Glory Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Even een vraagje;welke maat sport bh moet ik voorzien bij mijn naderende BV met 700CC? Hebben jullie dit op voorhand aangeschaft of gewacht na de BV? Thanks girls <3
BrownieG Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Hey hey, Je gaat bij Nio toch? Parkkliniek? Dan krijg je een compressievest aan voor meestal de eerste week ( merk dat je na de controle al een sportbh aan mag) Je zou dan in de eerste week bh's kunnen bestellen en op je gemak thuis passen zodat je nog eventueel kan ruilen? Anders een paar dagen voor je operatie bh's kopen ( triumph triaction/ hema sport heavy unpadded/ etc). Koop er 2 kun je afwisselen en een verlengstukje. De maat hangt af van je voorsituatie dus kan die niet op voorhand bij je gokken! Hiernaast kun je Nio mailen en vragen welke maat je kunt kopen...hij ziet wel de juiste boobsize maar gokt niet altijd de juiste lingeriemaat dus ik zou zeggen koop 2 verschillende maten ( nepperds hebben altijd een grotere maat in lingerie/sportbh's dan natuurlijke boobs) Bij eurosilicone is de graadmeter 150cc per cup ( gaat niet altijd op bij andere merken maar dan heb je een referentiekader..ongeveer dan) groetjes
Glory Posted May 12, 2016 Author Posted May 12, 2016 Thanks girl,het is al zoo lang geleden dat ik nog een sport bh kocht lol! Ik heb nu een kleine 80C Ik ben ook heel smal;80CM max.Moet het echt strak zitten?
BrownieG Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 5 minuten geleden zei Glory: Thanks girl,het is al zoom lang geleden dat ik nog een sport bh kocht lol! Ik heb nu een kleine 80C Ik ben ook heel smal;80CM max.Moet het echt strak zitten? Hahaha... Ik had deze ook nooit hoor! Het moet comfortabel zitten en stevig! Omdat je borsten apart herstellen, sportbh kopen met 2 aparte cups en verstelbare bandjes. Als je rechtsboven sportbh in voert kom je heel veel topics tegen met tips en adviezen mbt merken etc etc Ik heb met mijn cctjes de hema gekocht maar als je volle stevige boobs heb zou ik de shockabsorber aanbevelen! succes straks..datum is zo
Glory Posted May 12, 2016 Author Posted May 12, 2016 You are so sweet,thanks girl.Heb alweer stress hihi
Glory Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Hoi Brownie, Ik had nog een vraagje;waar vindt je een sport bh met aparte cups? Dit heb ik nog niet gevonden in mijn zoektocht.. Thanks girl
BrownieG Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Hai hai, Zo lang geleden dus hihihi,daar bedoelde ik bijv hema heavy sport unpadded ( effe google) of triump triaction bijv maar shockabsorber heeft ie ook met verstelbare bandjes en 2 cups..dus geen sporthemdje! Hoop je hiermee verder hebben geholpen successsss
daniella24 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Haai, Ik moest bij Nio tri action van Triumph kopen ivm de verstelbare bandjes;) gaat volgens mij tot F of G, heb je met 700 ook nodig. Nio kan niet zo goed echte cupmaten schatten dus koop m niet te klein haha. Wel een hele fijne bh trouwens, knelt niet en is lekker soepel en droogt makkelijk. Succes met je operatie! Xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.