Mamalisa Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Oke dames, even een hele domme vraag hoor van iemand die dus duidelijk niet weet hoe bh's werken. ik heb van de week bh's staan passen in de winkel. Ik denk steeds dat ik een 75c heb want die cups lijken redelijk oke, maar het probleem is dat de cups te veer uit elkaar staan op de 1 of andere manier, ze moeten meer naar het midden, als ik beweeg dan schuiven de cups naar de zijkant, dus richting oksel. Nu hoef ik niet perse een bh te hebben maar ik wil wel graag zeker weten welke maat ik heb omdat ik binnenkort een sport bh moet kopen, volgens dr Nio ga ik 2 cupmaten omhoog maar dan moet ik om te beginnen weten welke bh maat ik nu heb... Iemand enig idee wat er verkeerd gaat? Is de bh te groot, te klein? Als ik een maat omhoog ga, dus 75D dan zijn de cups te groot en bij 75B te klein maar bij 75C staan de cups niet goed... Help!
Jaydee Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 10 minuten geleden zei Mamalisa: Oke dames, even een hele domme vraag hoor van iemand die dus duidelijk niet weet hoe bh's werken. ik heb van de week bh's staan passen in de winkel. Ik denk steeds dat ik een 75c heb want die cups lijken redelijk oke, maar het probleem is dat de cups te veer uit elkaar staan op de 1 of andere manier, ze moeten meer naar het midden, als ik beweeg dan schuiven de cups naar de zijkant, dus richting oksel. Nu hoef ik niet perse een bh te hebben maar ik wil wel graag zeker weten welke maat ik heb omdat ik binnenkort een sport bh moet kopen, volgens dr Nio ga ik 2 cupmaten omhoog maar dan moet ik om te beginnen weten welke bh maat ik nu heb... Iemand enig idee wat er verkeerd gaat? Is de bh te groot, te klein? Als ik een maat omhoog ga, dus 75D dan zijn de cups te groot en bij 75B te klein maar bij 75C staan de cups niet goed... Help! Hoi Lisa, Ik had laatst een sportbh nodig en ik ging er altijd van uit dat ik maat 85C had. Maar ik dacht; "Laat ik eens naar een goede lingeriezaak gaan en mijn borsten eens op laten meten". En wat blijkt? ... Ik heb gewoon altijd de verkeerde maat bh aan gehad. Want zij kwam uit op een 85D / E. Dus als ik jou was, zou ik eens naar een goede lingeriezaak gaan om je borsten precies op te laten meten. Succes Lisa! Xx
Mamalisa Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Oh jaaaa dat is ook een idee zeg, wat stom dat ik daar nou zelf niet aan denk, morgen maar eens de stad in! Bedankt! Doen ze dat in iedere lingerie zaak? We hebben hier een livera (geloof dat t zo heet, maar weet het net zeker) en een honkemoller, maar daar hadden ze die triumph tri action niet
Jaydee Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Ik ben zelf in een "betere" lingeriezaak geweest. Daar betaal je wel wat meer, maar ik heb het idee dat ze daar wel wat "kundiger" zijn. Waar ik was heette geloof ik " lingerie by Janneke". Maar volgens mij heb je overal wel één of twee goede lingeriezaken zitten (of in de buurt). Succes ermee
Mamalisa Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Oooh moet je daar nog voor betalen ook? Ja wel logisch eigenlijk, waarom zouden ze gratis iedereen zn tieten gaan opmeten...
Jaydee Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 7 minuten geleden zei Mamalisa: Oooh moet je daar nog voor betalen ook? Ja wel logisch eigenlijk, waarom zouden ze gratis iedereen zn tieten gaan opmeten... Hahaha. ..... Ik heb geen idee of je daar voor moet betalen. ... Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik aan de hand van het opmeten daar toen gelijk een sportbh heb gekocht. .... En dat kreng was maar liefst €63,95. Je kunt ook je tieten op laten meten en daarna door de winkel gaan lopen en geen bh kunnen vinden naar jouw smaak. ... Ze kunnen je ten slotte niet dwingen een bh te kopen toch? Mijn man was mee toen en die zag gelijk wel een zaterdagbaantje voor hem weg gelegd. ...tietenopmeter
Mamalisa Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Oohh haha zo bedoelde je, lekker blonde actie weer van mij en ja het zou ook wel een baantje voor mijn vader zijn, die wil ook aan dr nio gaan vragen of hij mee mag helpen met alle tieten aftekenen sochtends op de dag van mijn op haha. Spoort ook niet hoor die vader van mij haha
Jaydee Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 5 minuten geleden zei Mamalisa: Oohh haha zo bedoelde je, lekker blonde actie weer van mij en ja het zou ook wel een baantje voor mijn vader zijn, die wil ook aan dr nio gaan vragen of hij mee mag helpen met alle tieten aftekenen sochtends op de dag van mijn op haha. Spoort ook niet hoor die vader van mij haha Ben je gek joh.... Gewoon lekkere gezonde kerels! Ik mag dat wel, een kerel met een gezonde dosis humor.... Want uiteindelijk zijn het allemaal maar praatjes hoor.... Je zou ze moeten zien als ze echt boobies op mochten meten of af mochten tekenen..... Dan worden ze héééél klein.
Mamalisa Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Whahahaha ja dat denk ik ook! grote mond maar als het er echt op aan komt!
Mamalisa Posted May 9, 2016 Author Posted May 9, 2016 Oke vandaag dus naar de hunkemoller geweest, volgens die mw had ik een 70c, maar weer kwamen overal mijn tepels bovenuit, dus zelf maar een 70D gepakt die naar mijn mening goed zat, volgens die mw was die maat ook beter, oke dus een 70D dus ik een beetje rondlopen in de zaak en verschillende bh's pakken om te gaan passen, gewoon voor de leuk, niet om te kopen ofzo. En k zag opeens maximizer bh. Ik had dat wel eens voorbij zien komen op het forum en ik dacht dat het gewoon een andere naam was voor een push up bh, maar het is helemaal geen andere naam voor een push up bh. Ik sta nietsvermoedend in die bh te knijpen, zoooo die is dik, dus ik helemaal wooooooo, wat een dikke bh! (Ja hardop) stond een meisje naast me, en ik moest dit verbazingwekkende moment delen dus ik zeg tegen haar, zooooo moet je voelen aan deze bh, hij is dik, nee echt, knijp in de bh, hier knijp nou, hij is echt dik! meisje ging echt niet knijpen, ze liep weg, zonder iets tegen me te zeggen, volgens mij ben ik vanaf vandaag de nieuwe dorpsgek. Maar had dat nog nooit gezien dus ik was echt helemaal flabbergasted. Dus gelijk zo'n ding aangetrokken natuurlijk, stond op het kaartje dat je tieten dan 2 cupmaten groter lijken (go up two cup sizes!! Zoiets) en het leek echt als met die pasprotheses, volgens mij heb ik echt wel kwartier in die paskamer staan glunderen haha. Nu wil mijn man dat ik zo'n bh ga kopen en hij is helemaal kwaad dat ik zelfs maar denk aan een borstvergroting terwijl ik nu een D cup heb heb, pfff partypooper. Mooi dat die operatie gewoon doorgaat. Mag hij er lekker niet aan zitten als ik ze heb
Boekjoe Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hahaha. .... Ik ken die maximizers ook niet.hihi Zijn die vergelijkbaar met de extra push up van de h&m? Maat die kan ik echt niet aan met mijn huidige prothesen. Na twee minuten doet dat al zeer.pffff. Maat wel handig om met zo'n maximizer op consult te gaan, om te laten zien waar je wilt begonnen met pasprothesen.
BoysMom Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 51 minuten geleden zei Mamalisa: Oke vandaag dus naar de hunkemoller geweest, volgens die mw had ik een 70c, maar weer kwamen overal mijn tepels bovenuit, dus zelf maar een 70D gepakt die naar mijn mening goed zat, volgens die mw was die maat ook beter, oke dus een 70D dus ik een beetje rondlopen in de zaak en verschillende bh's pakken om te gaan passen, gewoon voor de leuk, niet om te kopen ofzo. En k zag opeens maximizer bh. Ik had dat wel eens voorbij zien komen op het forum en ik dacht dat het gewoon een andere naam was voor een push up bh, maar het is helemaal geen andere naam voor een push up bh. Ik sta nietsvermoedend in die bh te knijpen, zoooo die is dik, dus ik helemaal wooooooo, wat een dikke bh! (Ja hardop) stond een meisje naast me, en ik moest dit verbazingwekkende moment delen dus ik zeg tegen haar, zooooo moet je voelen aan deze bh, hij is dik, nee echt, knijp in de bh, hier knijp nou, hij is echt dik! meisje ging echt niet knijpen, ze liep weg, zonder iets tegen me te zeggen, volgens mij ben ik vanaf vandaag de nieuwe dorpsgek. Maar had dat nog nooit gezien dus ik was echt helemaal flabbergasted. Dus gelijk zo'n ding aangetrokken natuurlijk, stond op het kaartje dat je tieten dan 2 cupmaten groter lijken (go up two cup sizes!! Zoiets) en het leek echt als met die pasprotheses, volgens mij heb ik echt wel kwartier in die paskamer staan glunderen haha. Nu wil mijn man dat ik zo'n bh ga kopen en hij is helemaal kwaad dat ik zelfs maar denk aan een borstvergroting terwijl ik nu een D cup heb heb, pfff partypooper. Mooi dat die operatie gewoon doorgaat. Mag hij er lekker niet aan zitten als ik ze heb Heeeee dorpsgek hahahaha. Ik kan erg lachen om jouw berichten hahahaha. Ja die maximizers droeg ik alleen maar!!! En dan nog leeg . Ik heb ze gister aan een vriendin gegeven, maar ook zij overweegt een BV. Ik heb nu mijn borsten in de maat van die maximizers YEAHHHH en ik kan je nu al zeggen: daar kan een bh niet tegenop!! maar uhhhh 70D, wauw en ik las eens iets dat jij zei 'afvallen zodat ze groter lijken'. Blijf je wel gezond? Want dat is belangrijker dan een maat hoor!! liefs
Mamalisa Posted May 9, 2016 Author Posted May 9, 2016 1 uur geleden zei BoysMom: Heeeee dorpsgek hahahaha. Ik kan erg lachen om jouw berichten hahahaha. Ja die maximizers droeg ik alleen maar!!! En dan nog leeg . Ik heb ze gister aan een vriendin gegeven, maar ook zij overweegt een BV. Ik heb nu mijn borsten in de maat van die maximizers YEAHHHH en ik kan je nu al zeggen: daar kan een bh niet tegenop!! maar uhhhh 70D, wauw en ik las eens iets dat jij zei 'afvallen zodat ze groter lijken'. Blijf je wel gezond? Want dat is belangrijker dan een maat hoor!! liefs Haha ja hoor meid, ik blijf gezond! Dankjewel. en het gaat niet zozeer om t afvallen eigenlijk, meer om een platte buik krijgen, en vooruit er mag ook wel een kilootje of wat vanaf, maar sowieso wel hoor, niet alleen voor me tieten
DreamLou Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Een D-cup is maar relatief he. Hoe smaller je omtrek hoe groter je de cup nodig hebt. Niet om je nu t laten voelen dat je kleine borsten heb maar zeg maar tegen je man dat een cupmaat niet alles zegt! Hoe jij je voelt met je huidige formaat boobies zegt meer! En is t misschien iets om je forumnaam te veranderen in dorpsgek?
Mamalisa Posted May 10, 2016 Author Posted May 10, 2016 Haha ja is misschien een idee dreamlou, ik hoop maar dat ze niet van hier was. Ze keek me echt een beetje bang aan en ja cup maat zegt inderdaad niet alles. Ik vind ze er ook absoluut niet uitzien aals een D. Ik heb nou eenmaal vanaf het begin al geroepen (na mijn 1e bv) dat ik ooit nog een maat groter ging, en dat gaat dus ook gebeuren
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.