LaartJee Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Hallo dames! Na lang nadenken heb ik toch besloten om een borstvergroting laten doen! Want ben zelf ontevreden over mijn borsten. Graag zou ik meer willen weten over de kliniek heyendael. Frans straten. Zijn er ook dames die toevallig fotos hebben van zijn werk? Zou fijn zijn als ik die eens mochr bekijken. Groetjesss
Bruisend Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Welkom op dit forum. Als jij je voorstelt in het voorstel topic dan krijg je toegang tot alle fotoalbums! Over kliniek Heyendael heb ik niet meer dan lof! Frans is een top arts en geeft mooie resultaten. Hij is een voorstander van dual plane en zet bijna alles met deze techniek. Hij is ook erg van natuurlijke borsten en werkt daarom niet met UHP. Alleen anatomische protheses wil hij voor de borstspier doen. Hij kiest een formaat wat goed bij je lichaam past en gaat niet snel te groot.
LaartJee Posted May 10, 2016 Author Posted May 10, 2016 Ooh dankjewel. Ja ben nieuw op deze site en weet niet echt hoe het werkt. Hoe kan ik een voorstel topic doen?
LaartJee Posted May 10, 2016 Author Posted May 10, 2016 Hallo dames! Ik ben 22 jaar en ontevreden over mijn borsten. Daarom heb ik besloten een borstvergroting te laten doen. Ik heb nu een 70 A en wil toch wel ongeveer naar een c. Nu heb ik veel goede dingen gehoord over se kliniek heyendael en wil graag hier de ervaringen lezen van mensen die er zijn geweest. Hoop dat ik door deze forum wat minder gespanne en twijfelachtig ben! Groetjes laartje
flupke Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 hoi hoi! ik ben ook door frans geholpen en ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij dat ik bij hem ben geweest! hij is erg prettig in het consult en een fantastische arts. hij denkt goed mee over wat bij je past. de mensen in zijn kliniek vind ook verschrikkelijk aardig en kundig. kan het alleen maar aanraden! je kunt mijn foto's ook bekijken, daar kun je zien hoe snel het veranderd. succes!
Boob1996-A Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Hoi Laartje! ik ben bij kliniek Heyendael geweest en ben zo blij met deze keuze! Als je wilt kan je mijn foto's bekijken, ik ben vandaag precies een maand po. Ben zelf nog maar 19 jaar oud en voelde me daar wel echt goed begrepen. Iedereen was heel aardig en de verpleegkundigen op de ok waren heel meelevend en maakten echt een beetje een praatje met je. Echt een aanrader veel succes met je keuze! Zelf was ik ook nog bij dr Nio geweest maar voelde me bij Heyendael meer op mijn gemak en minder een ziekenhuis sfeer. xx
Bruisend Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Ik ben er geweest naast vele andere! Frans is top!!!!
flupke Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 hoi! ik ben er geweest en raaaaaaaaaaaazend enthousiast! je kunt mijn foto's bekijken en mijn operatieverslag lezen. ze zijn daar allemaal even vriendelijk en ik heb de dag van de operatie dan ook echt beleefd als een feestje! mijn herstel is ook echt super gegaan, ben nu 7 weken po. succes!
Guest KWR Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Hier ook! Vandaag weer terug voor de controle! Ben nu onderweg daar heen. Ik ben vandaag 2 weken en 3 dagen po. Goede kliniek, en een goede pc
LaartJee Posted May 22, 2016 Author Posted May 22, 2016 Hallo dames! 2 juni heb ik een consult bij frans straten voor een bv. Na een tijd lang nadenken ga ik het toch laten doen. Alleen heb ik nog een paar vraagjes aan jullie zodat ik al wat geinformeerd ben. Helaas moet ik de operatie in mijn zonervakentie doen wegens mijn vrije dagen op het werk. Wat voor sport bh's mag je dragen? Mag je okk zelf kiezen? Hoelang mag je niet zwemmen? Hoelang moet je een sportbh dragen? En mijn laatste vraagje 2 juni heb jk consult en 11 juli al vakantie denken jullie dat er dan al een mogelijkheid is om bij hem terecht te kunnen? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ayaa Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 15 uur geleden zei LaartJee: Hallo dames! 2 juni heb ik een consult bij frans straten voor een bv. Na een tijd lang nadenken ga ik het toch laten doen. Alleen heb ik nog een paar vraagjes aan jullie zodat ik al wat geinformeerd ben. Helaas moet ik de operatie in mijn zonervakentie doen wegens mijn vrije dagen op het werk. Wat voor sport bh's mag je dragen? Mag je okk zelf kiezen? Hoelang mag je niet zwemmen? Hoelang moet je een sportbh dragen? En mijn laatste vraagje 2 juni heb jk consult en 11 juli al vakantie denken jullie dat er dan al een mogelijkheid is om bij hem terecht te kunnen? Ben benieuwd naar jullie reacties! Spannend hoor! Ik heb 9 juni me consult bij Frans straten! En zit net als jou vast aan mij vakantie (bij mij is dat wel eind augustus) mij is wel verteld dat hij het super druk heeft dus als ik jou was zal ik gewoon nu al bellen en de situatie uitleggen en vragen of hij überhaupt dan wel nog plek heeft zo voorkom je een teleurstelling! Succes in iedergeval
pammetje Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Ik word 18 juli geopereerd door Frans. Deze datum heb ik zelf gekozen. Welke BH je moet dragen en hoe lang wordt je haarfijn uitgelegd tijdens het consult. Frans advisteert de Triumph Tri-action workout of de Hema Heavy. Deze zul je 6 weken dag en nacht moeten dragen. 6 weken niet in bad en sauna.
LaartJee Posted May 23, 2016 Author Posted May 23, 2016 2 uur geleden zei Ayaa: Spannend hoor! Ik heb 9 juni me consult bij Frans straten! En zit net als jou vast aan mij vakantie (bij mij is dat wel eind augustus) mij is wel verteld dat hij het super druk heeft dus als ik jou was zal ik gewoon nu al bellen en de situatie uitleggen en vragen of hij überhaupt dan wel nog plek heeft zo voorkom je een teleurstelling! Succes in iedergeval Ja anders moet ik vrije dagen gaan nemen is niks aan te doen. Maar vriendin van mij kon al binne 2 weken terecht. Dus ben echt benieuwd. Jij ook succes
LaartJee Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 Joehooeeeee! 2 juni heb ik consult voor bv. Bij frans straten. Nu was ik allren heel erg ban dat als ik daar ben dat hij zegt dat hij me niet kan opereren als ik vakantie heb. Dus ben meteen gaan mailen en kwam met goed nieuws! Als ik tevredrn met het cunsult ben dan kan ik meteen op de eerste dag van mijn vakantie terecht!! Ik ben super zenuwachtig en zou echt graag willen weten wat hij mij aanraad. Ik wil zo natuurlijk mogelijk! Ik ben zelf 160 groot en weeg 47 kg... Nog een weekje wachtrn dan maar!
Guest KWR Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Hey super! Gefeliciteerd en welkom Ik ben ook door Frans Straten geopereerd. Als je natuurlijke borsten wilt gaat hij denk ik anatomisch aanraden. Welke cup heb je nu? En waar wil je naar toe? Xx
MarTiet Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Welkom bij de tetten club Erg spannend allemaal voor je. Heel veel succes alvast en veel plezier met het rondsnuffelen op borstenforum
Summer2 Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Spannend!! Ik ben ook 160 en weeg 47 kilo ik heb 10 dagen geleden 300cc gekregen, er kon bij mij echt niet meer in omdat ik zo smal ben van boven, ik kom van een AA af en als ik nu meet zit ik op een C cup, maar ze zakken nog en moeten nog soepel worden en dan verwacht ik dat ik op een D cup uitkom. Ik ben benieuwd wat jij krijgt! Leuk hoor x
LaartJee Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 3 uur geleden zei KWR: Hey super! Gefeliciteerd en welkom Ik ben ook door Frans Straten geopereerd. Als je natuurlijke borsten wilt gaat hij denk ik anatomisch aanraden. Welke cup heb je nu? En waar wil je naar toe? Xx Heyy Ik heb een a en wil naar c/kleine d. Anatomich ja druppen vorm en toch onder de spier of niet? Gr xx
Penny91 Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Ik ben ook 165, en 44 kilo wel super smal! had een aa en heb er nu t max in gekregen wat kon 265cc hopelijk word dit een (kleine) c en voor de spier geplaats achter ging niet. succes ik ben gisteren geopereerd en vind de pijn heel erg meevallen!
Guest KWR Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 45 minuten geleden zei LaartJee: Heyy Ik heb een a en wil naar c/kleine d. Anatomich ja druppen vorm en toch onder de spier of niet? Gr xx Ik heb ook van cup a met 345 cc anatomisch achter de spier nu met D cup
LaartJee Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 17 minuten geleden zei Penny91: Ik ben ook 165, en 44 kilo wel super smal! had een aa en heb er nu t max in gekregen wat kon 265cc hopelijk word dit een (kleine) c en voor de spier geplaats achter ging niet. succes ik ben gisteren geopereerd en vind de pijn heel erg meevallen! Okee ben benieuwd. Heb je misschien een foto hoe het nu bij jou uit ziet. Ben je tor nu toe tevreden? Gelukkig dat de pijn mee valt hoop dat bij mij net zo is
Bruisend Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Aaahhh dat zit je bij Frans goed! Hij gaat voor natuurlijk, dat is zijn stijl. I love his boobs
Desert-Rose Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 He meis, Ik heb even al je topics samengevoegd, en de titel enigszins aangepast, probeer wel om zoveel mogelijk in dit topic alle updates en/of vragen neer te zetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan,zo blijft het zowel voor jou als voor ons ook overzichtelijk. Hee veel succes donderdag met je consult,en schrijf al je vragen op,omdat je tijdens een consult door de zenuwen heel veel vergeet te vragen xxx
LaartJee Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 1 uur geleden zei Desert-Rose: He meis, Ik heb even al je topics samengevoegd, en de titel enigszins aangepast, probeer wel om zoveel mogelijk in dit topic alle updates en/of vragen neer te zetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan,zo blijft het zowel voor jou als voor ons ook overzichtelijk. Hee veel succes donderdag met je consult,en schrijf al je vragen op,omdat je tijdens een consult door de zenuwen heel veel vergeet te vragen xxx Halloooo Dankjewel ja ik weet niet echt hoe dit allemaal werkt hihi. En bedankt voor de goede tip! Xx
LaartJee Posted June 3, 2016 Author Posted June 3, 2016 Hallo dames! Gister heb ik mijn consult bij dokter straten gehad. Wat een fijne man zeg! Ik heb er echt zin in en kan niet meer wachten. 11 juli ben ik aan de beurt. Nu is nog beetje twijfel tussen hoeveel cc. 300 of 345. Zelf weeg ik ongeveer 50 en 160 lang. Nu vond ik 345 wel mooi maar wat voor cup wordt dit. Vaak valt het groter uit dan het nu lijkt. Dus ben nog beetje aan het twijfelen. Tips zijn welkom. En nog liefste fotos van 300 cc en 345 cc. Xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.