Jump to content

Natrelle MF anatomisch dp 295CC: vergelijkbare situaties

doris1993

Recommended Posts

Posted

Dag dames,

17 mei is het zo ver: ik krijg dan mijn bv Natrelle MF anatomisch dp 295cc.

ik zit nu op een 80A. 

Ik zie zoveel verschillende foto's/verhalen over hoe het eindresultaat eruit ziet. Tijdens de passessies heb ik 300cc gepast en grotere pasprotheses vond ik niet echt bij me staan. Maar nu ga ik twijfelen of het niet te klein uitvalt? 

Ik hoop uiteindelijk op een mooie/volle C. De PC zei dat ik met 295 cc hierop uit zal komen.

kan iemand me meer vertellen/informatie geven over wellicht vergelijkbare situaties? Ik wil niet achteraf spijt krijgen namelijk. Beter wat groter dan te klein, toch?

liefs ldk

Guest KWR
Posted

Hey hoi

ik heb 345 cc anatomisch achter de spier en zit nu op c. Het kan nog veranderen maar ik kreeg te horen dan het 2 maten groter wordt. Ik had 75 a. En ben 164. 

Posted
42 minuten geleden zei KWR:

Hey hoi

ik heb 345 cc anatomisch achter de spier en zit nu op c. Het kan nog veranderen maar ik kreeg te horen dan het 2 maten groter wordt. Ik had 75 a. En ben 164. 

Hey meid,

bedankt voor je reactie.

ik zit zo te twijfelen omdat het bij iedereen anders uitvalt. Ik ben zelf 1.62m.

mijn vriendin had ook 80a en heeft 325 anatomisch achter de spier en komt uit op d/e... Zo verwarrend allemaal.. Wil geen spijt krijgen ☹️

Is er dan ook nog verschil in hoe de maat uitvalt als je dual plane of geheel achter de spier plaatst?

xx

Posted

hoi!

ik zou in eerste instantie gaan voor 245 cc bij bergman. en ik kom van een 75 A. maar dat is echt erg weinig. je bh maat is dan misschien een C maar het oogt kleiner. uiteindelijk heb ik bij kliniek heyendeal 330 cc gekregen (ook anatomisch) en ben zoooooooooooooo blij! van de 245 had ik echt spijt gekregen. ik draag nu dan wel een 75D maar zo ziet het er niet uit. meer een Ctje. bh maat en hoe het oogt is na een bv een groot verschil. mijn tip: als je twijfelt eerst nog even opnieuw gaan passen.

bij wie ga je de bv doen?

Posted

Hi,

Ik heb acht jaar geleden 245 cc anatomische prothesen achter de spier gekregen. 

Ik vond ze zelf vrij snel aan de kleine kant. Ik heb nu bh-maat 75c maar het oogt (zeker zonder kleren) als een b.

Vergeet niet dat het iets kleiner wordt dan de pasprothese. 

Bij twijfel zou ik gewoon nog een keertje passen of nog een consult bij een andere pc doen om te kijken wat die aanraadt. 

Maar twijfelen doet iedereen hoor. Hihi.

X bkj

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.