Jump to content

Met welke BH krijg je een mooie decollote??

Recommended Posts

Posted

Hallo dames!

Ik ben nu alweer bijna 4 maand PO en nog steeds loop ik met een Zeeman Bh, omdat ik het lastig vind welke nou goed bij mijn borsten past.

Mij is een E75 aangeraden, maar een 80D vind ik wat mooier staan omdat deze meer decolleté creëert en ik het gevoel heb dat bij de E mijn borsten als het ware verzuipen.

Bij veel dames zie ik een mooie diepe decolleté  en vraag mij af hoe je dit nou creëert? Vorige week heb ik mijn laatste controle gehad en ook aangegeven dat ik het jammer vind dat ik dit niet heb. Zij gaf aan dat mijn borsten sowieso wat verder uit elkaar staan en dit ook de vorm van mijn borsten zijn.

Bij een aantal Bh's had ik zelfs ook het gevoel dat de protheses in de weg zaten en de bh naar beneden duwt.

Graag advies ! :)

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Hij staat je in ieder geval mooi! Ik moet zeggen, ik heb diverse fijne bh's van de primark, maar de beste zijn toch de "niet" voorgevormde bh's van de hunkemoller of inderdaad een zeeman..volgende week moet ik op controle, ook omdat ik nog steeds aan 1 borst een naar gevoel heb met mijn spier, maar ik heb het liefste geen bh of een sporttopje aan hoor..het schijnt dat sommige meiden pas na een maand of 6 echt bh's vonden die mooi zaten, ivm het zachter worden van de borsten.

Ik zou eens voor een paddingloze bh kijken, of voor een plunge kijken, deze duwt de borsten dichter bij elkaar. X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.