blondiie Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Goedenavond lady's misschien een hele stomme vraag ik ben nu 17 dagen po en mijn rechter borst is goed ingedaald en mijn linker niet. Ik ben afgelopen zaterdag op controle geweest om mijn knoopjes door te laten knippen. Ze zei dat alles er goed uit zag en ik geen borstband meer hoefte te dragen. Ik vroeg van het verschil en kreeg te horen dat het goed kwam. Ik ben hier erg onzeker over .. Eerste gingen ze allebei te gelijk. Vandaag belde ik de kliniek om te vragen of het niet beter was om een borstband te dragen tot me linker ook gezakt is. Ik kreeg te horen bent u zo tevreden ? Nee want me linker borst is niet goed ingedaald oke dan kan u over uw borstband over sport bh heen doen. Toen vroeg ik of is het s nacht s beter zonder sport bh? Ja dat kan ook. Ik krijg geen duidelijk antwoord het zit me niet echt lekker.. Ik wil wel dat ze allebei mooi worden ik hoop dat iemand weet wat ik het beste kan doen. Ik heb nu mij. Sportbeha aan met borstband.
Desert-Rose Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Hoi meis, Dat de ene borst eerder in gaat dalen dan de ander is heel normaal, maar het gaat vanzelf uiteindelijk weer gelijk worden. Het zijn 2 verschillende wonden, die beide op hun eigen manier en tempo genezen, en het hele herstel heeft tijd nodig, je bent nog maar zo kort po, ik zou me nu echt nog geen zorgen maken. Blijf je nou twijfelen zou ik gewoon even Dr. Hupkens een mail sturen, zodat je van hem zelf een antwoord gaat krijgen. Maar de ervaring leert echt dat geduld hier het toverwoord is. xxx
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Goedemorgen dessert-rose, bedankt voor je antwoord. Ja dat is zoo. Eerst gingen ze gelijk en een dag voor me controle ineens niet meer. Ik wacht idd maar af en anders gebruik ik die borstband een paar uurtjes dan kan dan toch geen kwaad? dank je wel ! XXX
Desert-Rose Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Borsten zijn soms heel eigenwijs, er is er bijna altijd 1 die sneller is. Zonder bh slapen zou ik niet doen, want je hebt echt je steun nodig( of je pc moet iets anders adviseren) maar anders dag en nacht de sportbh dragen. Als je de borstband hebt gekregen in overleg met je pc ,dan is hij ook degene die moet beslissen of je deze nog moet blijven dragen of niet, het kan in ieder geval geen kwaad om deze gewoon te dragen hoor meis. Ik vind het wel een vreemde gang van zaken dat je niet een goed en duidelijk advies krijgt vanuit de kliniek,maar dat horen we jammer genoeg vaker, en als het je niet lekker zit, gewoon weer bellen, daar zijn ze voor, en je hebt recht op een duidelijk advies,en anders wat ik al eerder zei, je pc bellen of mailen. Wanneer heb je controle bij je pc? xxx
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Jaa idd je heb gelijk! Ja ik hoopte dat ik controle had bij mijn pc maar helaas niet. Die heb ik over 6 weken. Maar denk wel dat ik die eerder probeer te doen. Alleen al om zelf meer gerust te stellen haha. En ik weet dat ze vaak de zelfde vragen krijgen van mensen die zich snel druk maken. Maar is voor ons toch een stap die we hebben gezet en natuurlijk willen we dat alles goed gaat. Maar bedankt voor je antwoord stelt me toch weer gerust haha. Xxx
Desert-Rose Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Je hebt gelijk hoor meid,als het kan zou ik gewoon een afspraak eerder plannen. En er zijn er meerdere hoor die gewoon hun eigen pc mailen met vragen,dus dat is echt een optie om te doen,hij is tenslotte de eindverantwoordelijke. Natuurlijk krijgen ze vaker dit soort vragen, maar hoe dan ook, daar moeten ze gewoon een duidelijk antwoord op geven. Maar probeer nu lekker rustig te herstellen, en maak iedere week foto's zodat je goed het verschil kunt gaan zien fijn dat je al iets gerustgesteld bent nu. xxx
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Ja inderdaad dat is een veel beter idee haha. Maar over dr Hupkens ben ik zeker tevreden hoor. Jaa dat doe ik ook je ziet ze met de week veranderen ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat. Ondanks ze nog niet helemaal gelijk staan ben ik er wel al erg blij mee xxx
Desert-Rose Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Ik hoor ook over Dr. Hupkens alleen maar goede berichten, en super dat je al zo blij bent, daar doen we het tenslotte voor toch? xxx
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Jaa zeker weten ! nog 4 weken en dan echt er van genieten ! xxx
es24 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Hai meiden, 3,5 week geleden ben ik ook door Dr. hukpens geholpen aan 350 cc hp. ik heb ook steeds het idee dat de ene kant sneller heelde dan de andere kant, dus herken wel je twijfels.. rechts is bijvoorbeeld nog steeds veel harder dan links en zit iets hoger.. echt vervelend Ik vroeg me ook of iemand een idee heeft hoelang het ong duurt voor ze helemaal ingedaald zijn ?? vind ze nog best hoog zitten en nog vrij hard, hadden jullie dit ook? xxx
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Hoi es24, jaa dat heb ik ook. Me rechter in wel al helemaal ingedaald en links moet nog een klein stukje. Mijne zijn ook nog hard maar worden wel zachter aan de boven kant dan. Ze hebben bij mij in het begin nooit echt heek hoog gezeten. Ik durf niet te zeggen hoe lang dit duurt .. Had jij een borstband gekregen ? Xxx
erwtje Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Hmmmm....eigenwijze bonbonella's, ik kan ervan meepraten....hier ook eentje die 'langzamer 'is...Blij dat het waarschijnlijk een kwestie van geduld is, maar ik vraag mij ook af: kan het te maken hebben met het feit dat wanneer je bijv. rechtshandig bent en daar het meest mee doet (schrijven, tillen enzo) Je spier daarom wat strakker is? Mijn boobs zijn dual plane geplaatst. En in welk geval wordt die borstband eigenlijk aangeraden? Ik hoefde er namelijk geen, heb 305 cc en kom van maatje 0 cc, haha. Of heeft dat er niks mee te maken?
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Ik sporten ook heel fanatiek.dr Hupkens zei ook dat me borstspieren heel strak stonden en ook niet meer mocht sporten voor de operatie.(kickboksen) ik denk dat er ook mee te maken kan hebben.
erwtje Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Ik ben ook pas ongeveer 4 weken po...Ook hier links zachter en lager dan rechts.
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Hoi erwtje, blij dat ik niet de enige ben! jaa zou wel logisch klinken toch? Ik ben zelf rechtshandig en recht is al goed gezakt..links is dus erg eigenwijs
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 @erwtje jaa goeie.. ik lag met 6 meiden op de zaal. naar de operatie kwam dr Hupkens langs en dat meisje links van mij hoefte geen borstband dat andere meisje naast me en ik kregen er wel 1. De meiden tegen over was ook 1 meisje niet.. Ik weet niet hoe ze dat bepalen.ik heb ook duel Plane achter de borstspier 375 cc.
es24 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Hai blondiie en erwtje, ik had een borstband gekregen en heb gedragen tot mijn 1e controle, dat waren 2 weken. geloof me, wees blij dat je m niet had!! dat ding veroorzaakt zo veel pijn door de druk ervan. die band is om de protheses sneller/beter te laten zakken(is mij verteld) bij mij zijn ze ook zachter aan de bovenkant nu, maar van onder nog aardig hard! hoop wel echt dat dit nog mindert want vind het eigenlijk best te hard voelt niet lekker aan ofso.. Ik deed ook 5x in de week aan krachttraining dus was best gespierd vind het dan ook echt jammer dat ik zo lang niet mag trainen en als ik eindelijk weer mag dan zijn al me spieren met de noorderzon vertrokken denk ik..
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Hahaha jaa daar ben ik ook zo bang voor !!! En dat opgezette. Gevoel gaat eindelijk weg! 4 weken nog niet trainen lijkt een eeuwigheid!! Haha jaa klopt ik heb hem ook 2 weken gedragen. Kreeg afgelopen zaterdag met me controle te horen dat het niet hoefte meer. Alleen nog mijn sport bh. Maar omdat mijn linker nog niet gezakt was en ik die borstband niet meer hoefte was ik een beetje aan stressen of het wel klopte dus ik gister bellen voor de zekerheid maar kreeg geen duidelijk antwoord. Ik was ook heel blij dat die band niet meer hoefte ! Maar wil wel mooie borsten haha maar te horen ja het dus normaal dat ze niet altijd gelijk gaan. jaa dat heb ik ook, heb trouwens geen gevoel aan de onderkant van mijn borsten .. Hebben jullie dat ook?
Boob1996-A Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Ja dat langzaam en verschillend zakken is een bekend probleem: het zijn natuurlijk twee aparte wonden die los van elkaar genezen (helaas!). Even contact met je pc is natuurlijk nooit een slecht idee als je ongerust bent!
es24 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 hahah zoo ik had het ook!! heb nu wel een beetje het gevoel terug. links was echt helemaal dood, nu niet meer, dus dan komt het bij jou ook vast goed blondiie!! zijn ze bij jou al zacht? ik maak me er wel een beetje druk om hoor pff, ik heb ook dual plane trouwens weet niet of dat verschil maakt voor de hard/zachtheid..?
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Dank je wel boob1996-A, jaa ben niet gerust nu ik al die dingen heb gehoord. En als ik nog twijfel over een week. Stuur ik een mail naar mijn pc dank je wel. gelukkig bestaat dit forum haha
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 @es24dat heb ik ook hoor. Rechts is zachter dan links. Misschien omdat deze al goed gezakt is. Maar ze zijn wel stuk zachter als het begin. Toen waren ze zo hard als een stoeptegel haha. Okee gelukkig we moeten dus allemaal geduld hebben. ! Zometeen zijn we heeeeel blij!
es24 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 haha ben benieuwd naar het eindresultaat! wanneer kan je met litteken creme beginnen??
blondiie Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 @es24 ik dacht dat ze zeiden naar 4 weken. Welke crème ga jij verbruiken ?? Ik hoorde dat die liteken creme van Staudt heel goed schijnt te zijn. Ze zeiden tegen mij dat ik niks hoefte te smeren dat het er netjes uitzag. Maar wil het toch voor de zekerheid.
es24 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Jaa dat zeiden ze tegen mij ook.. nou ik ga gwn smeren hoor !! rechts is ook veel minder mooi gehecht dan links.. ook weer kut maarja Ik heb van Biodermal litteken creme gekocht
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.