sofie-BV Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Hoi! Na een lange periode van twijfeling, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om een borstvergroting te laten doen. Ik heb momenteel AA (praktisch volledig plat) en zou gaan voor 270cc anatomisch achter de spier. Ik ben aan de magere kant en ook maar 1m63, dus groter ging niet gaan voor mij aangezien de protesen te breed zouden zijn. Zelf nu kon de dokter niet met zekerheid zeggen of deze goed zouden passen, het zal dus afwachten zijn tot na de operatie :). Ik ga maar eens beginnen met gelijkaardige verhalen te zoeken op dit forum! Groetjes!
BoysMom Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Hoi Sofie-BV, welkom om dit forum. Hier zul je heel veel informatie vinden, wat je maar wilt Ik heb zelf gister een bv gehad, 275cc rond dual plane. Ben je naar meerdere pc's geweest? Staat je operatie al vast? Spannend hoor, nu dat je de knoop door hebt gehakt. Succes met zoeken. Groetjes
meisje95 Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Hi Sofie, Welkom hier! Er zijn zeker vergelijkbare situaties als de jouwe! Ikzelf kan ook max 295cc krijgen vanwege m'n smalle borstbreedte. Maar ik vind het helemaal niet zo erg hoor, volgens mij wordt het een hartstikke mooi maatje
elise89 Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Ik ben vandaag geopereerd geweest door Dr Demeyere.. er pasten net 290 cc in.. had geen mm meet over zei hij. Het is wel voor de spier... kvind het super spannend om morgen verband eventjes af te mogen doen!! Maar kben zo blij!!! Eindelijk booooobies
Miss.G Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Dag Elise, volgens mij zijn wij een beetje vergelijkbaar. Ik ook echt bijna niks meer. Veel vrouwen beginnen toch van een mooie A of kleine B, bij mij moet er precies echt vanaf 0 begonnen worden dus ik ben heel benieuwd naar wat dan nog kan. Ik heb eerste consult bij Demeyere op 22 juni. Heb jij ergens voor en na foto's? Zou ook eens een VOOR foto moeten maken, niks om trots op te zijn maar goed, kan alleen maar beteren denk ik dan :-).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.