Jump to content

Anoniem94 : 26 april 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics

Recommended Posts

Posted

Hoi iedereen, 

Ik heb een week geleden een borstvergroting gehad in de Bergman Kliniek door Dr. Koopmann.
Ik had een 75A en heb 335 cc dual plane gekregen en tot nu toe gaat alles prima, heb nog nauwelijks pijn :D 

Ik kom net terug van mijn eerste controle en ik heb een vraagje, hij zei namelijk dat ik al mijn ellebogen boven mijn schouders mocht doen. Is dit wel oke? Ik ga ervan uit dat hij weet waar hij het over heeft want hij zit al heel wat jaren in het vak, maar ik lees hier op het forum dat sommige dat pas na 6 weken mogen doen ivm de kapselvorming. Wat vinden jullie? 

Liefs!

Posted

Dit verschilt inderdaad per pc! Bij de Velthuis kliniek mag het ook als alles goed gaat na de eerste controle.

Ik zou lekker het advies van je pc volgen!

Posted

Dankjewel voor je reactie! :) Ja ik vind het verwarrend, omdat iedereen weer wat anders zegt! En het leek me nog zo vroeg. 

Posted

He meis,

Normaal zeggen we hier altijd wel dat je het advies van je eigen pc op moet volgen, en iedere pc heeft zijn of haar eigen mening over wat wel en niet mag, en hoe snel je alles weer mag gaan doen,  maar als je het mij persoonlijk zou vragen, zou ik zeggen, hou die 6 weken aan, dan weet je zeker dat de inkapseling goed verloopt, je herstelt maar 1 keer meid, en het laatste waar je op zit te wachten zijn complicaties op den lange duur.

Maar het blijft natuurlijk  je eigen beslissing, maar ik zou echt het zekere voor het onzekere nemen.

xxx

Posted

Ja precies Desert-Rose! Zo dacht ik dus ook. Wil inderdaad absoluut geen complicaties en 6 weken is uiteindelijk ook geen ramp :) En hoe hebben jullie dit gedaan met fietsen? Dit vond hij ook al prima, maar lijkt mij dat je je wel optrekt aan je stuur als je opstapt, toch? 

Posted

Nee precies, het zijn "maar " 6 weken, en het is ook niet zo dat je helemaal niets mag, maar de dingen zoals ellebogen boven je schouders, tillen,bukken etc zijn echt wel dingen die niet aan te bevelen zijn.

Fietsen is over het algemeen weer na een week of 2, maar dat is even iets wat je zelf aan moet voelen.

xxx

Posted

Graag gedaan meis, 

Precies,nog even voorzichtig, maar dan weet je wel dat je er zelf alles aan hebt gedaan om het risico op eventuele complicaties te verkleinen.

xxx

• 3 weeks later...
Posted

Hoi iedereen,

Ik ben inmiddels 3 weken geleden geopereerd en ik zie de korstjes langzaam verdwijnen. :D 
Maar nu zie ik dat ik rondom het litteken een soort van aan het 'vervellen' ben.
Is dit normaal? Hebben jullie dit ook gehad? 

Liefs!

Posted

Hai,

Kan best zijn dat je een droge huid hebt en nu natuurlijk daar niets smeert vanwege je litteken en korstjes. Straks als je korstjes helemaal weg zijn kun je met smeren van je littekens beginnen en zul je zien dat dit verdwijnt. Bij mij ging dit ook weg toen ik ging smeren en heb van mezelf een droge huid dus mijn huid reageerde daar ook effe op. 

Gefeliciteerd met je boobs trouwens en fijn herstel

Groetjes 

Posted

Aha, oke het ziet er zo raar uit haha, maar het is dus niks geks! Ik kan idd nog niet smeren, ben blij als ik daarmee kan beginnen ^_^ En dankjewel! 

Posted
19 uur geleden zei Anoniem94:

Aha, oke het ziet er zo raar uit haha, maar het is dus niks geks! Ik kan idd nog niet smeren, ben blij als ik daarmee kan beginnen ^_^ En dankjewel! 

Als het alleen maar bij vervellen rondom je litteken blijft is er niets aan de hand :) 

your welcome!! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.