Ga naar inhoud

Quan clinic Roeselare


Gast duvessa

Aanbevolen berichten

hallo;

Ik ben hier al efkes aan het rondneuzen geweest hoe iedereen zijn borstvergroting ervaren heeft, opvallend dat meningen enorm kunnen verschillen. Ikzelf heb nu 2 weken geleden een BV laten uitvoeren in Roeselare in de Quan Clinic en ik moet zeggen dat ik supertevreden ben over de service en het resultaat.Na lang twijfelen zette ik uiteindelijk toch de grote stap om een Bv uit te voeren, had vroeger een mooie volle B, maar 2 kindjes + borstvoeding brachten daar verandering in :67:

Doordat ik dicht bij Roeselare woon vond ik het handig om dichtbij mijn BV uit te laten voeren, vandaar dat ik langs ben geweest bij de Quan clinic, had hun adres gevonden via internet en ik moet zeggen; van het eerste moment dat ik daar binnen kwam had ik een gerust gevoel.Er werd veel tijd voor mij vrijgemaakt om mijn vragen te beantwoorden en alle twijfels die ik had verdwenen, vandaar dat ik dan ook de stap heb durven zetten en ik heb er echt geen spijt van. De sfeer id Quan Clinic is super, je wordt voor-tijdens en na je ingreep enorm begeleid en gerust gesteld, iets waar ik persoonlijk veel belang aan hecht. Ik zou iedereen die denkt aan een BV dan ook aanraden om ook eens bij Quan clinic te informeren, want ik ben enkel vol lof !!!!

:35::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb nu exact 9 weken geleden ook een bv laten uitvoeren in de quanclinic en het is inderdaad een heel tof team hé. Ik heb de dag van mijn eerste consult onmiddellijk een afspraak vastgelegd omdat ik er zo'n goed gevoel bij had.

Veel succes met het herstel en geniet er van!!!!

Grtz

Dombo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast duvessa

hoi hoi;

ja iderdaad het is een enorm tof team, je voelt je er direct goed bij en het resultaat SUPER, ik geniet er met volle teugen van, het doet goed dat ik mij terug "vrouw" voel zeker nu met het mooie weer !!!

groetjes duvessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Wij zijn er ook geweest,men geeft je idd een heel goed gevoel en dat heb je ook als je buiten gaat.Bijna hadn we een afspraak vastgelegd.....MAAR gelukkig niet gedaan.Men liegt je wat voor over de PC die de BV gaat doen!!!De BV ging gedaan worden bij mijn vrouw een dokter die ook werkt in het ziekenhuis in ieper oa,wel we zijn daar gisteren op consultatie geweest(in jan ypermanziekenhuis) en toppunt van al,die dokter werkt niet es in de Quanclinic,ze gebruiken juist zn goede naam!!!??

Vond dat dit toch wel es gezegd moest worden!

Informeer dus héééél goed wie er je BV gaat doen als je naar de Quan gaat.

Mee info mag altijd via PM

Grtzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.