Jump to content

ervaring gevraagd

Recommended Posts

Posted

Wie heeft er ervaring met de Janssenk kliniek in Oisterwijk m.b.t. borstvergroting? En wie heeft er voorbeelden van borstvergroting met 1050cc?

Posted

Hai,

Welkom op BF!

Als je rechtsboven in de zoekbalk deze kliniek invoert komen er genoeg resultaten uit. Zou het je zeker aanraden om deze topics te lezen. Hiernaast vraag ik mij af of je met deze hoeveelheid cc niet liever onder het mes wil bij Nio of plovier? Deze heren hebben meer ervaring in huis om deze te plaatsen! 

Greetz 

Posted

Dank je voor de tip. Ik had een goed gevoel bij het gesprek met drs Janssen. Maar ben gewoon erg nieuwsgierig naar ervaringen.

Mijn bv staat voor dinsdag 17 mei gepland. 

Ik zal het eens opzoeken en rustig gaan lezen. Bedankt voor de tip.

Heb je enig idee op welke maatregelen je uitkomt?. Heb nu 95F door zwangerschappen en borstvoeding en afvallen zijn ze gaan hangen.

Groetjes

Posted
9 uur geleden zei fayenne1982:

Heb je enig idee op welke maatregelen je uitkomt?. Heb nu 95F door zwangerschappen en borstvoeding en afvallen zijn ze gaan hangen.

Nou ik ben een slechte gokker hoor met deze maten dus zal @best_boobie voor je taggen, wellicht kan zij er iets over zeggen...ze geeft trouwens geen garantie op de maat :P Hiernaast zou je PC je hierover kunnen inlichten ivm de post-operatieve bh!! 

Succes met je aankomende operatie en op naar je boobs :) 

Groetjes 

Posted

:45: Dankje @BrownieG ik geef idd geen garanties :P
Zeker bij omvang van 95 is het lastig gokken, aangezien ik daar heel weinig mee te maken krijg..

Maar als je nu een 95F hebt, dan zul je toch wel op 95J of misschien 95K uit komen?
Maar ligt er ook aan hoe leeg je F nu is... Ik ga uit van een groei van 4a5 cupmaten tov nu, maar dan heb ik het wel over een volle F.. Ik kan namelijk niet zien hoe het nu bij jou is.. Is je F leeg, dan zou ik uitgaan van een E qua projectie en kom je uit op 95 I of 95 J

Sorry specifieker kan ik niet zijn.. En qua sportbh, dat zou ik even overleggen met je pc, want die maten wijken vaak toch af van de beugelbh maten :)

xx BB

Posted

Dank je voor de reactie. Vond het beetje vreemd wat de pc zei. Die zei dat de cup maat ongeveer het zelfde zou blijven alleen dan goed gevuld. Van daar mijn vraag. Leek mij beetje vreemd als er zoveel cc bij komt het hetzelfde zou blijven. Nu zijn ze wel wat hangend en slapper maar niet extreem plat en helemaal leeg. Maar goed a.s. dinsdag is het zover ik zal het resultaat dan wel zien. Hoe kan ik hier op de chat komen eigenlijk?. Lijkt me wel leuk :-) 

Groetjes

Posted
Op 13 mei 2016 om 14:17 zei fayenne1982:

Hoe kan ik hier op de chat komen eigenlijk?. Lijkt me wel leuk :-)

Gewoon in de balk eronder meekletsen op de algemene pagina? Onze tietencafe :51:Of bedoel je de chatfunctie in de menubalk? 

Lijkt mij dat je gewoon erop kan klikken en er al in zit! 

Effe uitproberen zou ik zeggen!

groetjes 

ps: spannend as dinsdag dan mbt je cup :) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.