Jump to content

Pommetje : 10 mei 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

gisteren ben ik om 10.30 in de Velthuis kliniek geopereerd door dr. Van Selms. Ik vond vooral de dames en de anesthesist ontzettend vriendelijk en invoelend. Dr. Van Selms heb ik tijdens het consult ontmoet en vond hem kundig en warm als mens. Begreep ook goed mijn wensen, geen enorme borsten, maar meer vulling. Heb een B 75 en wil graag naar een volle C. Zijn advies 275cc dual plane. Ben toch nog een keertje teruggeweest om te passen. Een kleinere cc om toch te checken of ik niet te groot ging. Maar 275 is mooi, past bij mijn lengte en gewicht (176 cm/68kg). Ik keek er wel tegenop, niet de ingreep zelf, maar alles erna lijkt me gewoon rot. Operatie ging goed, kon rond 14 uur weer terug naar huis. De weg terug naar Amsterdam ging eigenlijk prima, kon alleen mijn riem niet zelf vastzetten :-). Eenmaal thuis eindelijk lekker gegeten en daarna begon ik wel te merken dat er iets heftigs gedaan was, opstaan uit stoel of van de bank.... Auwie! Ben rond 20.30 naar bed gedaan, nacht was niet fijn. Veel last omdat he stil ligt verstijft je rug en je spieren dus ik heb niet goed geslapen. De huid van de incisie brandt ook heftig. Dat heb ik nog ondanks de pijnmedicatie. Loop rond als een soort robot :-), hopelijk gaat het snel beter. Lastig om alles te moeten vragen. Opstaan uit bed is ook een uitdaging, een duwtje helpt :-). Ik zal voorlopig iedere dag even kort verslag doen van het , hopelijk snelle, herstel. Groetjes, pommetje

Posted

proficiat met je nieuwe boobies

Posted

gefeliciteerd!! Ik vind het al heel wat dat je rondloopt als een robot. Ik ben maandag geopereerd en loop nog niet zoveel hoor... Ook 275 cc, dual plane. Succes met je herstel meis, dat het maar voorspoedig mag gaan!!

Posted

he meis,

Gefeliciteerd met je aanwinsten, nu lekker je rust nemen, goed op tijd je pijnstilling,en over een paar dagen zul je merken dat de pijn minder gaat worden.

Ik heb even de naam van je pc vermeld in de titel, dit is voor andere meiden ook makkelijker als ze zoeken op een bepaalde naam van een pc.

Ik wens je een goed en fijn herstel.

xx

Posted

Veel dank! Ik ben al weer aardig op de been. Beetje rondwandelen en voel ook minder pijn. Na slaap is alles weer stijf maar dit valt me mee. Hopelijk blijft het steeds wat beter gaan! 

Posted

Hey Pommetje, ik was daar gisteren ook om 11.45 had ik een date met v Selms in de zaal met de bedjes. Ff tussen de operaties door. Ik ben ong een half uurtje  binnen geweest. Hoe grappig. Wat een lieve man he! En hij maakt mooie boobs! 

Fijn herstel en veel plezier met je twins! 

Xx

Posted

Hi Nonky,

hoorde ik jou waarschijnlijk ! Hij moest je even checken of niet? Ik was net terug volgens mij, toen even wazig nog :-)

ja een hele lieve man, kreeg zijn naam van een andere pc (van rappard), ik heb mijn boobs nog niet echt goed kunnen bekijken, zitten nog ingepakt. Wel even gezien toen ik van de ok kwam, beauties! 

Ben je tevreden? Hoe lang geleden voor jou? 

Posted

Hey ik denk dat hij klaar was met jou en toen naar mij kwam! Heb jij blond haar? Dan heb ik je binnen zien rijden, nog in coma trouwens... Als jij het was he..

ik ben 15 mrt geopereerd, ging heel goed, helaas kreeg ik een complicatie vandaar mn checkmomentje...

Verder ben ik wel heel tevreden! 

Xxx

Posted

Moet zeggen dat vandaag me reuze meeviel qua pijn, medicatie op tijd doen dan gaat het. Mijn beste vriendinnetje heeft net lekker gekookt en ook alles weer opgeruimd. Zoon van 13 helpt ook goed mee. Al met al gaat alles ok. Ben benieuwd of ik beter kan slapen vannacht..... 

Posted

Fijn voor je dat het zo lekker gaat. De zwelling kan toenemen maar maak je dan geen zorgen, hoort erbij. De eerste week is wel heftig, straks is geduld je moeilijkste opgave....hou je rustig en laat je goed helpen! 

Xx

Posted

Gefeliciteerd met je boobies, Pommetje. Je hebt het er lekker opzitten. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijntjes innemen en je lekker laten verwennen. Ik wens je een fijn herstel toe. 

X Jaydee

Posted

Goedemorgen! Goed geslapen vannacht. 1x wakker voor paracetamol en weer ingeslapen, kan zelfs weer beetje op mijn zij liggen. Uit bed gaat ook makkelijker. Vandaag ga ik even spieken hoe de dames er uitzien :-)

Denk dat de fysio voorafgaand aan de bv echt wel helpt bij het herstel, het gaat nl bijzonder goed en snel moet ik zeggen. Hebben de meeste van jullie zowel die strakke bh als de band eromheen? Ik ga even online zoeken naar een extra bh, wil deze kunnen afwisselen. Maar dan eentje met een voorsluiting, net even wat handiger.  Fijne dag allemaal! 

Posted

Hey Pommetje, een tussenstukje is ook fijn om te hebben, vooral voor snachts want als je ligt zet je ribbenkast ook uit. Kan wat verlichting geven met al dat vocht in je lijf. 

Fijne dag! 

Posted

Vandaag best een goede dag, lekker buiten geweest, ondanks dat ik loop als een 80-jarige, was toch fijn. Geen last meer met kleren aan-uitdoen, lekker gedoucht. Netflix is ook een uitkomst deze dagen :-)

pijn is te handelen, wel op tijd pillen nemen, maar die hele heftige (oxycodon) heb ik niet meer genomen. Dus al met al, eerste dag vond ik heftig, maar eigenlijk gaat het steeds beter. Vanochtend de dames even bekeken, zag er mooi uit, links beetje meer gezwollen dan rechts maar dat schijnt normaal?

Posted

Goedemorgen! Weer een prima nacht gehad. Steeds wat beter. Heb weer even naar ladies gekeken en ik ben al heel tevreden, ze voelen nog wel als niet van mij maar het uitzicht is top :-)

daarnaast toch even met huisarts gebeld, ben al sinds maandag niet naar de wc geweest door die oxycodon... Buik is hard en vervelend. Kan straks een laxeermiddel ophalen. Maar verder prima! Ga vandaag lekker van de zon genieten en relaxen! Heb gisteren even een pasmomentje gedaan met een zomerjurkje, fijn! Helemaal wat ik wil. Van een magere b naar een volle c :-) 

fijne dag allemaal! 

Posted

Hey meis, fijn dat het zgoed gaat en dat je lekker hebt geslapen. Leuk is dat he, kleren oassen en kijken hoe ze staan :D geniet nog ff lekker van het zonnetje vandaag, morgen is t weer voorbij

Posted

Hi @Lookingforcurves, bij Velthuis krijg je een programma ter voorbereiding aan de bv, 2 weken ervoor begin je met oefeningen om de borstspier alvast voor te bereiden op de prothese zodat het herstel sneller is en je minder pijn hebt. Ook moest ik meteen op de dag van de operatie beginnen met andere oefeningen. Ieder uur. En ik moet zeggen het werkt. Ik kan natuurlijk niet vergelijken hoe het zou zijn als ik het niet zou hebben gedaan maar ik denk dat het geen kwaad kan. Dit programma is ontwikkeld door Laura Mooijen die ook voor Velthuis werkt. Ik zal als ik weer op kantoor ben een kopietje scannen van de oefeningen en ze hier als foto plaatsen. Wanneer ben jij aan de beurt? 

Groetjes,

pommetje

Posted

Hi @Pommetje, ik heb nog een paar weken, ik sta er op voor 21 juni :-) Maar toch, alles wat ik kan doen vooraf of nadien om het herstel en het resultaat te verbeteren, is mooi meegenomen dus als je die informatie zou willen doorgeven, graag! Alvast heel erg bedankt!

Posted

Elke dag een beetje beter, geen pijn meer bij opstaan, zolang ik mijn medicijnen neem. Heb geen oxycodon meer genomen sinds gisteravond. De pijn is ok en ik had last van bijwerkingen. Alleen nog dyclofenac en paracetamol. Dus dag 4 vandaag ging weer wat beter, fijn. Bij mijn linkerborst is het gevoel in mijn tepel ook weer terug, rechts is nog doof. Hopelijk komt dat snel terug. As dinsdag de eerste controle, verpleegkundige en fysio. Hopelijk mogen die pleisters dan weg, trekt enorm, of zijn dat de hechtingen?

Posted

Dag 6; alleen nog paracetamol, 3x per dag 2 stuks. Fijn. Ga morgen weer eens autorijden, vandaag nog even rustig aan, merk wel dat ik snel veel doe en dat mijn energie heel snel op nul zit. Dus ik moet in de energy- savings modus.... De dames zijn al prachtig, zijn wel rock-solid units maar zien er mooi uit. Hopelijk worden ze snel zachter en voelen ze meer 'eigen'..... 

Posted

Vandaag 1e controle en fysio afspraak. Vpk was super tevreden. Gelijke borsten, droge pleisters en nagenoeg geen zwelling! Joepie! Heb vandaag ook een beter passende sportbh gehaald. Degene die ik na de bv kreeg was 80c en te ruim. Heb nu een 75e. En een zwarte. Dan kan ik afwisselen, de band mocht af van de fysio, maar ik ga die alleen s nachts nog dragen. Schijnt dat er verschillende opvattingen zijn over de band, Laura Moojen zegt nee, van Selms zegt ja.... Dus ik ga er tussenin zitten. Maar opvallend is wel dat ik nagenoeg geen vocht zwelling heb. Al met al, herstel gaat super! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.