Guest boobies24 Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Hallo, Tijd geleden dat ik hier ben geweest.. Ondertussen 9 maanden po en alles gaat en voelt goed! Alleen mijn litteken(s) blijven dik en zichtbaar. Moet ik contact opnemen met de chirurg of is het een kwestie van pech? Liefs boobies24 Pictures visible for members only. Become a member now.
Guest boobies24 Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Dit is de andere borst.. Pictures visible for members only. Become a member now.
Happy(._.) Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Denk dat jou littekens gewoon wat meer tijd nodig hebbe ze zien er prima uit hoor. Verder is het ook wat de ene huid tegen de andere.
Sillybooby Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Als je je ongerust maakt, zou ik deze foto's gewoon even naar je kliniek sturen. Waarom niet? Kliniek Heyendael is mijn kliniek en ik mag altijd bellen of mailen ergens over. Heb daar ook al een paar keer gebruik van gemaakt en dat stelt wel gerust. Gewoon even vragen! Succes en groetjes Sillyboobie
Bruisend Posted May 8, 2016 Posted May 8, 2016 Naar mijn inzichten zijn dit hele mooie littekens! Er is een gat geweest dus dat zal nooit voor 100% verdwijnen. Alleen bij de een is het minder zichtbaar dan bij de andere. Daarnaast kan er nog steeds meer veranderen. Ze zijn iig wit en niet meer zo roze. Maar bij twijfel altijd terug gaan naar de chirurg!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.