Jump to content

Even voorstellen..

Gabriella82

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,  mijn (pseudo) naam is Gabriella,  ben wel echt uit 82 :) ik ben nog enorm in de oriëterende fase en weet nog niet eens of ik wel wat wil gaan doen. Echter na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten behoorlijk gaan hangen waar ik me aan stoor. Ik heb sowieso een lift nodig en waarschijnlijk ook vulling. Ik maak me echter zorgen over de uiteindelijke vorm na een lift en de littekens. Bij een gewone borstvergroting zou ik dit niet hebben maar omdat bij en lift de borst toch echt gereconstrueerd wordt vind ik dat toch wat spannender. Ik ben met name bang voor borsten die niet mooi egaal zijn maar hoekig..

Hopelijk kan ik via het forum wat meer duidelijkheid krijgen en ervaringen lezen en zien zodat ik een goede keuze kan maken. 

Posted

Hoi Gabriella,

welkom op t forum! Heb je al een idee wat je verder wilt? Wil je je borsten alleen liften, of ook echt een stuk vergroten? 

En al een idee wanneer je geopereerd wilt worden? 

Groetjes!

• 1 year later...
Posted

Ik ben inmiddels al en stuk wijzer :) ik heb nu nog wel behoorlijk wat volume (80D) alleen het hangt vooral onderin. Tepels wijzen ook aardig naar beneden dus heb echt wel een lift nodig.  Het liefst heb ik een ronde prothese, voor de spier. Echter omdat ik bovenin niet zo veel volume heb zou dan m'n huidige weefsel eerst omhoog moeten zodat er weefsel voor de prothese zit. Is dat mogelijk?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.