Jump to content

es24 : 16 april 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Sinds vorig jaar rond november ben ik van 67kg naar 57kg gegaan. Ik ging merken dat ik mijn eigen bh's eigenlijk gewoon niet meer kon dragen.. ik droeg voor het afvallen altijd cup C of D en vlak voor de operatie had ik nog  maar een b. Ik werd echt doodongelukkig van mijn kleinere borsten, het volume aan de bovenkant was echt verdwenen.

Na lang lezen, denken, informeren etc heb ik de knoop doorgehakt en een consult gepland bij praktijk Gabriels, met Diana. Dit was midden maart ongeveer. Vanaf toen ging het snel. Tijdens het consult liet zij mij verschillende protheses passen. Ik wilde dat mijn lichaam weer in verhouding zou zijn, dus wilde niet het uiterste eruit halen. Ik heb toen gekozen voor 350cc rond HP. Na het consult is direct een operatiedatum ingepland. Dit was 16 april bij Dr. Hupkens in Kliniek Amstelveen. De weken voor de operatie heb ik echt nog zo veel getwijfeld aan alles. Had ik wel de goede kliniek gekozen? Juiste pc? Juiste cc’s en profile?? Ik maakte mezelf helemaal gek.

Nu ben ik inmiddels 2.5week PO. Het eerste wat in me opkomt als ik aan de voorgaande weken denk is echt letterlijk, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. De eerste week dacht ik echt, wat ik heb gedaan?! Elke beweging deed me zeer. Ik heb wel het meeste zelf gedaan en dan heb ik het over uit/in bed, naar de wc, mezelf wassen etc. omdat ik wel zelfstandig wilde blijven(zo ben ik).

Ten opzichten van 2.5week geleden zijn mijn borsten veeel groter, ik moest er echt aan wennen!!! Heb ineens 2 bergen , vooral douchen was zo vreemd de eerste keer. Het is al aardig gezakt en hechtingen zijn verwijderd. Ik vind mijn linker borst mooier gehecht dat rechts.. maarja. Rechts voelt veel harder aan dan links. Maar in de linker heb ik voor mijn idee vreemde hardere en zachtere plekken in me borst( is dit normaal)? Voor de rest is het nog erg gevoelig, alsof t gekneusd is van binnen. Me vriend kan er nog niet van genieten iig haha. Hoop dat dit gauw weggaat!! Verder maak ik nog steeds mezelf gek met gedachten als, krijg ik kapselvorming, scheurt de implantaat niet, helen de wonden wel goed etc.. zal blij zijn als ik weer een paar weken verder ben!

Dit was mijn verhaal wel zo'n beetje in het kort!! xx

Liefs,

Es

Posted

Hey Dames,

ik ben nu 3,5 week PO (350cc HP dual plane) en vind mijn borsten nog aardig hoog zitten en hard aanvoelen.. heeft iemand een idee wanneer ze volledig zijn ingedaald en niet meer zo hard zullen aanvoelen? ze staan nu echt nog wel recht vooruit en ben daar niet zo happy mee hoop dat ze wat natuurlijker worden :( hadden jullie ook zulke harde borsten en is dit veel minder geworden?

let me know xxx

Posted

mijn boobs waren na 3/4 maanden redelijk goed ingedaald.. en ze waren met 7 maanden ongeveer pas soepel :P 

in het begin waren mn borsten enorm hard dus denk dat het gewoon ff geduld hebben is ook bij jou, misschien zodra het mag gaan masseren (bij je pc navragen vanaf wanneer, meestal 2/3 maanden dacht ik maar verschilt per pc) en sowieso tot die tijd invetten met creme of bio oil etc.(mits je wondjes al goed genezen zijn)

Posted

aah bedankt @loveut voor je reactie! jeetje dat duurt dan ook nog een lange tijd!!:o  welke maat heb jij etc?

ben sinds gister begonnen met insmeren, toen waren de korstjes helemaal weg..

ik heb nooit gehoord dat je ze moet masseren?? worden ze soepeler van zeker ofso?

Posted
7 minuten geleden zei es24:

aah bedankt @loveut voor je reactie! jeetje dat duurt dan ook nog een lange tijd!!:o  welke maat heb jij etc?

ben sinds gister begonnen met insmeren, toen waren de korstjes helemaal weg..

ik heb nooit gehoord dat je ze moet masseren?? worden ze soepeler van zeker ofso?

jaa bij mij duurde het extreem lang hoor hahah, ik heb nu 70G/H ongeveer had 425cc extra high profile maar dat was dan ook de max. wat er in kon. mijn wondjes gingen ook moeilijk dicht en t stond allemaal super strak dusja :P 

Posted

groot ook hihi, waar koop je bh's voor die maat??:wub: hoelang is het al geleden bij jou nu?

vervelend dat je wondjes lang duurde met genezen! met wat heb jij gesmeerd? ik heb litteken crème van biodermal gekocht.

ik heb niet de max eruit gehaald, dus miss dat het dan iets korter zal duren met indalen.. waren ze bij jou na ong4 weken wel al wat ingedaald of nog niet echt? xx

Posted
37 minuten geleden zei es24:

groot ook hihi, waar koop je bh's voor die maat??:wub: hoelang is het al geleden bij jou nu?

vervelend dat je wondjes lang duurde met genezen! met wat heb jij gesmeerd? ik heb litteken crème van biodermal gekocht.

ik heb niet de max eruit gehaald, dus miss dat het dan iets korter zal duren met indalen.. waren ze bij jou na ong4 weken wel al wat ingedaald of nog niet echt? xx

ik denk na 6 weken dat het een beetje 'mooi' eruit kwam te zien hahah :P maar heeft een maand of 3/4/5 wel geduurd..

ik gebruik de olie van de kruidvat (huismerk bio oil) en was eind januari 1 jaar geleden.. ik ben de afgelopen 6 maanden 12 kg afgevallen en had eerder maat 75G wat ik al amper kon kopen want ik ben behoorlijk blut hahah! heb nu 2 bh's die me passen van de primark  (75F) de omvang daarvan is redelijk strak waardoor ik denk dat die past ofzo, want ik heb nog 3 bh's in diezelfde maat (hunkemoller en sapph) en die zijn beiden te klein qua cup dus denk dat de primark bh maten niet helemaal kloppen ofzo, of het is gewoon het model denk ik.. Weet mijngod niet waar ik 70G/H zou kunnen kopen, maar aangezien 75F voor een deel past qua cup en voor een deel niet denk ik dat ik net tussen 75F/G zit en die cupmaat zou dan G/H zijn met 70 omvang

Posted
8 minuten geleden zei loveut:

ik denk na 6 weken dat het een beetje 'mooi' eruit kwam te zien hahah :P maar heeft een maand of 3/4/5 wel geduurd..

ik gebruik de olie van de kruidvat (huismerk bio oil) en was eind januari 1 jaar geleden.. ik ben de afgelopen 6 maanden 12 kg afgevallen en had eerder maat 75G wat ik al amper kon kopen want ik ben behoorlijk blut hahah! heb nu 2 bh's die me passen van de primark  (75F) de omvang daarvan is redelijk strak waardoor ik denk dat die past ofzo, want ik heb nog 3 bh's in diezelfde maat (hunkemoller en sapph) en die zijn beiden te klein qua cup dus denk dat de primark bh maten niet helemaal kloppen ofzo, of het is gewoon het model denk ik.. Weet mijngod niet waar ik 70G/H zou kunnen kopen, maar aangezien 75F voor een deel past qua cup en voor een deel niet denk ik dat ik net tussen 75F/G zit en die cupmaat zou dan G/H zijn met 70 omvang

oooh dan ben ik nog nergens na 3,5week hahaha dus dit is nog niks dan vergeleken met eindresultaat! dat is wel fijn om te weten, want hoe t nu is ben ik er nog niet helemaal happy mee. zo hard en hoog nog en echt die protheses knallen er nog uit, dus ben blij dat dit zeker nog veranderd

ik was gister even naar Hunkemöller en ze hebben toen 65D gemeten.. ik had aan me pc om Cup C gevraagd dus het valt groter uit dan verwacht haha maarja altijd beter dan wat ik had.

weet jij nog na hoelang je weer op je zij kon slapen?
ik heb eind mei een festival, zou je denken dat ik dan alweer lekker kan feesten of nog niet echt?? ik ben dan 6 weken PO xx

Posted
1 uur geleden zei es24:

oooh dan ben ik nog nergens na 3,5week hahaha dus dit is nog niks dan vergeleken met eindresultaat! dat is wel fijn om te weten, want hoe t nu is ben ik er nog niet helemaal happy mee. zo hard en hoog nog en echt die protheses knallen er nog uit, dus ben blij dat dit zeker nog veranderd

ik was gister even naar Hunkemöller en ze hebben toen 65D gemeten.. ik had aan me pc om Cup C gevraagd dus het valt groter uit dan verwacht haha maarja altijd beter dan wat ik had.

weet jij nog na hoelang je weer op je zij kon slapen?
ik heb eind mei een festival, zou je denken dat ik dan alweer lekker kan feesten of nog niet echt?? ik ben dan 6 weken PO xx

ja maar het oogt altijd anders dan dat het uiteindelijk is hé, of je nou met een D of een E of zelfs een F eindigt dan kan het nog steeds als een c ogen. mijn tieten lijken ook gewoon een volle D cup :P 

zou me idd niet te veel zorgen maken, die van mij zaten in het begin heel hoog en heel strak (moet je anders ff in mn album kijken helemaal t begin vergeleken met nu) ze zien er nu ook gewoon veel kneedbaarder uit. 

Bij mij is de cupmaat nog enorm veranderd vooral ook omdat ik dus nog geen soepele borsten had, en zolang ze voor jou nog niet zacht en kneedbaar alsware voelen zou ik ook nog geen bh kopen als ik jou was (gewoon lekker lang met sportbh's enzo lopen) want dan kan je maat nog zo veel veranderen en met harde borsten voelt een bh aanhebben ook totaal niet fijn! ik sliep na 2 weken met mn onderlichaam schuin alsware en na 3 maanden echt op mn zij.. na 6 maanden was het soepel genoeg om op mn buik liggen echt fijn te vinden in bed. alleen met zonnen enzo als ik op een iets hardere ondergrond lig dan voelt het wel kut want dan zitten ze gewoon in de weg mja daar heb ik voor gekozen toen ik tieten nam :P 

Posted
Op ‎11‎-‎5‎-‎2016 om 17:57 zei loveut:

ja maar het oogt altijd anders dan dat het uiteindelijk is hé, of je nou met een D of een E of zelfs een F eindigt dan kan het nog steeds als een c ogen. mijn tieten lijken ook gewoon een volle D cup :P 

zou me idd niet te veel zorgen maken, die van mij zaten in het begin heel hoog en heel strak (moet je anders ff in mn album kijken helemaal t begin vergeleken met nu) ze zien er nu ook gewoon veel kneedbaarder uit. 

Bij mij is de cupmaat nog enorm veranderd vooral ook omdat ik dus nog geen soepele borsten had, en zolang ze voor jou nog niet zacht en kneedbaar alsware voelen zou ik ook nog geen bh kopen als ik jou was (gewoon lekker lang met sportbh's enzo lopen) want dan kan je maat nog zo veel veranderen en met harde borsten voelt een bh aanhebben ook totaal niet fijn! ik sliep na 2 weken met mn onderlichaam schuin alsware en na 3 maanden echt op mn zij.. na 6 maanden was het soepel genoeg om op mn buik liggen echt fijn te vinden in bed. alleen met zonnen enzo als ik op een iets hardere ondergrond lig dan voelt het wel kut want dan zitten ze gewoon in de weg mja daar heb ik voor gekozen toen ik tieten nam :P 

Dat het anders oogt zeiden ze idd herriner ik me nu!! want toen ik vroeg om een cup C zeiden ze iets van jaa zo werkt het niet.. haha
ik kan nu redelijk op mn zij slapen, maar buik totaal niet!!

Zou je denken dat je met week6 al weer kan feesten?? X

Posted

He meis,

Ik heb even je topics samengevoegd, omdat de ene een vervolg is op de andere, en op deze manier heb je ze bij elkaar staan, en is het iets overzichtelijker.

xxx

• 1 month later...
Posted

Hee allemaal,

sinds gisteravond heb ik kleine heftige steekjes in mijn rechterborst en alleen aan de linkerhelft ervan .. ik ben nu 10 weken PO en eigenlijk niks te klagen gehad tijdens mijn herstel. De steken zijn vrijwel constant en ik maak me nu best zorgen hierom. Aangezien ik verder nergens last van heb gehad vraag ik me af wat dit is en waar dit ineens vandaan komt?? kan iemand mij helpen xxx

Posted

Hai,

Het is mij vanuit je berichtje nog niet helemaal duidelijk of je hier constant of regelmatig met tussenpozen last van hebt maar het is wel herkenbaar dat die vervelende steken erbij horen. Echter die komen en gaan dus als dit bij jouw constant aanwezig is en pijn doet, zou ik je PC hierover informeren.

Deze plotselinge steekjes geven aan dat je zenuwen weer actief worden en dus een goed teken :) Meestal had ik deze als ik actiever was geweest of een nieuwe BH aan deed met beugel of was het een teken dat mijn protheses aan het dalen waren. Deze gaan wel met de tijd afnemen maar hebben zich bij mij in eerste maanden ook zo nu en dan verrast op de meeste vreemde momenten :P Droeg altijd gelijk mijn sportbh om ze weer tot rust te krijgen. 

Groetjes 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.