Jump to content

Mazziemo : 14 mei 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Morning Ladies,

Over iets meer dan een week is het zover. Dan is het mijn beurt. Ik vind het zo ongelooflijk spannend en ook best verwarrend! Ik twijfel enorm over het aantal cc' 's. Ik heb van mezelf nog redelijk mooie borsten, 80C, het gaat bij mij echt om het volume aan de bovenkant. Na een aantal jaren geleden 30 kilo te zijn afgevallen en een zwangerschap waarbij ik 17 kilo aankwam en weer afviel, heb ik veel volumeverlies.

Mijn eerste consult was bij A-klinieken. Aangezien ik niet al te grote borsten wil kwamen we uit op 375cc. Dit jaar op consult geweest bij praktijk Gabriels. Gesprek gehad met Hupkens en hij adviseert 400 a 450cc ivm overtollig huid en de boel anders niet goed opgevuld wors. Nu ben ik enorm in twijfel. Dan lees ik ook nog de berichten op deze site en dan weet ik het helemaal niet meer. Heeft iemand tips? Lees ook veel dat vrouwen achteraf graag iets groter hadden gewild maar ik zie mezelf echt niet met een F lopen. D zal het  niet worden aangezien ik zelf al C heb.

Ik krijg ronde protheses, dual plane, moderate plus.

Help!!

Posted

Oh ik weet t ook niet meid, aan mij heb je niet veel :( 

kun je niet je twijfels neerleggen bij je pc en kijken wat hij zegt als je aangeeft geen F cup te willen?

Posted

Dank je wel Mamalisa. Dat ga ik ook zeker doen maar ik dacht misschien kan iemand mij hier verder helpen. Komt goed!

Posted

Hi Mazziemo,

Het zal best zo zijn dat Dr. Hupkens dat niet voor niks aan je adviseerde. Maar dan worden ze echt wel groot! 

Mijn voor situatie was 80B en na 300cc HP dual plane 80E. Ze zijn echt super natuurlijk, maar ze zijn zeker niet klein. 

Ik zou zeker nog een consult inplannen en hierover praten met een dokter! Desnoods een andere bij een andere kliniek voor een frisse mening. 

Ik had ook zeker twijfels over de cc's. Je kunt mijn operatieverslag ook altijd even lezen! 

Succes met het maken van je keuze! 

Liefs xx

Posted

Dank je wel voor je reactie DCN. Ik ben al 2 keer geweest en heb ook al 2 keer gebeld. Hahahahahaha. Wat een twijfels. Vind het allemaal maar spannend hoor! Ik krijg MP Plus en dat schijnt minder groot te worden dan HP. Ben al een keer eerder op consult geweest en daar werd mij 375cc geadviseerd. Denk dat ik voor de 400cc ga. Er moet wel genoeg in om de huid op te vullen dus dan maar beter iets groter. Het moet uiteindelijk wel mooi worden natuurlijk. Heb jij foto's? Kan ik deze zien? 

X

Posted

Hoi hoi 

is ook moeilijk maar als je nu een C hebt net als mij zou ik min. 400cc doen 

Ik wordt 17 mei geholpen en krijg 400-420-450 cc . Ligt eraan wat de arts tijdens de operatie het mooiste vindt 

Wordt echt niet te groot. Hoelang en hoe zwaar ben je 

Posted
1 uur geleden zei Bloem1978:

Hoi hoi 

is ook moeilijk maar als je nu een C hebt net als mij zou ik min. 400cc doen 

Ik wordt 17 mei geholpen en krijg 400-420-450 cc . Ligt eraan wat de arts tijdens de operatie het mooiste vindt 

Wordt echt niet te groot. Hoelang en hoe zwaar ben je 

Haai Haai,

Echt zo lastig! Ben er echt de hele dag mee bezig! Van mij mag het ook al wel zaterdag zijn, dan is alles achter de rug! Zo bang dat ik wakker wordt met gigantische borsten, dat is n.l. niet wat ik wil, gaat puur om volume aan bovenkant. Is dit bij jou ook het geval? Krijg jij ook Moderate Plus? Ik ben 1.70 en weeg 69 kilo.

Posted

Hallo Ladies,

Ook ik heb besloten om mijn borsten te laten vergroten. Ik ben 43 jaar. Ooit 30 kilo afgevallen, zwangerschap, 17 kilo aangekomen en er weer af dus mijn borsten hebben redelijk wat te verduren gehad. Op zich mag ik niet klagen. Draag 80C maar mis veel volume bovenin en had altijd hele mooie ronde volle borsten. Nu veel huid over.

Zaterdag word ik geopereerd door Hupkens. Ik vind het ontzettend spannend en twijfel enorm over het aantal cc. Hij heeft mij 400 - 450cc geadviseerd omdat ik redelijk wat huid overheb wat opgevuld moet worden. Ik wil alleen niet al te grote borsten krijgen en zo natuurlijk mogelijk maar ik heb dit aantal cc's wel nodig. Ik vind het zo spannend en wat een twijfels heb ik zo vlak voor de operatie!

Ik ben 1,70 en weeg 68 kilo.

Hebben jullie misschien advies?

Lieve groetjes

Posted
8 uur geleden zei Mazziemo:

Dank je wel voor je reactie DCN. Ik ben al 2 keer geweest en heb ook al 2 keer gebeld. Hahahahahaha. Wat een twijfels. Vind het allemaal maar spannend hoor! Ik krijg MP Plus en dat schijnt minder groot te worden dan HP. Ben al een keer eerder op consult geweest en daar werd mij 375cc geadviseerd. Denk dat ik voor de 400cc ga. Er moet wel genoeg in om de huid op te vullen dus dan maar beter iets groter. Het moet uiteindelijk wel mooi worden natuurlijk. Heb jij foto's? Kan ik deze zien? 

X

Super goed dat je je goed laat adviseren en je twijfels laat wegnemen! Het is ook niet niks zo'n beslissing :P

Ik ga er nu foto's opzetten, maar ik zet ze wel privé. Ik geloof dat je mij dan moet volgen om ze te mogen zien! 

Ben ook erg benieuwd hoe die van jou worden! Vast heel mooi ^_^

Liefs xx

Posted

Hoi hoi,

Welkom op het forum. Wat schat Hupkens in dat je als cupmaat gaat krijgen na de vergroting? Heeft hij er ook over gesproken dat het overal opgevuld wordt? 

Wellicht moet je best_boobie even om advies vragen. Zij is onze goeroe hier op het forum.

x

Posted
15 minuten geleden zei what ELSE:

Hoi hoi,

Welkom op het forum. Wat schat Hupkens in dat je als cupmaat gaat krijgen na de vergroting? Heeft hij er ook over gesproken dat het overal opgevuld wordt? 

Wellicht moet je best_boobie even om advies vragen. Zij is onze goeroe hier op het forum.

x

Dank je wel! Hij had het over E. Klinkt heel groot maar ik lees ook dat een E door vergroting minder groot is dan een natuurlijke en ik heb al wat Etjes voorbij zien komen die ik best mooi vind! Hahahaha lastig!!

Posted

Hoi,

Blijft ook ontzettend moeilijke keuze. Ik krijg zelf natrelle Moderate Height. moderate Projection. 

Dual plane geplaatst en anatomisch. Mis ook volume aan de bovenkant en heb een vrij breede borst en daarom wel C nodig 

Ik laat het maar aan de chirurg over. Cupmaat wordt ongeveer grote D, kleine E

maar Blijft natuurlijk beetje gokken 

Posted

E is een hele mooie en makkelijke maat. Veel mooie en leuke bh's in te krijgen.

Zelf heb ik nu een 70 (G/)H maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik ze heel erg groot vind. Het went snel en protheses ogen kleiner dan echte borsten in een vergelijkbare maat. Een maat bepalen is altijd lastig. Ik heb er een paar slapeloze nachten van gehad voor mijn bv.

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.