sneeuwwitje92 Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Hoi meiden, Ik zit met een open mond te kijken naar vele resultaten in het fotoalbum. Wauw!! Vaak gedaan door Nio of Plovier, dus dit maakt me heel nieuwsgierig. Nu vraag ik me af of deze twee nu vooral goed zijn met borsten die al enigszins groot zijn (vanaf cup b zegmaar) of leeg geworden zijn na een zwangerschap/afvallen.. Ik heb nog niet echt situaties gezien vanaf een a cup.. klopt dit of kijk ik hierover heen? Ik heb zelf een a cup met een hele kleine ronding. Is het aan te raden om naar een van deze twee heren te gaan of hebben jullie misschien een ander advies? En kan het zijn dat Nio en Plovier voor erg groot gaan vaak? Mijn wens is een C cup
Happy(._.) Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 6 uur geleden zei sneeuwwitje92: Hoi meiden, Ik zit met een open mond te kijken naar vele resultaten in het fotoalbum. Wauw!! Vaak gedaan door Nio of Plovier, dus dit maakt me heel nieuwsgierig. Nu vraag ik me af of deze twee nu vooral goed zijn met borsten die al enigszins groot zijn (vanaf cup b zegmaar) of leeg geworden zijn na een zwangerschap/afvallen.. Ik heb nog niet echt situaties gezien vanaf een a cup.. klopt dit of kijk ik hierover heen? Ik heb zelf een a cup met een hele kleine ronding. Is het aan te raden om naar een van deze twee heren te gaan of hebben jullie misschien een ander advies? En kan het zijn dat Nio en Plovier voor erg groot gaan vaak? Mijn wens is een C cup Beide kunnen ook vanuit een kleine begin situatie mooie borsten maken. Ze staan gekent om grote boobs maar ze geven wat je vraagt. Wil je een c cup geven ze dat. Wil je grote boobs is de kans groot dat zij groter kunnen plaatsten dan vele andere pc's gewoon op consult gaan en zien waar jij je goed bij voelt ;-)
BrownieG Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Hai, Nio en plovier zijn wel de tietengurus's op het forum en kunnen idd heel veel met borsten. Hebben zowel de expertise als kundigheid in huis dus je hebt jezelf heeel goed ingelezen Beiden kunnen vanuit niets prachtige borsten maken en idd zelfs iets meer dan de gemiddelde PC in je borst plaatsen indien je dat wenst! Ik had ook een A cup en heb volle borsten van Nio gehad dus ben uiteraard super tevreden over hem...magische handjes! Lekker op consult gaan en je voorbeeldboobs meenemen en je dikste push-bh aan doen zodat ze kunnen zien waarmee je wilt beginnen. Veel plezier met je oriëntatie op boobiess Greetz
sneeuwwitje92 Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Dank jullie wel!! Als het zover is dan horen jullie wel hoe het was !!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.