Jump to content

BoobX : 9 mei 2016

Recommended Posts

Posted

Hoi!

Vandaag 3 dagen PO en toch maar een account aangemaakt.

Heb 295 anatomisch dual plane geplaatst gekregen en eigenlijk nergens last van... En juist dat vind ik zo raar want na alle horror verhalen hier en op andere plaatsen had ik me op het ergste voorbereid.

Zijn er hier ook meiden die bijna geen last hebben na dual plane plaatsing? 

Posted

Hoi Boobx,

gefeliciteerd! Jij bent net als ik 3 dagen post op , enkel heb jij veel meer geluk!

Ik heb 300 cc achter de spier laten plaatsen. En heb nog enorm veel pijn. Weet niet goed hoe te zitten en liggen.

Dus wees er blij mee! Maar doe wel rustig aan ook al voel je niets. Het moet vanbinnen allemaal nog wel genezen. 

Posted

Gefeliciteerd met je nieuwe BooBs :) Ik heb 2 mei 275CC dual plane gekregen en heb ook nergens last van! Ik herken je onzekerheid dan ook!

Geniet er maar van ;)

Posted

@ Chica, wat vervelend, sterkte! Ik til mn kids idd niet en lift mn armen uiteraard niet.

@ BoysMom, thanx! ga ik proberen te doen! Jij loopt een week op mij voor dus :-D. Ik kan de tijd wel vooruit kijken, voel me nu zo nutteloos omdat ik niks mag doen maar wel zou willen

Kookte jij bijv al snel weer zelf etc etc? (uiteraard zonder zwaar tillen, repeterend snijden etc)

Posted
48 minuten geleden zei chica:

Hoi Boobx,

gefeliciteerd! Jij bent net als ik 3 dagen post op , enkel heb jij veel meer geluk!

Ik heb 300 cc achter de spier laten plaatsen. En heb nog enorm veel pijn. Weet niet goed hoe te zitten en liggen.

Dus wees er blij mee! Maar doe wel rustig aan ook al voel je niets. Het moet vanbinnen allemaal nog wel genezen. 

Gefeliciteerd !!! En ik denk achter de spier zorgd voor meer pijn!

Posted
1 uur geleden zei BoobX:

@ Chica, wat vervelend, sterkte! Ik til mn kids idd niet en lift mn armen uiteraard niet.

@ BoysMom, thanx! ga ik proberen te doen! Jij loopt een week op mij voor dus :-D. Ik kan de tijd wel vooruit kijken, voel me nu zo nutteloos omdat ik niks mag doen maar wel zou willen

Kookte jij bijv al snel weer zelf etc etc? (uiteraard zonder zwaar tillen, repeterend snijden etc)

Ja, dan heb je eindelijk de operatie achter de rug en dan moet je nog langer wacht hahaha... Ik wil zo graag BH's passen... Ik ben zo nieuwsgierig!

Ja ik doe eigenlijk alles al wel, behalve snijden. (koop het voorgesneden). Rustig aan.!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.