Valvvg Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Hi lieve meiden, Voor mijn studie doe ik een onderzoek naar de service rondom cosmetische ingrepen. Middels dit onderzoek wordt de service van verschillende privéklinieken verbeterd. Via dit forum zie ik onwijs veel input voor mijn scriptie, maar dit zou ik nooit zonder jullie toestemming willen/kunnen gebruiken. =) Jullie zijn natuurlijk mijn ideale doelgroep en ik zou het super tof vinden als jullie 3 minuutjes (anoniem!!) de tijd willen nemen om jullie mening te geven. Onder de respondenten worden verschillende tegoedbonnen verloot. (Vergeet niet aan het einde je e-mailadres in te vullen) https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4T9IbP6brpNponr
Ank Posted May 3, 2016 Posted May 3, 2016 Gedaan Maar ik moet dit even kwijt 109 weergaven , en maar 12 reactie's kom op dames help deze dame verder met haar scriptie. Succes TS.
Valvvg Posted May 4, 2016 Author Posted May 4, 2016 Super lief meiden!! Alle beetjes helpen! Ik heb er nog ongeveer 60 nodig voor een betrouwbaar onderzoek, dus als iemand dit nog leest Thanks!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.