Shanou Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Goedemorgen lieve meiden! Ik ben helemaal nieuw hier! Maandag is het zo ver, mijn borstvergroting! Maar ik twijfel nog steeds zo vreselijk over het aantal cc.. Ik ben bij Diana Gabriels geweest en d'r Hupkens gaat me opereren. Zij adviseerde mij direct 375cc.. Meest verkochte maat op mijn lichaamsbouw, anders krijg ik spijt want dan ga ik het te klein vinden.. (Haar woorden) Toen d'r Hupkens bij me kwam vroeg ik het hem ook, hij zei dat 375 mooi is bij mijn heupen en billen. Maar toen ik vroeg, is het niet te groot? Zei hij, je kan ook 350 doen dat is 1.5 ml rondom minder en oogt daar door wat minder maar 375 kan je ook prima hebben! En sinds dat moment, twijfel ik verschrikkelijk.. Diana zei dat met 375 ze dichter bij elkaar staan dan bij 350.. Wat moet ik nou.. Ik heb altijd B75 gehad maar door het vele sporten nu op A (denk ik.. Ik draag nog steeds m'n te grote B bh's..) is er iemand met 375 of 350..? En waar ben je op uitgekomen? Het gaat maar om 1.5 ml en toch houd het me dag en nacht bezig... Pff :-( Ik ben 1.60 lang, 56 kilo, brede heupen en ik heb billen, smalle taille.. Misschien kunnen jullie het dan een beetje inschatten haha! Super bedankt voor het lezen!! liefs
Happy(._.) Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 2 uur geleden zei Shanou: Goedemorgen lieve meiden! Ik ben helemaal nieuw hier! Maandag is het zo ver, mijn borstvergroting! Maar ik twijfel nog steeds zo vreselijk over het aantal cc.. Ik ben bij Diana Gabriels geweest en d'r Hupkens gaat me opereren. Zij adviseerde mij direct 375cc.. Meest verkochte maat op mijn lichaamsbouw, anders krijg ik spijt want dan ga ik het te klein vinden.. (Haar woorden) Toen d'r Hupkens bij me kwam vroeg ik het hem ook, hij zei dat 375 mooi is bij mijn heupen en billen. Maar toen ik vroeg, is het niet te groot? Zei hij, je kan ook 350 doen dat is 1.5 ml rondom minder en oogt daar door wat minder maar 375 kan je ook prima hebben! En sinds dat moment, twijfel ik verschrikkelijk.. Diana zei dat met 375 ze dichter bij elkaar staan dan bij 350.. Wat moet ik nou.. Ik heb altijd B75 gehad maar door het vele sporten nu op A (denk ik.. Ik draag nog steeds m'n te grote B bh's..) is er iemand met 375 of 350..? En waar ben je op uitgekomen? Het gaat maar om 1.5 ml en toch houd het me dag en nacht bezig... Pff :-( Ik ben 1.60 lang, 56 kilo, brede heupen en ik heb billen, smalle taille.. Misschien kunnen jullie het dan een beetje inschatten haha! Super bedankt voor het lezen!! liefs Ik heb 375 van motiva, ben 163 en weeg een 47 kilo je kan altijd bij mijn foto's kijke echt heel groot zijn ze niet hoor
Daantje73 Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 2 uur geleden zei Shanou: Goedemorgen lieve meiden! Ik ben helemaal nieuw hier! Maandag is het zo ver, mijn borstvergroting! Maar ik twijfel nog steeds zo vreselijk over het aantal cc.. Ik ben bij Diana Gabriels geweest en d'r Hupkens gaat me opereren. Zij adviseerde mij direct 375cc.. Meest verkochte maat op mijn lichaamsbouw, anders krijg ik spijt want dan ga ik het te klein vinden.. (Haar woorden) Toen d'r Hupkens bij me kwam vroeg ik het hem ook, hij zei dat 375 mooi is bij mijn heupen en billen. Maar toen ik vroeg, is het niet te groot? Zei hij, je kan ook 350 doen dat is 1.5 ml rondom minder en oogt daar door wat minder maar 375 kan je ook prima hebben! En sinds dat moment, twijfel ik verschrikkelijk.. Diana zei dat met 375 ze dichter bij elkaar staan dan bij 350.. Wat moet ik nou.. Ik heb altijd B75 gehad maar door het vele sporten nu op A (denk ik.. Ik draag nog steeds m'n te grote B bh's..) is er iemand met 375 of 350..? En waar ben je op uitgekomen? Het gaat maar om 1.5 ml en toch houd het me dag en nacht bezig... Pff :-( Ik ben 1.60 lang, 56 kilo, brede heupen en ik heb billen, smalle taille.. Misschien kunnen jullie het dan een beetje inschatten haha! Super bedankt voor het lezen!! liefs Hoi, kijk eens bij mijn fotos. Ik ben 1.67 lang en 57 kg. Heb ook heel erg getwijfeld tussen 350cc en 375cc. Uiteindelijk voor 375cc gekozen. Ik dacht, ik doe dit maar 1 keer dus dan maar gelijk goed. En ik ben super blij met het resultaat. Ik heb Mentor High profile rond. Succes met je beslissing.
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 13 uur geleden zei Daantje73: Hoi, kijk eens bij mijn fotos. Ik ben 1.67 lang en 57 kg. Heb ook heel erg getwijfeld tussen 350cc en 375cc. Uiteindelijk voor 375cc gekozen. Ik dacht, ik doe dit maar 1 keer dus dan maar gelijk goed. En ik ben super blij met het resultaat. Ik heb Mentor High profile rond. Succes met je beslissing. Nou zo denk ik dus eigenlijk ook... Op welke cup ben je nu uitgekomen? Domme vraag maar hoe kom ik bij je foto's... ik ben helemaal nieuw dus ik ken helemaal niet van de website haha! :-)))
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 13 uur geleden zei Happy(._.): Ik heb 375 van motiva, ben 163 en weeg een 47 kilo je kan altijd bij mijn foto's kijke echt heel groot zijn ze niet hoor Ik ben echt een leek hier.... hoe kom ik bij je foto's?? Het is zo'n moeilijke keuze..... Word er helemaal gek van...
Mamalisa Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 350 cc en 375 cc scheelt maar 25cc. Kan me niet voorstellen dat je daar heel veel van ziet. Ik zou dan toch de grootste kiezen, de maat went ook snel he.
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 Hoi allemaal, Ik word maandag geopereerd! Ik twijfel nog best wel tussen 350 en 375 cc. Wie heeft wat en op welke cup ben je uitgekomen? Zou ik eventueel een foto mogen zien? Ik vind het zo moeilijk... Liefs,
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 Hoiiii, ik vind het zo moeilijk in te schatten op wat voor cup ik uit komen met een 375 cc..... Bij de ene lees ik D bij de ander F....? Help...
Mamalisa Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Je hebt ook echt geen rust he meid haha. Blijf maar berichtjes van je tegenkomen over die cc. oke nu eerst even inademen.... Hou vast.... Ennnn adem uit! Zo, beter? dat inschatten is heel moeilijk, dat is bij iedereen anders, de 1 komt er mee op een c cup en de ander gaat gelijk naar f cup, ligt aan je voorsituatie, je omvang, lengte gewicht enz. Maar @best_boobie kan wel een hele goeie schatting voor je maken. maak anders thuis rice sizers. Neem een (oude) panty, leg halverwege de been een knoop en vul met 350cc rijst, knoop nu ditcht en knip de rest van de panty eraf, je hebt nu een zakje met 350cc rijst. maak nu van het andere been een zakje van 375cc, ga nu op je gemakkie passen met allemaal truitjes eroverheen. Je zult zien dat die 2 zakjes praktisch niks schelen. maar misschien geeft t je wat rust. Als je ze allebei mooi vind staan, dan laat je de keuze bij je pc, dan zeg je gewoon, kijtk u maar wat het beste past, maar misschien heb je straks opeens sterke voorkeur voor het ene zakje en dan geef je dat aan bij je pc
Mamalisa Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 En staar je ook niet blind op cupmaten he, ik heb een c cup, maar hij ziet eruit als een B. Dat is vaak zo met nep borsten, die hebben een grotere bh maat nodig en ogen vaak een maat kleiner
Daantje73 Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 53 minuten geleden zei Shanou: Nou zo denk ik dus eigenlijk ook... Op welke cup ben je nu uitgekomen? Domme vraag maar hoe kom ik bij je foto's... ik ben helemaal nieuw dus ik ken helemaal niet van de website haha! :-))) Hoi, als je op mijn naam klikt kom je op mijn pagina. Dan kies je voor activiteiten en dan albums. Ik heb nu 75d.
best_boobie Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Welke cupmaat heb je nu eigenlijk? De voorsituatie bepaalt mede op welke cupmaat je uit komt.. Staar je niet blind in de galerij naar foto's, want het is meer dan alleen een aantal cc Voorsituatie, lengte en gewicht, het profile van de prothese en ook nog eens op het een ronde of anatomische prothese is.. Het is niet zomaar een kwestie van 375 cc.. xx BB
Guest La_Luna Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Hoi Shanou, super spannend maandag! Ik wens je alvast heel veel succes! Ik ben 19 april geopereerd en heb 350cc gekregen. Ik had 75A en heb me vandaag op laten meten en kwam uit op 75D/E. Ik ben pas 16 dagen PO dus er kan nog veel veranderen. Ga je voor de spier, dual plane of achter de spier laten plaatsen?
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 zoals ik al eerder zei, het verschil tussen 350 en 375 is echt minimaal... 375 is 3mm breder en 1mm meer projectie, nouja kijk maar op een liniaal of die 3 mm je boobs veel dichter op elkaar brengt lijkt me sterk, maar toch zou ik voor de 375 gaan want de maat went zo snel en achteraf zou je er spijt van kunnen krijgen dat je toch niet het grootste hebt gepakt, ook al is het verschil minimaal!
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 meid weet je wat ik voeg je even toe aan mijn prive album. dan heb je beetje een beeld hoe die 350 cc zijn, maar onthou bij iedereen is het anders, zoals BB je al heeft verteld ligt het aan je gewicht, lengte, voorsituatie en ga zo maar door xx
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 19 minuten geleden zei Daantje73: Hoi, als je op mijn naam klikt kom je op mijn pagina. Dan kies je voor activiteiten en dan albums. Ik heb nu 75d. Super bedankt!! Heel mooi, nu ben ik weer zeker dan 375, danku danku haha! Ik lees alleen dat sommige 375 cc hebben en uitkomen op een E of F.... hoe kan dat dan vraag ik me af.. want dat wil ik echt niet.... :-/
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 3 minuten geleden zei Shanou: Super bedankt!! Heel mooi, nu ben ik weer zeker dan 375, danku danku haha! Ik lees alleen dat sommige 375 cc hebben en uitkomen op een E of F.... hoe kan dat dan vraag ik me af.. want dat wil ik echt niet.... :-/ die E en F is in Cupmaat, nepborsten hebben altijd 1 a 2 grotere cupmaten in bh nodig
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 5 minuten geleden zei F-cupje: die E en F is in Cupmaat, nepborsten hebben altijd 1 a 2 grotere cupmaten in bh nodig Ahhh oke! Dus dan ziet het eruit als D en je draagt een E of F bh zeg maar.. Ik ben zo bang dat het te groot word.. maar te klein wil ik ook niet? Ik maak het mezelf zo lastig.. maar ik moet op Diana vertrouwen denk ik en voor 375 gaan! Of 350.. dan ga ik op safe maar krijg ik misschien spijt. Maar wat je zegt, het verschilt bijna niks!....
Shanou Posted May 5, 2016 Author Posted May 5, 2016 Pfff kennen jullie dit of ben ik echt een vreselijke twijfelaar????
Vrouwtjelief Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 @F-cupje vanaf welke cup kwam jij, en heb jij ronde of anatomische protheses? Zou ik ook in je album mogen kijken?
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 nee meid lekker voor het grootste gaan, ik garandeer je dat je achteraf denkt muahh het had groter gekund. Ik wil zelf ook alweer een wissel (naar 800cc), omdat de maat me echt tegen is gevallen, maar k hou ook wel echt van grote borsten. Twijfelen is heel normaal hoor! lekker voor die 375 gaan. trouwens het kan ook dat iemand met 350cc een F cup heeft en in BH een G/H maar dan heeft degene voor de BV een D cup gehad bijvoorbeeld dus dan is het logisch dat degene een F heeft.
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 3 minuten geleden zei Vrouwtjelief: @F-cupje vanaf welke cup kwam jij, en heb jij ronde of anatomische protheses? Zou ik ook in je album mogen kijken? hee meid ik kwam van een volle 75B. heb ronde 350cc HP van mentor. Ik voeg je even toe
Vrouwtjelief Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 Oooooh ze zijn zo mooi en vol en toch heel natuurlijk! Jij zit nu op een G? Weet je toevallig ook nog de projectie? @F-cupje
F-cupje Posted May 5, 2016 Posted May 5, 2016 2 minuten geleden zei Vrouwtjelief: Oooooh ze zijn zo mooi en vol en toch heel natuurlijk! Jij zit nu op een G? Weet je toevallig ook nog de projectie? @F-cupje ja heb heel soms een G, meestal gewoon 75F, ligt aan het merk. projectie is 4.9 cm maar zoals ik net zei ik had van mezelf een volle b, had ronde stevige borsten dus daar zit natuurlijk ook nog paar cm projectie in.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.