Ga naar inhoud

Oliviakito : 29 april 2016 : Dr. van Genechten : Kliniek ?


Oliviakito

Aanbevolen berichten

Even voorstellen... 

Ik heb reeds sinds 2001 borstprothesen. Na 3 kinderen en 3 maal borstvoeding geven, zag alles er nogal uitgezakt uit. De eerste borstvergroting is bij mij gebeurt bij Dr. Vermeylen in Turnhout. Zoutwatergevulde prothese voor de borstspier. Ik ben hier 10 jaar tevreden van geweest aangezien het natuurlijk oogde, doch ná 10 jaar kreeg ik meer kapselvorming met name aan de linkerborst, dus een prothese vervanging laten doen in Genk in het Welnesskliniek bij Dr. Visser met een hydrogelprothese voor de spier en het kapsel werd ingesneden. Dit is nu 3 jaar geleden.. Na een kleine twee jaar terug last van een harde pijnlijke borst. Ik ben op consult gegaan bij dokter Visser en terug naar huis gegaan met de opdracht de borsten gedurende een aantal maanden stevig te masseren. Nou, dat helpt dus helemaal niets, dus op naar de volgende dokter. Ik ben nu juist geopereerd door Dr. Van Genechten. Een Borstlift met cohesieve siliconen dualplane geplaatst en aangezien ik toch al bezig was ook maar een buikwandcorrectie laten doen.. Ik ben nu 4 dagen verder. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.