Ga naar inhoud

Liesjelotje94 : 16 juni 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey allemaal, 
Dit is nog allemaal nieuw voor me. Vorige week heb ik een afspraak gehad bij de Boerhaave clinic met dokter van der weij. Aardige man stelde me erg op je gemak.  Ik heb voor deze clinic gekozen omdat mijn moeder 15 jaar geleden ook haar borsten hier heb laten doen en ik mag best zeggen dat ik ze prachtig vind. Ik zelf ben nu 21 en ben er klaar voor. Na me 14e niks meer veranderd (70a-75a cup is nooit gevuld behalve met een h&m bhtje) aan me borsten en sinds me 17 droom ik al van een borstvergroting. Met een extra duwtje van me moeder gaat het nu echt gebeuren. 

Ik heb al pittig wat forms hier gelezen. Ik ben 1,65 en weeg 45/47 kilo. Ik ben dus erg smal. 
Samen met de dokter heb ik gekozen voor een natrelle style 510 fx - 250cc anatomisch voor de spier geplaatst 

Ik vond het best moeilijk te zien wat het nou gaat worden met van die kipfilets maar er was duidelijk verschil. 

Zijn er dames die vergelijkbaar zijn met mij ? Ik zou graag je foto's willen zien :) als dat mag natuurlijk. 

Heel erg bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Liesjelotje94:

Hey allemaal, 
Dit is nog allemaal nieuw voor me. Vorige week heb ik een afspraak gehad bij de Boerhaave clinic met dokter van der weij. Aardige man stelde me erg op je gemak.  Ik heb voor deze clinic gekozen omdat mijn moeder 15 jaar geleden ook haar borsten hier heb laten doen en ik mag best zeggen dat ik ze prachtig vind. Ik zelf ben nu 21 en ben er klaar voor. Na me 14e niks meer veranderd (70a-75a cup is nooit gevuld behalve met een h&m bhtje) aan me borsten en sinds me 17 droom ik al van een borstvergroting. Met een extra duwtje van me moeder gaat het nu echt gebeuren. 

Ik heb al pittig wat forms hier gelezen. Ik ben 1,65 en weeg 45/47 kilo. Ik ben dus erg smal. 
Samen met de dokter heb ik gekozen voor een natrelle style 510 fx - 250cc anatomisch voor de spier geplaatst 

Ik vond het best moeilijk te zien wat het nou gaat worden met van die kipfilets maar er was duidelijk verschil. 

Zijn er dames die vergelijkbaar zijn met mij ? Ik zou graag je foto's willen zien :) als dat mag natuurlijk. 

Heel erg bedankt !

Hoi liesjelotje, ik zal je toevoegen aan mijn fotoalbum, ik ben 1.58m en weeg ong 45kg, ik heb nu nog 275cc ronde protheses dual plane. Dus geen anatomische en ook niet voor de spier, maar onze bouw komt overeen en ook het aantal cc is ong hetzelfde. Dus misschien toch wel leuk om te kijken? Ik zal je iig toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liesjelotje,

Ik ben zelf ook 1,64 en 47 kg!
Vorige week ook consult gehad bij van der Weij, bij mij adviseerde hij hetzelfde. Ik twijfel echter nog over de CC's,  ik heb nu 280 gekozen maar ik ga nog een keer passen. Wellicht is het toch te groot..
Heeft jouw moeder ook voor de spier geplaatst?

Ik denk ook zeker dat mijn keuze op Boerhaave gaat vallen!

@Mamalisa, zou ik jouw foto's ook mogen zien?

Groetjes,
Kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa
Dankjewel, Ja ik vind ze heel erg mooi geworden. Echt prachtig ! 

@Kimsy
Ik las dat jij er 1 mei was. Ik ook. Misschien heb ik je voorbij zien lopen met Suzanne ? Ik had een consult om 11 uur.  Bij mij moeder zitten ze achter de spier en andere soort borst inplanten. Tegenwoordig is alles veranderd. Op haar kaartje staat ook nog dat het 235gram ipv cc.  Waar wil jij graag op uitkomen ? Ik had aangegeven een natuurlijk volle B te willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimsy 
Ik wou ook nog naar de bergman clinic maar dit voelde zo fijn. Dat ik op dat gevoel af ga. Ik wil inderdaad ook nog een keer passen omdat je maar heel kort te zien heb en helemaal vergeten foto's te maken. Ik hoor ook dat dokter van der weij wel 1 van de betere is. Heb 16 juni als datum vast gezet. Het liefst was het al gisteren gebeurt :P 

Wel weinig verschil dan als wij bijna niks schelen kwa lengte en gewicht dat 30cc zoveel kan schelen ? 
Wil jij ook voor de style 510 fx? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Liesjelotje94:

@Kimsy 
Ik wou ook nog naar de bergman clinic maar dit voelde zo fijn. Dat ik op dat gevoel af ga. Ik wil inderdaad ook nog een keer passen omdat je maar heel kort te zien heb en helemaal vergeten foto's te maken. Ik hoor ook dat dokter van der weij wel 1 van de betere is. Heb 16 juni als datum vast gezet. Het liefst was het al gisteren gebeurt :P 

Wel weinig verschil dan als wij bijna niks schelen kwa lengte en gewicht dat 30cc zoveel kan schelen ? 
Wil jij ook voor de style 510 fx? 

Ja ik ga ook voor 510 fx, daar zit meer bolling aan de onderkant he?

Ik zou ook liever vandaag dan gister gaan :(.. zit alleen met vakanties/festivals dus eigenlijk kan het pas vanaf september. Maar wil proberen in augustus hoor! Ik hoor inderdaad ook dat van der Weij wel een van de betere is.

Ik denk dat het ook per persoon verschilt hoe groot het oogt, en dat je al heel snel aan een C zit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimsy
Ja zit meer bolling, staan iets meer naar voren en oogt groter. Als ik het goed heb. 

Snap het. Ben het weekend er voor een dag naar Pinkpop vanaf daar heb ik niks geplant omdat ik het graag wou in de vakantie. Aangezien ik begin september gewoon weer naar school moet :P  en ik verder geen vakantie heb ik in mijn opleiding.( HKU ) en wil eigelijk nog een weekje weg. Niet ver, gewoon met de auto. Dan kan me vriend er ook tussen eind ipv alleen voor mij zorgen :P 

Vind het verder geen probleem om tussen een b-c te vallen. We gaan het zien !

Ik zal je in de gaten houden hoe je verloop gaat :) ben erg benieuwt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Liesjelotje94:

@Kimsy
Ja zit meer bolling, staan iets meer naar voren en oogt groter. Als ik het goed heb. 

Snap het. Ben het weekend er voor een dag naar Pinkpop vanaf daar heb ik niks geplant omdat ik het graag wou in de vakantie. Aangezien ik begin september gewoon weer naar school moet :P  en ik verder geen vakantie heb ik in mijn opleiding.( HKU ) en wil eigelijk nog een weekje weg. Niet ver, gewoon met de auto. Dan kan me vriend er ook tussen eind ipv alleen voor mij zorgen :P 

Vind het verder geen probleem om tussen een b-c te vallen. We gaan het zien !

Ik zal je in de gaten houden hoe je verloop gaat :) ben erg benieuwt 

Ja leuk om elkaar in de gaten te houden!

Heel spannend.. ga je nog een keer langs om te passen?

Ik ga volgende week nog op consult bij Nio, ben benieuwd wat hij zegt. Wss dual plane aangezien ik weinig borstweefsel heb ;-). Dus dat zal wel verwarrend worden!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Even een update. 

Ik ben al weer een paar dagen verder en alles is me heel erg meegevallen. Ik werd om half 11 verwacht en om half 12 liep door de gang naar de o.k.  Ik kan me niet meer goed herinneren wie me aan heeft gekleed. Pas het moment wanneer ik een beschuitje voor me had en een glas limonade voor me weet ik het ongeveer weer een beetje. Me vriend mocht om half 2 weer bij me komen en om 3 uur mocht ik naar huis. Afgelopen dagen rustig aan gedaan. Wel flinke zwelling onder me oksels maar dat blijkt normaal te zijn. Vrij weinig pijn gehad. Voelt als flinke spierpijn. Nu geen pijn meer. Probeer rustig aan alles weer te doen. Laat nog wel veel voor me pakken uit de kasten want vind het toch wel een beetje eng. Straks doe ik te veel.  Kan zelf gewoon een glas water pakken, maar de koelkast opentrekken laat ik liever door iemand anders doen. Elke dag rustig een rondje lopen buiten. Het voelt allemaal stevig. Als ik er met me hand langs de bovenkant van me borsten ga maakt het af en toe scheet geluidjes of kraakt het.  Kan niet wachten tot de zwelling weg is en kan zien hoe ze er echt uit ziet,,.. Ziet er nu nog een beetje gekkig uit. Ben erg tevreden, nu nog lekker genieten van de rusten..  

Misschien weten jullie dat. Ik draag nu een 70c sport bh van de Boerhaave.( triumph ) Blijft het een C of kan het nog veranderen ? verschilt natuurlijk per bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.