Guest LaLieke Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Hoi dames! Ik zal me eventjes aan jullie voorstellen, na een tijdje op de achtergrond alles mee te lezen. Ik ben Lieke, 25 jaar, met een cup 70A (soms met veel geluk een 70B haha) en heb na lang twijfelen en nadenken voor mezelf de beslissing kunnen maken: ik wil een borstvergroting. Op het moment ben ik veel aan het lezen op internet over alle klinieken en chirurgen. Mijn voorkeur gaat uit naar Frans Straten en Laura Moojen, maar qua budget zal ik waarschijnlijk toch voor Frans Straten gaan. Daarom ben ik ook heel blij dat ik hier op het forum allemaal goede berichten over hem lees! Het enige wat nu voor mij een puntje zou kunnen zijn, is dat ik in augustus op reis ga en ik zal sowieso een half jaar tot een jaar weg blijven. Dus tja.. nu ik eenmaal de beslissing heb gemaakt voor mezelf, zou ik het liever gister dan vandaag al hebben laten doen! Maar als het niet lukt in deze korte periode zal ik nog eventjes moeten wachten tot ik weer terug ben natuurlijk. Ik lees graag met jullie verder mee, en wanneer er meer ontwikkelingen zal ik een update plaatsen! Liefs, Lieke
Guest KWR Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Welkom! Je kan altijd met de kliniek overleggen! En misschien komt een uitvallen, dat had ik namelijk ook! Dus dan kan je binnen een korte termijn geholpen worden. Ik ben benieuwd! Xx
Lotje81 Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 veel succes in je zoektocht, even langs gaan bij hem en dan kan je vragen hoelang je eventueel moet wachten, dat scheelt bij iedereen.
DeeDee84 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ik lees deze namen ook regelmatig op het forum, maar ben zelf ook fan van dr Koeijers (pas qua budget ook denk ik) Succes met het maken van een keuze!!
MarTiet Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Hallo, Welkom op het forum! En succes met je zoektocht naar de juiste pc. Bij de meeste klinieken ben je best snel aan de beurt, alleen op consult gaan duurt naar mijn ervaring langer! Hopelijk heb je voor je op reis gaat nog je mooie nieuwe boobies
Sabi Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Lalieke, ik ben zelf pas geopereerd door Frans Straten en kan hem van harte aanbevelen. Ik heb helaas een hele hoop pech gehad waardoor vandaag beide protese weggehaald worden, maar door alle pech en ellende kan ik je vertellen dat de nazorg echt top is geregeld. Je gaat er vanuit dat alles goed gaat uiteraard maar het is ook fijn om te weten dat ik de ervaring kan delen dat als het niet zo is je wel super nazorg krijgt. enige nadeel is dat hij een erg geliefde arts is en hij behoorlijk volgeboekt zit( maar dat zegt ook al een hoop) heel veel succes en plezier in je zoektocht. Het begin van je avontuur start nu xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.