Girll Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Goedemorgen iedereen! Aanstaande vrijdag ben ik 4 weken po maar ik heb nog steeds geen volume onder de tepel. Het loopt nog steeds recht af en daardoor lijken mijn borsten puntig. Door de borst band is de volume bovenop ook al minder geworden. Moet ik mij zorgen maken of moet de boel nog ploppen? Ik maak mij zorgen omdat ik uiteraard al bijna 4 weken ben!
Boob1996-A Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Ik volg dit even! Ben ook wel benieuwd, nu ook 4 week po
noukske87 Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Ik heb aan 1 kant dat de prothese hoger zit, waardoor er minder bolling is aan de onderkant van mn borst. De andere kant is wel goed gezakt. Ik ben nu precies 5 weken po en heb gisteren contact gehad met de kliniek. Ik kreeg daar te horen dat er geen reden was om me zorgen te maken. Het kan soms wel 4 tot 6 maanden duren voordat de protheses op hun plek zitten. Daar vertrouw ik dan maar op.
Bruisend Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 8 hours ago, noukske87 said: Ik heb aan 1 kant dat de prothese hoger zit, waardoor er minder bolling is aan de onderkant van mn borst. De andere kant is wel goed gezakt. Ik ben nu precies 5 weken po en heb gisteren contact gehad met de kliniek. Ik kreeg daar te horen dat er geen reden was om me zorgen te maken. Het kan soms wel 4 tot 6 maanden duren voordat de protheses op hun plek zitten. Daar vertrouw ik dan maar op. Heeyyyyy is het bij jou toevallig ook de rechter? Want het is echt Frans zijn handelsmerk aan het worden. Maar 4 weken is meer dan normaal, bij de meeste dames gebeurd het rond de 5 a 6 weken. Tussen mijn 4 en 5 weken zit ook mega veel verschil! Maar mijn rechterboob zit met 5,5 week ook nog erg hoog! Het duurt gemiddeld 2 a 3 maanden voordat het echt op zijn plek zit met de volume aan de onderkant. En door de volume aan de onderkant duurt het zolang voordat je door hebt op welk BH maat je uitkomt. En zelfs met grote pech kan het nog 6 maanden duren.
flupke Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 ik ben precies 7 weken po (en van frans ) en ook mijn rechter zit nog een tikkie hoger.....
noukske87 Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 32 minuten geleden zei Bruisend: Heeyyyyy is het bij jou toevallig ook de rechter? Want het is echt Frans zijn handelsmerk aan het worden. Maar 4 weken is meer dan normaal, bij de meeste dames gebeurd het rond de 5 a 6 weken. Tussen mijn 4 en 5 weken zit ook mega veel verschil! Maar mijn rechterboob zit met 5,5 week ook nog erg hoog! Het duurt gemiddeld 2 a 3 maanden voordat het echt op zijn plek zit met de volume aan de onderkant. En door de volume aan de onderkant duurt het zolang voordat je door hebt op welk BH maat je uitkomt. En zelfs met grote pech kan het nog 6 maanden duren. Het is bij mij inderdaad de rechter borst. Links zat al vrij snel op dr plek, maar rechts lijkt muurvast te zitten. Niet bepaald een handelsmerk om trots op te zijn. Hoop dat het nog recht trekt, want stoor me er best wel aan. Anders zijds.. Liever ongelijke borsten, dan geen borsten.
Bruisend Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 59 minutes ago, noukske87 said: Het is bij mij inderdaad de rechter borst. Links zat al vrij snel op dr plek, maar rechts lijkt muurvast te zitten. Niet bepaald een handelsmerk om trots op te zijn. Hoop dat het nog recht trekt, want stoor me er best wel aan. Anders zijds.. Liever ongelijke borsten, dan geen borsten. jaaaaa, maar komt echt wel goed! Ik kom er steeds meer tegen die een langzame rechter hebben. Maar ik zie wekelijks een klein verschil. Dus de een na 2 maanden top en de andere na 4. Prima ga er toch jaren lang plezier van hebben! haha
Freduriek Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Vier weken PO is nog best kort, dus ik weet zeker dat het bij jouw ook helemaal goed gaat komen uiteindelijk. Snap wel dat je graag die bolling zou willen. Die punten is ook maar niets he? Zitten bij jouw daardoor ook je tepels nog niet op de goede plek. Bij mij wijzen ze nu twee richtingen uit, haha. Ook ik heb van Straaten-boobies, en hier zit de rechter ook echt nog hoog. Ben nu 6 weken PO. De linker zit al drie weken naar beneden. Ik houd mij er ook maar aan vast dat het wel goed zal komen, maar echt lekker zit het mij niet. Zou het iets te maken hebben met het rechtshandig zijn? Waardoor die spier meer ontwikkeld is, en je ook meer met die kant doet? Ik probeer nu wat meer met mijn linkerhand te doen. Ook houd ik de borstband langer om. En de kant waar de borstband dubbel zit (waar de flap zit zeg maar) doe ik ook aan mijn rechterkant. Geen idee of het effect heeft... Ik las gisteren hier iets over een speciale massage die je na 6 weken mag doen. Dit schijnt wel goed te helpen. Ik ben echt net 6 weken PO dus ik denk er nog even een weekje over na.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.