Ga naar inhoud

Didii : 23 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Heey iedereen.. 

Ben nieuw hier dus maar eventjes voorstelle he :P..

Ben 23jaar en mama van 2.. ben al een paar jaar aant twijfelen voor een eventuele bv te late doen want ben nooit groot borst geweest en door borstvoeding te geven is dit alleen maar minder geworden :)..

Nu had ik via internet de welness kliniek gevonden en heb hier op deze forum al redelijk goede reacties gevonden over dr.verdonck.. waar ik dus nu 23mei voor de eerste x op consult ga..(jeeej kijk er toch wel na uit.. :D). Heb alleen toch wel een beetje de schrik dat het eventueel zou mislukke ofz haha.. niej da da veel zal gebeure ma toch.. wie heeft er al een bv gedaan bij de welness kliniek en wat zijn jullie ervaringen ervan? 

Benieuwd na de reacties!!.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallow didii!!  zelf ben ik me borstvergroting ondrgaan bij de welness kliniek en Dr.verdonck heeft me boobies gemaakt 24mei en moet zeggen hij is super !!  op consult klikde het al erg goed erg vriendelijke man met wat humor wat wil je nog meer voor de rest erg goede begeleiding/verzorging gehad alles liep op rolletjes daarzo! perfect gewoon !  raad het iedereen aan om na hun toe te gaan sirieus je krijgt er geen eene moment spijt van ! x JG•

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, hoe was je consult?  Wat was je gevoel?

Ik ben door hem geholpen, ben zeer tevreden over hem en mijn BV, geen schrik hebben, alles komt goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op Wednesday, June 01, 2016 om 11:16 zei JG•:

Hallow didii!!  zelf ben ik me borstvergroting ondrgaan bij de welness kliniek en Dr.verdonck heeft me boobies gemaakt 24mei en moet zeggen hij is super !!  op consult klikde het al erg goed erg vriendelijke man met wat humor wat wil je nog meer voor de rest erg goede begeleiding/verzorging gehad alles liep op rolletjes daarzo! perfect gewoon !  raad het iedereen aan om na hun toe te gaan sirieus je krijgt er geen eene moment spijt van ! x JG•

Ooh hey.. had helemaal geen meldingen gekregen en zie nu pas dak reacties heb :o.. en ja inderdaad een hele goede klik met hem en heeft wel wat humor jaa :P.  Ben 13juni nog eens trg geweest op consult en ben er nu 100% zeker can want heb afspraak vastgelegd voor 23 augustus :D. X didii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, June 01, 2016 om 12:00 zei TessaDLCDP:

Ha meid, hoe was je consult?  Wat was je gevoel?

Ik ben door hem geholpen, ben zeer tevreden over hem en mijn BV, geen schrik hebben, alles komt goed..

Heey.. zie nu pas dak reacties heb.. een beetje laat maarja.. mijn gevoel bij hem was direct goed eigelijk.. stelde me direct op men gemak met de nodige dosis humor. Ben zelfs de 13juni nog eens trg geweest voor nog eens ta gaan passen enz. En heb dus nu een operatie gepland staan voor 23 augustus :D jeej nog eventjes geduld dus xp.. x didii

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rabeccy:

Oh dus nog ff rustig van de vakantie genieten voor je er tegenaan gaat. Geniet ervan xx

Yep inderdaad.. heb de datum eigelijk genomen omdat ik van sept tot zind november thuis ben dus dat is eigelijk ideaal he :P mijn man zelf is ook de hele maand sept thuis dus helpt hij me met de kindjes en (beetje) huishoudelijk werk :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Didii:

Yep inderdaad.. heb de datum eigelijk genomen omdat ik van sept tot zind november thuis ben dus dat is eigelijk ideaal he :P mijn man zelf is ook de hele maand sept thuis dus helpt hij me met de kindjes en (beetje) huishoudelijk werk :D xx

Ah ja dat is super handig. Ik zelf ben vanaf 2 weken weer alles zelf aan t doen. Is helaas niet anders he als je alleen bent met 3 kids. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rabeccy:

Ah ja dat is super handig. Ik zelf ben vanaf 2 weken weer alles zelf aan t doen. Is helaas niet anders he als je alleen bent met 3 kids. 

Nee toch zeker niej als je alleen bent.. en valt dat een beetje mee of heb je daardoor nog veel pijn? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Didii:

Nee toch zeker niej als je alleen bent.. en valt dat een beetje mee of heb je daardoor nog veel pijn? X

Nee gaat goed.. Borsten worden soms wat hard maar was ook toen ik volledig deed rusten. Moet zeggen dat t heel goed gaat. T is denk ik gewoon goed naar je lichaam luisteren. Mijn lichaam zegt tot nu niet.. Ho stop. Gebeurt dat wel zal ik natuurlijk stap terug doen. 

Vind alleen auto rijden vervelend maar ja ook dat moet. Dan worden de bosten wel hard en blijft tot ik weer rustig zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rabeccy:

Nee gaat goed.. Borsten worden soms wat hard maar was ook toen ik volledig deed rusten. Moet zeggen dat t heel goed gaat. T is denk ik gewoon goed naar je lichaam luisteren. Mijn lichaam zegt tot nu niet.. Ho stop. Gebeurt dat wel zal ik natuurlijk stap terug doen. 

Vind alleen auto rijden vervelend maar ja ook dat moet. Dan worden de bosten wel hard en blijft tot ik weer rustig zit.

En hoelang ben jij nu al po.. hoopte toch om na 2 tot 3 weken trg auto te kunne rijde :P en ja denk dat dat het slimst is want je lichaam weet als geen anders als het teveel word he :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Didii:

En hoelang ben jij nu al po.. hoopte toch om na 2 tot 3 weken trg auto te kunne rijde :P en ja denk dat dat het slimst is want je lichaam weet als geen anders als het teveel word he :D x

Morgen 3 weken.. Rij al vanaf 2 weken po maar wel kleine stukjes. T irriteert gewoon flink als ze hard worden. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.