BigBoobies Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Hoi lieve dames, ben even tijdje niet meer veel online geweest ben nu inmiddels al weer bijna 8 weken po..de tijd is super snel gegaan! Natuurlijk ben ik super blij met mijn nieuwe schatjes van 535cc UHP en dacht ook dat ik ze erg groot vond zeker in verhouding met mijn postuur (163, 50kg & nu cupmaat 70G) maar blijkbaar ben ik zo snel gewend alweer geraakt dat ik nu weer twijfel of ze niet groter hadden gekund.. Soms voel ik me ondankbaar omdat ik van niks kwam en nu zo'n mooie boezem heb waar ik altijd al van droomde maar toch spookt dit door m'n hoofdje.. Ik weet dat meerdere dames dit hebben maar die hadden meestal een veel lager aantal CC's.. Herkennen de dames dit die meer dan 500cc hebben en van niks kwamen? Of ben ik de enige.. agja ik moest het gewoon even kwijt. Ondanks dat ben ik super blij ermee maar weet wel al zeker dat er ooit een wissel gaat komen met meer CC's. Liefs BigBoobies
Mamalisa Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Heeeel herkenbaar hoor meid, nu heb ik zelf maar 275cc geplaatst gekregen 9 jaar geleden maar ik vond ze ook al meteen te klein. En volgens mij vind op zn minst 60% na de bv dat een maatje groter ook niet erg was geweest. Dus je bent 1 van de velen! Maar jammer is het wel natuurlijk. En 8 weken is nog maar zo kort, misschien dat je na een jaartje wel zegt nee ik vind ze zo eigenlijk wel prima.
BigBoobies Posted May 3, 2016 Author Posted May 3, 2016 @Mamalisa ja het is niet dat ik ze nu niet mooi vind of heeel erg ontevreden ben ofzo maar vind het gewoon vervelend dat ik überhaupt die gedachte heb :-( ik hoop idd dat dit misschien wel gewoon een tijdelijke gedachte is!
Jaydee Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 41 minuten geleden zei BigBoobies: Hoi lieve dames, ben even tijdje niet meer veel online geweest ben nu inmiddels al weer bijna 8 weken po..de tijd is super snel gegaan! Natuurlijk ben ik super blij met mijn nieuwe schatjes van 535cc UHP en dacht ook dat ik ze erg groot vond zeker in verhouding met mijn postuur (163, 50kg & nu cupmaat 70G) maar blijkbaar ben ik zo snel gewend alweer geraakt dat ik nu weer twijfel of ze niet groter hadden gekund.. Soms voel ik me ondankbaar omdat ik van niks kwam en nu zo'n mooie boezem heb waar ik altijd al van droomde maar toch spookt dit door m'n hoofdje.. Ik weet dat meerdere dames dit hebben maar die hadden meestal een veel lager aantal CC's.. Herkennen de dames dit die meer dan 500cc hebben en van niks kwamen? Of ben ik de enige.. agja ik moest het gewoon even kwijt. Ondanks dat ben ik super blij ermee maar weet wel al zeker dat er ooit een wissel gaat komen met meer CC's. Liefs BigBoobies Hoi BigBoobies, Heb je geen foto's? Ben nu toch wel benieuwd geworden. Ik krijg volgende week vrijdag 560 full profile ...... Maar ik twijfel juist of dat niet te groot is. Xx Jaydee
Guest Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Oh man ik zit momenteel zooooo erg in de cc keuze stress, had al gezegd oke het word 500 inplaats 550 (mede ook door andere fotos te bekijken enzo, nu nog weer wat word het HP of UHP) en dan lees ik dit weer Ik ben erg benieuwd naar jou boobies! Heb je foto's?
BrownieG Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 1 uur geleden zei BigBoobies: Herkennen de dames dit die meer dan 500cc hebben en van niks kwamen? Of ben ik de enige.. agja ik moest het gewoon even kwijt. Ondanks dat ben ik super blij ermee maar weet wel al zeker dat er ooit een wissel gaat komen met meer CC's. Liefs BigBoobies Schuldig Herken alles wat ik lees!! Moet wel erbij zeggen dat het gevoel heel sterk was in het begin maar langzaam verdwijnt omdat ze nu toch wel bij mij horen! Alleen als we weer over wissels gaan praten..tja dan " knaagt" het weer even aan me en hoor ik die 700cc roepen Greetz
BigBoobies Posted May 3, 2016 Author Posted May 3, 2016 Nou hierbij ff 2 fotootjes.. Niet gaan twijfelen hoor dames haha ik was zelfs in het begin nog bang dat ze te groot zouden worden..kan je nagaan!! Pictures visible for members only. Become a member now.
BigBoobies Posted May 3, 2016 Author Posted May 3, 2016 20 minuten geleden zei Jaydee: Wauw. .. supermooi! Ik hoop dat ze bij mij zo worden . Dankjewel!!
BigBoobies Posted May 3, 2016 Author Posted May 3, 2016 9 minuten geleden zei Nicky1992: Inderdaad prachtig!!! Dankjewel meis!! Raar dat ik dan toch nog die andere gedachte heb he..ondanks ik ze zelf ook heel mooi vind
Bruisend Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Dan geen 500 of hoger maar 450cc. En ja natuurlijk had het groter gekund. Ik denk dat het voor een gedeelte komt ook omdat wij een keus hebben gehad wat mogelijk was en dat je achteraf dan makkelijk kan zeggen. Ja toch een andere keuze. Ja, ik ben wel het type dat voor de 700cc kan gaan of meer. Ben ook niet echt klein van omvang dus kan het makkelijk dragen. Ik ben gek op grote borsten. Maar wel bewust voor gekozen om het op deze manier "neutraal" te houden. Naakt zijn ze top alleen in kleding valt het snel weg. Tijd voor sexy kleding dus
Mamalisa Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Ik heb het 'geluk' dat ik straks niet kan kiezen, dr Nio zei me niet groter te gaan dan 600cc want dat zou niet mooi worden. Dat geeft wel rust hoor, ik denk dat het een stuk lastiger is als je zelf moet kiezn en inderdaad zoals bruisend zei heb je dan ook meer kans dat je achteraf spijt hebt dat je niet toch voor ietsje meer bent gegaan
BigBoobies Posted May 3, 2016 Author Posted May 3, 2016 Dankjullie wel allemaal voor de lieve complimentjes, mag ook zeker niet klagen dat weet ik heus wel hihi! Ik weet eigen niet of dit mijn max was ik denk het wel, aangezien ik van meerdere (ook andere arts) heb gehoord dat ze erg groot zijn voor mijn postuur dat ik geluk had... Nou over 10/15 jaar gaat die wissel komen en hoop ik dat er inmiddels genoeg ruimte is voor minimaal 800ccs haha had nooit verwacht dat ooit te zeggen en toch wil ik het nu!
MS_yvonnevk Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 1 uur geleden zei F-cupje: Ik vind ze echt prachtig, wauw jaloers hoor Jij hoeft niet jaloers te zijn. Die van jou zijn super mooi f cupje!!!!! Ik ben jaloers!!! Geniet ervan meid! Jullie allebei. Zijn beide mooi! En die bolling wauww
Happy(._.) Posted May 4, 2016 Posted May 4, 2016 Heel herkenbaar. Ik wil ook een 2de wissel naar groter. Het zal niet voor meteen zijn maar die komt er wrs wel. Je boobs zien er super uit.
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Ik heb precies het zelfde postuur als jij. Weeg 52 en ben 164. En ik kon van mijn pc max 400cc hebben. Maar hij adviseerde 345 cc wat ik nu ook heb. Eerste reactie na de op wat zijn ze klein! Nu nogsteeds denk ik dat ik beter wat meer cc's kon nemen met mijn omvang 75. Maar ik zit nog maar in de tweede week po. Herstel is eerst het belangrijkst. Mooie boobs hoor!
Courtney123 Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Op 3 mei 2016 om 19:48 zei BigBoobies: Nou hierbij ff 2 fotootjes.. Niet gaan twijfelen hoor dames haha ik was zelfs in het begin nog bang dat ze te groot zouden worden..kan je nagaan!! Pictures visible for members only. Become a member now. Wauw ik vind ze prachtig!!!
Lizzy84 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ze zijn prachtig Zelf net 3 dagen na bv (340cc anatomisch) en mijn reactie was ook had ik maar groter genomen haha maar ben alang blij dat ik geen 75 A cup meer heb nu. Kan niet wachten op het eindresultaat.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.