Claartje Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Hallo allemaal Ik snuffel nu toch al z'n 3 maandjes mee hier,,, super behulpzaam want het heeft mij echt geholpen met mijn cc twijfel. Ik heb ook al een aantal topics maaaar nog geen voorstel topic. Ik ben Claartje 21 jaar oud 1.60 groot en rond de 50 kilo zwaar. Ik heb altijd gezegt dat ik grotere borsten wilde mijn kleine tieties(zoals ik ze noemde) kwamen niet verder als een zielig klein B'tje. Nu ik ze eindelijk heb voel ik me echt op en top vrouw. Ik zou het iedereen aanraden die er over twijfelt om het te laten doen!!!! Xxx
Lavelle Posted November 23, 2017 Posted November 23, 2017 Hai Claartje, We zijn even groot maar ik weeg een bescheiden kilotje meer . Ik heb net zoals jou (vroeger) een kleine B cup. Ik zie dat je al ff geleden je bv hebt gehad. Ik heb nu ook de belgian breast clinic gecontacteerd voor een afspraak met dr verdonck. Ben je nog steeds erg tevreden over je resultaten? Kun je eventueel wat tips geven ivm het kiezen van de maat? Ben je iets kleiner gegaan dan dat je origineel wilde? Groetjes xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.