en die vreselijke band.. Wat fijn voor jou dat je nu helemaal geen pijn meer hebt. Zijn je borsten nu ook wat soepeler? Voor mij is dit nu de 4 de dag na de operatie maar ze staan zooo strak. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het allemaal wat soepeler is. Bedankt voor je reactie, erg fijn om met meiden te praten met de dezelfde ervaringen. liefs xx
Dcyii1988 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 5 uur geleden zei La_Luna: Ik herken dit zo erg! Heb de eerste dagen superveel pijn gehad en zag het niet meer zitten. Kon ook niet zelf naar de wc en dacht echt dat er iemand met een mes in m'n borst zat te steken. Mij was ook verteld dat dag 2 PO het ergste zou zijn. Vanaf dag 3 PO heb ik sprongen vooruit gemaakt. Ik was na een week vrijwel van alle pijn af. Ik ben inmiddels bijna 3 weken PO en heb helemaal geen pijn meer. Ik fiets weer, ben na 10 dagen PO op stedentrip naar Rome geweest en kan weer op m'n zij slapen. Ik heb 350cc gekregen en kwam van een 75A. Ik slikte 5x per 24uur 2x paracetamol en verder niks omdat ik niet tegen de pijnstillers kon. Heel vervelend om te lezen dat je zo veel pijn hebt. Het wordt echt beter en hoop dat je net zo snel als ik van je pijn af bent! Je kunt altijd een kijkje nemen in m'n operatieverslag topic, hier heb ik per dag uitgelegd hoe ik me voelde! Hoi la luna, ik heb gezocht naar je operatieverslag maar kan het niet vinden.. het is nu kwart over 5, werd wakker van de pijn, dus heb net me medicatie ( 1 oxycodon, 1 diflonac en 2 paracetemols ) genomen en ga zo terug naar me ellendige tuinbed pfff.. Ik ben er echt helemaal klaar mee, zo frustrerend dat je zelf niks kan. Me zusje heeft me gister lekker gedoucht, op een krukje in de badkamer, lekker me haren gewassen. Voel je je gelijk een stuk beter. Voor de rest slenter ik rond in me traininsbroek met me sportbh en die vreselijke band.. Wat fijn voor jou dat je nu helemaal geen pijn meer hebt. Zijn je borsten nu ook wat soepeler? Voor mij is dit nu de 4 de dag na de operatie maar ze staan zooo strak. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het allemaal wat soepeler is. Bedankt voor je reactie, erg fijn om met meiden te praten met de dezelfde ervaringen. liefs xx 5 uur geleden zei La_Luna: Ik herken dit zo erg! Heb de eerste dagen superveel pijn gehad en zag het niet meer zitten. Kon ook niet zelf naar de wc en dacht echt dat er iemand met een mes in m'n borst zat te steken. Mij was ook verteld dat dag 2 PO het ergste zou zijn. Vanaf dag 3 PO heb ik sprongen vooruit gemaakt. Ik was na een week vrijwel van alle pijn af. Ik ben inmiddels bijna 3 weken PO en heb helemaal geen pijn meer. Ik fiets weer, ben na 10 dagen PO op stedentrip naar Rome geweest en kan weer op m'n zij slapen. Ik heb 350cc gekregen en kwam van een 75A. Ik slikte 5x per 24uur 2x paracetamol en verder niks omdat ik niet tegen de pijnstillers kon. Heel vervelend om te lezen dat je zo veel pijn hebt. Het wordt echt beter en hoop dat je net zo snel als ik van je pijn af bent! Je kunt altijd een kijkje nemen in m'n operatieverslag topic, hier heb ik per dag uitgelegd hoe ik me voelde! Ik heb je topic gevonden haha. Fijn om te lezen. Maar dat jij op dag 4 al zelf onder de douche stond je haren te wassen kijk ik echt van op. Ik ken net aan zelf me broek laten zakken om te plassen en dat gaat al met zuchten en steunen.. Wehhhh
Dcyii1988 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 20 uur geleden zei Roxysexy: Hi Desi, Wat k-u-t joh. Ik ben gister (6 mei) geopereerd en ik vind de pijn ook heftig, niet voor pussies zo'n borstvergroting! Ik heb naast zetpillen (1000 gram) iedere vier uur, nog twee medicijnen van apotheek meegekregen: Naproxen (3 x per dag, ontstekingsremmend en pijnverlichtend) en als ik ECHT veel pijn heb Oxycodon (soort morfine) Daarnaast nog een tabletje voor in de ochtend om m'n maag een beetje tot rust te houden met al die medicijnen rommel in m'n lijf. Hoop dat je hier wat aan hebt? Veel sterkte in ieder geval! Remember, we are bikkels!! ;-) XX Hoi roxy, hoe gaat het nu bij jou? Is de pijn een beetje te doen en kan je al wat zelf. nou zo een borstvergroting is zeker niet voor pussy's.. Wat een pijn en frustratie. maargoed we doen het uiteindelijk allemaal voor een mooi resulaat. sterkte met je herstel. liefs xx
Alexandra Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Das heel vervelend dat je echt helemaal niets kan! Ik had de eerste 3 dagen ook echt t wel veel pijn en nam steeds op tijd (timer) mijn paracetamol, naproxen en voor t slapen oxycodon. Naar toilet gaan lukte aardig maar aankleden en uitkleden, daar had ik hulp bij nodig. Na 4 dagen ging t steeds beter, kleine stapjes maar toch. Ik heb de eerste dagen echt onderschat. Nu 13 dagen po gaat t goed! Fijn dat je zusje je heeft geholpen met haren wassen. Dat voelt een stuk fijner he? Hopelijk wordt je pijn elke dag minder en anders contact opnemen met de kliniek/ pc. Missch hebben zij nog advies. succes meis!
Sillybooby Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Wat een pijn he, ik vind het ook erg tegenvallen maar het wordt echt beter. Je merkt vast nu al verschil. Ik ben morgen 5 weken PO en ik begin steeds blijer te worden. Maar had graag eerder gehoord dat het echt zoveel pijn kan doen. Maar het is toch een fikse ingreep. De zwellingen zijn bij mij nu aa het afnemen, ze zijn ook gezakt gelukkig. Ik voel nu alleen mn prothese randen, hoop dat dat nog weggaat. Uiteindelijk worden we allemaal blij ermee, dat weet ik zeker! Succes!
F-cupje Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 21 uur geleden zei Dcyii1988: Wat erg dat je er zoveel last van hebt gehad.. Hoop toch niet dat het bij mij 6 weken duurt, werk en andere dingene zal ik toch over 2 weken weer moeten oppakken. Hoeveel slikte jij per dag van oxycodon? Ik mag er 3 per dag voor zo nodig maar neem er sowieso 4. Het is anders echt niet uit te houden. Ja ik ben opzich ook wel een extreem geval geweest maar ik pakte volgens mij 2 a 3 oxycodon per dag. Ik mocht er volgens mij 5 per dag maar dat vond ik teveel van het goede. Hoop voor je dat de pijn steeds minder wordt. Ik ging na 1 week ook gewoon elke dag naar school maar ik kon geen boeke meenemen.
Bruisend Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Vervelend om te horen! En je moet vooral ook geen dingen doen waar jij je niet goed bij voelt zoals douche enzo. De eerste 4 dagen is mijn broek omlaag en omhoog gehesen voor me. Ik kwam alleen overeind als iemand mij via mijn rug omhoog duwde. De eerste dag was ik ook gaan lopen enzo maar dat bleek voor mij echt averechts te werken. Ik heb dus 1 week op de bank gespendeerd en ging alleen naar het toilet. Voor het slapen heb ik slaappillen gekregen van de huisarts. Gebeld en kon dezelfde dag ophalen
Roxysexy Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hi DCYii, het gaat aardig. Fijn de berichten van de andere dames hier te lezen, steunend! M'n voorgeschreven medicatie is er doorheen en kliniek zei dat het 't beste is om nu met enkel paracetamol verder te gaan. Maar ik wil eigenlijk nog wel wat naproxen en oxydocon hebben hoor. Dus ga straks even bellen. Verder vind ik het fijn om de bh nu en dan even open te zetten en de huid van m'n borsten heel zachtjes met vingertoppen aan te raken. M'n vriend wilde er ook al graag aanzitten, heel voorzichtig, ze zijn nog erg hard en gevoelig. Iets anders, straks komen de kids van m'n vriend thuis (5 en 6 jaar) Zij wonen 2 dagen per week bij ons en de rest bij de moeder. Ik weet nog niet of ik ga zeggen dat ik ze vergroot heb of dat ik een operatie heb gehad bij de borsten, punt. En dat ze over een paar jaar dat wel horen, ik vind ze nu nog zo jong daarvoor. Met t shirt erover zullen ze het verschil denk ik niet eens zien (ik had vaak push up bh aan) Meningen/tips/ervaringen hierover, welkom. Thnx! XXX
Dcyii1988 Posted May 13, 2016 Author Posted May 13, 2016 Hoi allemaal, ik ben woensdag 4 mei geopereerd aan een borstvergroting en ben nu dus op dag 10. Heb anatomische 330 cc dual plane. Heb de eerste dagen heel veel pijn gehad en kon ook helemaal niks. Slikte elke dag 8 paracetemol 4 x diflo en 4 x oxycodon. Heb nu sinds een paar dagen heftige steken in me linker borst onderin aan de buitenkant. afgelopen woensdag terug geweest voor controle, het zag er allemaal mooi uit maar de wonden waren nog niet helemaal dicht. Ze heeft er nieuwe pleisters opgedaan die ik er zelf over een week af mag halen. over de pijn kon ze niks zeggen, ze zag niks raar en adviseerde me om te gaan afbouwen met de medicatie omdat ik het al te lang en te veel slikte. zonder de medicatie is het niet vol te houden ivm de steken. Rechterborst is te doen. nu voel ik als ik op de plek druk waar ik de steken heb, aan de binnenkant wat hards. Het kan de rand van de prothese zijn maar hoe ken dat zo helse steken geven. Iemand hier ervaring mee? liefs xx
Bruisend Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Ik heb ook steken gehad en pijn scheuten en daar slikte ik ook tot lang medicatie voor.. Bleek mijn paracetamol daar helemaal niet tegen te helpen en slikte ik het al die tijd voor niks. Veel dames hebben steken. En met 10 dagen PO voelt alles nog hard aan dus is het lastig om nu al daar iets over te zeggen. Mijn advies, bouw het langzaam af met je medicatie. Dus niet alles te gelijk want dan schrikt je lichaam. @best_boobie jij hebt vast wel een goed advies daarover. Ik zou zeggen met de sterkste maar geen idee welke dat is haha
best_boobie Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Het kan ook zijn dat je wat last van zenuwpijn hebt.. In dat geval helpt geen enkele medicatie. Als je al zo lang oxycodon neemt, dan is het een MUST dat je die gaat afbouwen. Je kunt hier namelijk verslaafd aan raken en de afkickverschijnselen zijn niet mis.. Dus aub echt minderen gaan vanaf vandaag! Zorg ook dat je niet te veel medicatie neemt, 4000 mg paracetamol op 24 uur is maximaal.. en neem de diclofenac ook niet meer dan voorgeschreven. Je lever en maag krijgen een enorme optater, en dat is echt niet handig.. Vergifitigingsverschijnselen merk je zelf vaak pas heel laat... Pijn, steken.. het komt vaker voor idd... en het is vreselijk lastig.. maar helaas hoort het er ook een beetje bij Wat je wel zou kunnen vragen aan je pc, is diazepam. Soms zijn het de spieren die gewoon niet mee willen werken.. Maar stop aub met de morfinepillen Desert-rose heeft je ook destijds een medicatieschema gestuurd, heb je daar nog iets mee gedaan? Ik zie trouwens dat je een nieuw topic geopend hebt, met ongeveer hetzelfde als je vorige topic, ik zal ze zometeen even samenvoegen om de wildgroei aan topics wat tegen te gaan Een goed herstel gewenst! xx BB
Dcyii1988 Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 7 uur geleden zei best_boobie: Het kan ook zijn dat je wat last van zenuwpijn hebt.. In dat geval helpt geen enkele medicatie. Als je al zo lang oxycodon neemt, dan is het een MUST dat je die gaat afbouwen. Je kunt hier namelijk verslaafd aan raken en de afkickverschijnselen zijn niet mis.. Dus aub echt minderen gaan vanaf vandaag! Zorg ook dat je niet te veel medicatie neemt, 4000 mg paracetamol op 24 uur is maximaal.. en neem de diclofenac ook niet meer dan voorgeschreven. Je lever en maag krijgen een enorme optater, en dat is echt niet handig.. Vergifitigingsverschijnselen merk je zelf vaak pas heel laat... Pijn, steken.. het komt vaker voor idd... en het is vreselijk lastig.. maar helaas hoort het er ook een beetje bij Wat je wel zou kunnen vragen aan je pc, is diazepam. Soms zijn het de spieren die gewoon niet mee willen werken.. Maar stop aub met de morfinepillen Desert-rose heeft je ook destijds een medicatieschema gestuurd, heb je daar nog iets mee gedaan? Ik zie trouwens dat je een nieuw topic geopend hebt, met ongeveer hetzelfde als je vorige topic, ik zal ze zometeen even samenvoegen om de wildgroei aan topics wat tegen te gaan Een goed herstel gewenst! xx BB Haay,, vandaag dag 11 en de steken in me linkerborst worden er niet minder op. rechterkant helemaal geen last van en die zit ook lager dan de linkerkant. ik probeer af te bouwen met me medicijnen maar ik word nog steeds na 4 uurtjes slapen wakker van de pijn. Dan neem ik mijn medicatie, wacht tot het inwerkt en probeer dan nog wat verder te slapen. bij de rechterkant totaal geen last en kan me arm vrij bewegen terwijl links kan ik niks mee, als ik me arm te veel beweeg vliegen de steken er in, baal er van anders voelde ik me best chill als ik die steken niet had. gister met de chirurg gebeld en die zei dat de steken normaal zijn en dat het elke dag een beetje beterder hoort te gaan maar daarin merk ik weinig verschil. Het kon een bloeduitstorting van binnen uit zijn.Ze zei trouwens dat het niet erg is om nog mijn medicatie te slikken. met het schema heb ik zeker iets gedaan, probeer zoveel mogelijk op vaste tijden in te nemen. Maar zonder medicijnen is het niet te doen. is het niet gek dat ik in het begin helemaal geen steken had, dat dit echt iets is van de laatste dagen. maak me er wel druk om liefs xx
best_boobie Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Nou ik denk echt dat het je spier is, zeker nu je aangeeft dat deze prothese nog hoger zit Ik denk dat diazepam beter zou helpen dan al die rommel die je nu neemt hihi. Als je pc zegt dat je de morfine nog mag slikken, oké dan. Ik weet echter van de tijd dat ik veel met medicijnen werkte, dat het niet aan te raden was zo lang deze preparaten te nemen. Maar goed, je pc bepaalt Succes!! Xxx
Dcyii1988 Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 1 uur geleden zei best_boobie: Nou ik denk echt dat het je spier is, zeker nu je aangeeft dat deze prothese nog hoger zit Ik denk dat diazepam beter zou helpen dan al die rommel die je nu neemt hihi. Als je pc zegt dat je de morfine nog mag slikken, oké dan. Ik weet echter van de tijd dat ik veel met medicijnen werkte, dat het niet aan te raden was zo lang deze preparaten te nemen. Maar goed, je pc bepaalt Succes!! Xxx Hoi, had net ook al bericht geplaats, maar ging niet helemaal goed denk. hieronder een foto. sinds vandaag is het verschil in grote echt enorm, dit was gister nog helemaal niet. de "kleinere" ( aan de kant van de kleding ) doet het meeste zeer, steken enzo. bij die andere lijkt her net alsof me prothese veel lager hangt, ook niet echt rond. heb jij hier ervaring mee want ik maak me nu nog drukker.. xx Pictures visible for members only. Become a member now.
best_boobie Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Dit ziet er heel goed uit hoor. De kleinere zit gewoon nog vaster onder de spier en dit gaat nog veranderen. Soms heeft een spier wel tot drie maanden nodig om een prothese losser te laten. Geen zorgen maken dus, ziet er goed uit! Xxx
Dcyii1988 Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 Oke gelukkig. Wel een gek gezicht nu haha.. denk je dat daar de steken dan ook door komen? xx
best_boobie Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Ja, je spier vindt het niet prettig dat die prothese daar zit, en ze zijn nu een robbertje aan het vechten wie het sterkst is Meestal wint de prothese hihi. Dus rustig aan. Klopt ziet er wel ff gek uit, maar we vergeten vaak dat het herstel echt minimaal 6 weken duurt en dat het uiteindelijke resultaat pas na een jaar echt zichtbaar is. Dat worst meestal wel verteld bij consult, maar enige dat we op dat moment denken is: jaja komt goed, geef mij die boobs maar Diegene die ooit geduld in pilletjes uit gaat vinden, die wordt steenrijk Xxx
Lizzy84 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ziet er inderdaad goed uit! Bij mij zit de ene kant ook iets hoger dan de ander ( pas dag 3) komt allemaal goed. En zorg goed voor je lichaam ook inwendig, dus slik niet te lang die pillen dat is ook best heftig.
Jane1990 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Waauw wat een geruststelling geven jullie me... ik ben gisteren (19 mei om 17u) geopereerd. Ik heb echt zoooveel moeten overgeven en ook op de Ocynorm moet ik steeds braken Ik ga nu Tradonal (tramadol) nemen in de plaats. En dan nog maar te zwijgen van de pijn... de prothese is retro pectoraal gezet (achter de spier) en de pijn is echt zo heftig... dit had ik nu toch niet verwacht. Rechtzitten gaat soms beter dan liggen maar het bewegen van en naar zit... is echt pijnlijk . Oja ik heb 575cc ronde protheses (weet niet of het HP, MP of LP zijn... er staat proj 04,60 op mijn kaartje en ernaast staat HT) maar nu weet ik toch al dat het normaal is...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.