Ayaa Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Hallo iedereen. 16 augustus onderga ik mijn borstvergroting. Ik ben 1.67 en weeg 53 kilo. De geplande cc is 450/500 maar dat hoor ik 17 mei of het echt past. Van mezelf heb ik nu een c cup maar ze hangen erg. Ik ben benieuwd naar het resultaat van meiden die ongeveer het zelfde postuur hebben als ik en cc. Groetjes aya
Ayaa Posted May 19, 2016 Author Posted May 19, 2016 Hoi hoi allemaal ik zag dat ik me nog niet had voorgesteld dus bij deze! Ben aya 23 jaar en kom uit Brabant. Ben filiaalleidster van een kledingzaak en in het weekend ga ik graag naar festivals ik heb gisteren me consult bij dr sciettecatte in Amstelveen gehad helaas met slecht nieuws dat hij me niet wil opereren. Ik ben 1.67 53 kilo en heb nu een hangende c cup. Binnenkort mijn afspraak bij dr van straten van kliniek heyendael en alvast de operatie gepland voor 16 augustus vind het erg spannend wil 450 of 500cc Groetjes aya
mandys Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Hallo aya . om wat voor een reden wou hij jouw niet opereren als ik vragen mag ? Groeten Mandy
Ayaa Posted May 19, 2016 Author Posted May 19, 2016 1 uur geleden zei mandys: Hallo aya . om wat voor een reden wou hij jouw niet opereren als ik vragen mag ? Groeten Mandy Omdat mijn borsten te erg hangen dus moet ook een lift.. en een lift plus prothese raden hij af om in een keer te doen waarom precies weet ik ook niet echt maar ik wil het wel gewoon in 1x laten doen
Bruisend Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 21 minutes ago, Ayaa said: Omdat mijn borsten te erg hangen dus moet ook een lift.. en een lift plus prothese raden hij af om in een keer te doen waarom precies weet ik ook niet echt maar ik wil het wel gewoon in 1x laten doen Ooohhh dat is zijn standaard verhaaltje want het is onzin. Maar hij wil alleen "makkelijke" borsten doen. Borsten met een beetje hang jaagt hij weg. Ga je via de Klinkiek van Heyendael zelf of via Diana?
Ayaa Posted May 19, 2016 Author Posted May 19, 2016 16 minuten geleden zei Bruisend: Ooohhh dat is zijn standaard verhaaltje want het is onzin. Maar hij wil alleen "makkelijke" borsten doen. Borsten met een beetje hang jaagt hij weg. Ga je via de Klinkiek van Heyendael zelf of via Diana? Ik zou eerst via diana gaan maar heb toch besloten om zelf rechtstreeks via de kliniek zelf te gaan kost maar 150 extra en de reacties van diana zijn ook niet altijd positief. En ik had idd al zo idee dat hij het gewoon te lastig vond want echt een goeie reden gaf hij niet en hij wilde me snel weg hebben..
Bruisend Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 10 minutes ago, Ayaa said: Ik zou eerst via diana gaan maar heb toch besloten om zelf rechtstreeks via de kliniek zelf te gaan kost maar 150 extra en de reacties van diana zijn ook niet altijd positief. En ik had idd al zo idee dat hij het gewoon te lastig vond want echt een goeie reden gaf hij niet en hij wilde me snel weg hebben.. jammer dat het zo moest Maar Frans is een topper!!! Ik heb ook uiteindelijk gewisseld en ben rechtstreeks gegaan!
Boobie2016 Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 He Aya, Leuk om te lezen! Ik ga namelijk ook bij Dr. Straten en ben 15 augustus aan de beurt! Ik krijg high profile 500cc en ben zooo benieuwd! Maar als ik het goed lees heb je dus nog geen afspraak daar gehad überhaupt? Groetjes!
Ayaa Posted June 4, 2016 Author Posted June 4, 2016 Hallo allemaal ! Donderdag 9 juni heb ik me consult bij Frans. Heb een aantal weken geleden al een consult gehad via diana bij sciettecatte kwam hier ontzettend verdrietig vandaan omdat hij eerst een lift adviseerde. Dus na wat speurwerk hier heb ik besloten om bij frans langs te gaan en uiteraard zonder dat diana tussen persoon is. Ik ben 23 jaar en heb nu een hangende c. Heb 500cc gepast wat ik er mooi vond en hoop dat Frans dit ook wil doen ben namelijk 1.67 en maar 53 kilo. Ik had er wel de ruimte voor zei sciettecatte. Ook heb ik al een operatiedatum gepland omdat ik fulltime werk en vast zit aan me vakantie. Vind het super spannend!! Groetjes aya
MarTiet Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Hoi Aya, Leuk dat je deze stap genomen hebt, jammer dat je verdrietig weg bent gegaan bij je eerste consult, uit eigen ervaring roepen pc's snel dat je een lift nodig hebt, bij Velthuijs zeiden ze dat ook gelijk en dat wilde ik helemaal niet! Bij mij was het nog erger dan bij jou (lege cup e/f) en ik heb nu ook een bv gehad met 700cc uhp ZONDER lift..het ligt echt per pc verschillend, lijkt wel of sommige alleen maar 'makkelijke' borsten willen opvullen. Ach ja je hebt straks een consult bij Frans en dan zal het vast goedkomen Heel veel succes met je consult!!
Mamalisa Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Oeh, 1 dag na mij. Ik heb mijn operatie (bij dr Nio) op 15 augustus. Leuk he kijk er al naar uit. Gaan we beetje gelijk op met genezingsproces. Ik krijg 600cc.
Ayaa Posted June 4, 2016 Author Posted June 4, 2016 3 uur geleden zei Marietje: Hoi Aya, Leuk dat je deze stap genomen hebt, jammer dat je verdrietig weg bent gegaan bij je eerste consult, uit eigen ervaring roepen pc's snel dat je een lift nodig hebt, bij Velthuijs zeiden ze dat ook gelijk en dat wilde ik helemaal niet! Bij mij was het nog erger dan bij jou (lege cup e/f) en ik heb nu ook een bv gehad met 700cc uhp ZONDER lift..het ligt echt per pc verschillend, lijkt wel of sommige alleen maar 'makkelijke' borsten willen opvullen. Ach ja je hebt straks een consult bij Frans en dan zal het vast goedkomen Heel veel succes met je consult!! Ja dat idee had ik dus ook want mijn borsten hangen wel maar lijkt mij sterk dat ik met mijn 23 jaar al een borstlift nodig heb. Dankjewel ben zo benieuwd wat Frans zal zeggen!
Ayaa Posted June 4, 2016 Author Posted June 4, 2016 1 uur geleden zei Mamalisa: Oeh, 1 dag na mij. Ik heb mijn operatie (bij dr Nio) op 15 augustus. Leuk he kijk er al naar uit. Gaan we beetje gelijk op met genezingsproces. Ik krijg 600cc. En wat is jou voor situatie kwa cup? Ik zou ook graag nog meer willen maat denk niet dat het past haha. Ja zeker leuk!
MarTiet Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 17 minuten geleden zei Ayaa: Ja dat idee had ik dus ook want mijn borsten hangen wel maar lijkt mij sterk dat ik met mijn 23 jaar al een borstlift nodig heb. Dankjewel ben zo benieuwd wat Frans zal zeggen! Nee joh kijk maar eens bij mijn foto's kun je mijn voorsituatie zien, nou dan durf ik te wedden dat ze bij jou heel mooi opgevuld gaan worden zonder lift hoor! Komt helemaal goed!
MarTiet Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 1 uur geleden zei Mamalisa: Oeh, 1 dag na mij. Ik heb mijn operatie (bij dr Nio) op 15 augustus. Leuk he kijk er al naar uit. Gaan we beetje gelijk op met genezingsproces. Ik krijg 600cc. Ik ben ook echt beniewd naar jouw niewe boobies! Zeker met dat slanke lijntje, dat worden een stel knallers!
Mamalisa Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 1 uur geleden zei Ayaa: Meer mensen met deze voor situatie? Ja voor mijn zwangerschap oh, je had het over je borsten? 1 uur geleden zei Ayaa: En wat is jou voor situatie kwa cup? Ik zou ook graag nog meer willen maat denk niet dat het past haha. Ja zeker leuk! Ik ben 9 jaar geleden begonnen met aa cup. Er zit nu 275cc in. Daarmee zit ik op een 70D. Ik krijg nu 600cc daarmee kom ik op een 70F uit als het goed is
Desert-Rose Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hoi meis, Ik heb even verschillende topics samengevoegd en tevens titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,in dit topic kun je ook je verdere updates en eventuele vragen neerzetten en na je operatie ook je verslag schrijven, dan het je alles netjes bij elkaar staan. xxx
Ayaa Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Op 5-6-2016 om 23:42 zei Desert-Rose: Hoi meis, Ik heb even verschillende topics samengevoegd en tevens titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,in dit topic kun je ook je verdere updates en eventuele vragen neerzetten en na je operatie ook je verslag schrijven, dan het je alles netjes bij elkaar staan. xxx Dankjewel!! Xx
Ayaa Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Gisteren avond mijn consult gehad met dokter Frans straten en wat een verschil met kliniek Amstelveen! (Positief!!) Ik werd eerst keurig te woord gestaan door tanne die alles even doornam van risico's enzo en daarna mijn gesprek met Frans. En tot mijn grote opluchting is een lift ook helemaal niet nodig!! Ik heb 450 en 500 gepast mijn voorkeur ging uit na 500 maar hij besteld ze allebij omdat hij niet wist of mijn spier genoeg oprekt. Ik krijg rond high profile en een wat stevigere gel omdat mijn huid erg dun is dus om rimpels te voorkomen. En uiteraard de operatie datum vast gezet. Nu moet ik 70e sport bh bestellen maar ik ben bang dat het niet misschien te klein is. Iemand ervaring mee met een kleine c naar 500cc?
Boobie2016 Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 He Ayaa! Wat leuk om te lezen. Ik zit namelijk precies in hetzelfde schuitje! ! Ook precies jou voor situatie van jou foto nu en krijg ook een 500cc dp high profile! Ook bij mij werd door blecourt van bergman een borstlift aanbevolen terwijl dat bij frans niet hoeft. Ook gaf blecourt aan dat er max 400cc in kan en frans 500cc! Ook ik word 15 augustus geopereerd door Frans dus wie weet komen wij elkaar die dag tegen! Ik zou bij twijfel altijd 1 maatje groter doen whaha zitje altijd goed! Spannende tijd vindje nie? Ik wil je graag volgen vindje dat oke? Groetjesss
jaino Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Ik had ook een c en heb 350 en 400cc en heb een 75e sportbh en gewone bh 75f
Ayaa Posted June 13, 2016 Author Posted June 13, 2016 12 minuten geleden zei Boobie2016: He Ayaa! Wat leuk om te lezen. Ik zit namelijk precies in hetzelfde schuitje! ! Ook precies jou voor situatie van jou foto nu en krijg ook een 500cc dp high profile! Ook bij mij werd door blecourt van bergman een borstlift aanbevolen terwijl dat bij frans niet hoeft. Ook gaf blecourt aan dat er max 400cc in kan en frans 500cc! Ook ik word 15 augustus geopereerd door Frans dus wie weet komen wij elkaar die dag tegen! Ik zou bij twijfel altijd 1 maatje groter doen whaha zitje altijd goed! Spannende tijd vindje nie? Ik wil je graag volgen vindje dat oke? Groetjesss Ja super leuk ik ga jou ook volgen!! Zitten we ook gelijk in het genezingsproces altijd handig met vergelijken ik hoop ook echt dat de 500 past tussen me borstspier want dat ziet frans pas op de operatie tafel anders word het toch de 450. Zeker heel spannend ben al aan het aftellen haha. Ben je zelf ook rechtstreeks naar de kliniek gegaan of via diana ? Xx
Ayaa Posted June 13, 2016 Author Posted June 13, 2016 9 minuten geleden zei jaino: Ik had ook een c en heb 350 en 400cc en heb een 75e sportbh en gewone bh 75f Dan ga ik toch maar 1 maatje groter bestellen voor de zekerheid. Frans zei dat ik de triumph action moest bestellen maar deze heeft een achter sluiting dat vind ik niet zo handig. Jij had de Anna care fix toch? Vond hij dat niet erg? Want deze wil ik eigenlijk ook omdat deze een voorsluiting heeft
jaino Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 39 minuten geleden zei Ayaa: Dan ga ik toch maar 1 maatje groter bestellen voor de zekerheid. Frans zei dat ik de triumph action moest bestellen maar deze heeft een achter sluiting dat vind ik niet zo handig. Jij had de Anna care fix toch? Vond hij dat niet erg? Want deze wil ik eigenlijk ook omdat deze een voorsluiting heeft Nee die gebruiktr hun voorheen ook zelf. Ik heb maat l vam de carefix en de hema heavy 75e. Das zelfde idee als triumph
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.