Sillybooby Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Hoi meiden, Ik ben nu ruim 4 weken PO en steeds blijer aan het worden! Ik voel alleen onderaan mijn boobies de randen van mijn protheses. Zeker aan de linkerkant, op 1 plekje lijkt het wel of ik iets echt weg kan duwen. Ik heb begrepen dat het redelijk normaal is maar ik wil zo graag weten of meer meiden dit hebben en vooral of het bij hen ook weer weg is gegaan. Ik maak me er toch een beetje druk om. Hopelijk hoor ik wat van jullie! Dank vast. En geniet lekker van het mooie weer! Groetjes Sillyboobie
F-cupje Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Hee meid Ik heb dat ook hoor, ben nu ruim 8 maanden po en heb het nog steeds, gaat ook niet weg. Maak je niet druk!
Sillybooby Posted May 8, 2016 Author Posted May 8, 2016 Op 7-5-2016 om 08:31 zei F-cupje: Hee meid Ik heb dat ook hoor, ben nu ruim 8 maanden po en heb het nog steeds, gaat ook niet weg. Maak je niet druk! Dank voor je reactie, ik hoop nog steeds wel dat het weg gaat ;-). Ik moet gewoon eerst 4 maanden afwachten, dan kan je er pas echt iets van zeggen. Maar toch. Nogmaals lief dat je reageerde! Fijne dag!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.