Aurobelle Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 Mijn naam is Aurel en ik ben 31 jaar, na drie kinderen en borstvoeding gegeven te hebben zijn mijn borsten niet meer zoals eerst. ik heb langgg moeten sparen en mijn angst voor operatie opzij gezet en toch de stap gezet. Ik heb 1 jaar lang uitgezocht welke chirurg en welke kliniek. Ik had twee klinieken waar ik een van moest kiezen. Diana gabriels, en Bergman kliniek Mijn eerste consult was met Diana, leuke vrouw wist precies wat ik wou, ik paste de prothese van 350 cc mentor high profile vond ik klein daarna paste ik de 400 cc en die vond ik beter bij mij passen. Ik ben niet zo lang 1,55 en weeg 51 kg ben echt slank. Diana heeft mij doorverwezen naar Dokter peters, eenmaal op consult bij dr.peters aangekomen bloeddruk meten bij een van de assistenten en die mij vroeg welke maat ik wou. en ik vertelde dus 400cc zij keek me aan en zij dat gaat nooit passen. Dokter peters zei precies hetzefde er kon max 300 cc in terwijl diana zei dat het makkelijk zou kunnen. ik was daar natuurlijk niet mee akkoord gegaan omdat ik bij al mijn zwangerschappen een 75 e bh maat had. Volgnde consult ben ik naar bergman kliniek gegaan bij meneer Koopman, een serieuse man die bij 1 e consult heel droog is maar na tweede gesprek toch wel wat relaxer is. hij heeft mij gemeten fotos gemaakt en zij er past zelfs 445 cc in. wat ik ook zelf al dacht. Ik heb na tweede gesprek nagedacht en gekozen voor bergman kliniek met dokter koopman. Mijn operatie staat gepland op 1 juni 420 cc high profile dual plane. Zijn er meiden die ook worden of zijn geopereerd door dr. koopman bij het bergmankliniek in rijswijk hoor graag van jullie! ik zal jullie op de hoogte houden als het zo ver is. Groetjes Aurel
Ank Posted May 1, 2016 Posted May 1, 2016 2 uur geleden zei Aurobelle: Mijn naam is Aurel en ik ben 31 jaar, na drie kinderen en borstvoeding gegeven te hebben zijn mijn borsten niet meer zoals eerst. ik heb langgg moeten sparen en mijn angst voor operatie opzij gezet en toch de stap gezet. Ik heb 1 jaar lang uitgezocht welke chirurg en welke kliniek. Ik had twee klinieken waar ik een van moest kiezen. Diana gabriels, en Bergman kliniek Mijn eerste consult was met Diana, leuke vrouw wist precies wat ik wou, ik paste de prothese van 350 cc mentor high profile vond ik klein daarna paste ik de 400 cc en die vond ik beter bij mij passen. Ik ben niet zo lang 1,55 en weeg 51 kg ben echt slank. Diana heeft mij doorverwezen naar Dokter peters, eenmaal op consult bij dr.peters aangekomen bloeddruk meten bij een van de assistenten en die mij vroeg welke maat ik wou. en ik vertelde dus 400cc zij keek me aan en zij dat gaat nooit passen. Dokter peters zei precies hetzefde er kon max 300 cc in terwijl diana zei dat het makkelijk zou kunnen. ik was daar natuurlijk niet mee akkoord gegaan omdat ik bij al mijn zwangerschappen een 75 e bh maat had. Volgnde consult ben ik naar bergman kliniek gegaan bij meneer Koopman, een serieuse man die bij 1 e consult heel droog is maar na tweede gesprek toch wel wat relaxer is. hij heeft mij gemeten fotos gemaakt en zij er past zelfs 445 cc in. wat ik ook zelf al dacht. Ik heb na tweede gesprek nagedacht en gekozen voor bergman kliniek met dokter koopman. Mijn operatie staat gepland op 1 juni 420 cc high profile dual plane. Zijn er meiden die ook worden of zijn geopereerd door dr. koopman bij het bergmankliniek in rijswijk hoor graag van jullie! ik zal jullie op de hoogte houden als het zo ver is. Groetjes Aurel Aurel Zou zie maar weer dat het beter is om bij meerdere pc op consult te gaan. Hier wat topic's over Dr.Koopman http://www.borstenforum.com/search/?type=all&q=Dr.Koopman Groetjes Ank
Desert-Rose Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 He meis, Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie,hier kun je na je operatie als je het leuk vind ook je verslag schrijven. Succes met het aftellen xxx
Aurobelle Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 Hoi, ja ik ben aan het aftellen, krijg opeens angst en blijdschap tegelijk. Ik ben gebeld voor het vastleggen van de tijdstip moet daar om 7:30 zijn. Het gaat bijna gebeuren Heb zooo lang moeten wachten. Hoop dat ik rustig onder narcose ga. ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan. Gr. Aurel
Desert-Rose Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Meis, zenuwen en angst van te voren hebben we eigenlijk allemaal, het is ook niet zomaar iets,het blijft een operatie, maar als je wakker word ben je wel 2 mooie borsten rijker. En het is wel lekker dat je zo vroeg mag ,niet te lang nuchter, en de narcose, voor je het weet ben je in slaap, dat gaat zo snel, laat het maar gewoon over je heen komen, komt echt goed. xxx
MarTiet Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Goede keus meid, wat ik hier gelezen heb over GD heb ik weinig vertrouwen in haar praktijk. Fijn dat je bij deze pc wel een fijn gevoel hebt, en hij aan je wensen kan voldoen. Ik had ook een slappe e/f en je voelt je dan echt een oud dametje in een jong lijf (ben zelf 28). Heel veel succes 1 juni, echt aftellen nu
Guest Toetje1993 Posted May 28, 2016 Posted May 28, 2016 Hoi, ik lees vaak in gesprekken dat iemand op meerdere consults is geweest bij dezelfde pc. Kost dit niets extra's? En wat maakt het dat er behoefte is naar nog een consult vlak voor de bv?
Aurobelle Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 Hello ladies mijn operatie in het kort, Vandaag was het eindelijk zover, ik moest om 7:30 aanwezig zijn bij bergmann kliniek. Ik werd goed ontvangen door de verpleegsters. Ik had mijn eigen kamer vond ik geweldig nadat ik zoutoplossing infuus had gekregen kwam dokter koopman aftekenen. eenmaal in de ok ging ik rustig liggen kreeg ik een zuurstofmasker en werd ik gerustgesteld door de anestesist. binnnen paar seconde viek ik rustig in slaap. Ik werd ook rustig wakker zonder pijn, pijn kwam pas 3 uur later. ik ben van 7:30 tot 17 uur in de kliniek gebleven, ik had crackers gegeten en kopje thee ging weer slapen. Onder narcose gaan was voor mij een eitje de pijn erna is veel minder. Ik hoopte op 400cc maar paste jammer genoeg niet, ik heb nu 340 cc allergan natrelle dual plane gekregen. Ik ben er blij mee ze zijn nu nog wat opgezwollen maar voor mijn lengte en gewicht past goed bij me. Ik moet eerlijk zijn de pijn omg het is best zwaar ik kan niet eens normaal naar het toilet. in de auto stappen was een drama. de pijn is best heftig, zonder medicijnen red ik het niet. Mijn man heeft vrij genomen de hele week gelukkig, had de pijn onderschat. Vandaag dus mijn eerste nacht hoop dat het zal meevallen. Groetjes Aurel
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 He meis, Gefeliciteerd met je boobies, en fijn dat alles zo goed is gegaan. Fijn dat je man lekker thuis is om je te verzorgen, laat je maar lekker vertroetelen. Omdat je al een topic had,heb ik je laatste topic even hierbij gezet, zo heb je alles in volgorde bij elkaar staan. Meis rust lekker uit, en ik hoop dat het vannacht een beetje mee gaat vallen en je iets kan slapen. Een goed herstel meis. xx
Lindsay12345 Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Gefeliciteerd met je nieuwe borsten en een goed herstel xx
anonn Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Hoi Aurel, hoe gaat het vandaag met jou? Pijnlijk he? liefs Loni
Aurobelle Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 Hoi Loni, Ik heb goed geslapen met pijnstilling. Zonder zou ik niet kunnen. Ik heb tot nu toe geen pijnstilling genomen, pijn is nu te doen ik voel wel druk op mijn borst. En hoe is jou nacht gegaan?
anonn Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Hoi Aurel, Ik werd vannacht om 2 uur wakker met pijn en heb toen een oxicodon genomen. Daar werd ik wel een beetje misselijk van maar de pijn ging weg. nu vandaag alleen nog aleve en paracetamol ingenomen, daarmee is het redelijk te doen. Maar als ik te veel op ben en loop wordt ik meteen terug gefloten. Zolang ik in bed blijf is het te doen. Heb ook last van druk en mijn borsten voelen aan als grote beurse blauwe plekken als ik ze aanraak. Ga straks proberen te douchen. liefs
Aurobelle Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 Hoi Loni, Ik heb net even gedoucht alleen de onderkant, onder mijn oksel en gezicht. ik durf mijn borsten nog niet nat te maken. ik heb ook gelijk nieuwe gaas gezet. ik heb ze even bekeken, de linkse geneest sneller dan de rechter. zit een deuk door die strakke band. hoop dat ze gaan zakken. ik vind ze nog niet mooi. ik neem nu ook even paracetamol maar moet eerst eten maar geen trek. ik lig ook alleen op bed alleen opstaan om te plassen. heb je je borsten al bekeken. succes met douchen straks
anonn Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Hoi Aurel, heb ook gedoucht en alles helemaal nat gemaakt. Het staat allemaal erg gespannen en ook ik vind ze op dit moment nog niet mooi. heb niet naar de littekens gekeken, hoop vooral dat de zwelling een beetje snel minder word. liefs
Aurobelle Posted June 3, 2016 Author Posted June 3, 2016 Hoi, ik vind ze ook niet mooi nu hoop dat ze goed zakken. heb je vanacht goed kunnen slapen? groetjes Aurel
anonn Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Hoi, Slapen gaat slecht maar ik kan ook moeilijk op m'n rug slapen. Mijn borsten staan vreselijk gespannen en voelen beurs verder is de pijn wel te doen. ik hoop inderdaad dat ze mooi indalenen de spanning eraf gaat. Op dot moment mis ik m'n soepele hangborstjes een beetje....ik hoop dat het een kwestie van geduld is.... hoe gaat het met jou?
Aurobelle Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 Hoi Loni, Gister hele dag geen pijnstilling meer ingenomen. De nachten zijn alleen ongemakkelijk, ik Word dan wakker omdat ik niet op mijn rug kan slapen. en al helemaal niet halfzittend. Geen extreme pijn meer maar voel wel trekkend druk gevoel aan mijn borsten. ik kan nu eindelijk alleen naar de wc zonder hulp van mijn man. Mijn borsten staan nog hoog vierkant. begin jij al gevoel terug te krijgen bij je borsten. alleen mijn tepels reageren als ik ze aanraak goed teken hoop ik. maar mijn borsten nog steeds hard. ik dacht dat ik ze al gelijk kon bewonderen dus niet. ik moet aanstaande don alweer naar bergman eerste controle met pc. Groetjes Aurel
MarTiet Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hoi Aurel, Is hartstikke normaal wat je nu meemaakt, wel even rot met de pijn en het slechte slapen..het is een heel proces, je spieren moeten nog even rekken en wennen aan het feit dat er nu iets tussen zit. Je zult gaan merken dat het iedere week wat beter gaat, de zwelling neemt meestal de eerste week wel af.. ook gaan je borsten nog enorm veranderen maar dit kan wel paar weken duren. Geef het de tijd, komt goed. Het liefst hebben we na de operatie gelijk perfecte borsten maar zo werkt het helaas niet.. geduld is een schone zaak Een goed herstel gewenst en schroom niet om te vragen naar ervaringen van anderen
MarTiet Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Op Saturday, May 28, 2016 om 10:42 zei Toetje1993: Hoi, ik lees vaak in gesprekken dat iemand op meerdere consults is geweest bij dezelfde pc. Kost dit niets extra's? En wat maakt het dat er behoefte is naar nog een consult vlak voor de bv? Vaak hebben mensen toch nog twijfels over het aantal cc's of de manier van plaatsen. Ik weet niet of er iedere keer kosten aan verbonden zijn, wat ik wel weet is dat de kosten van consulten in mindering gebracht word bij de totale kosten van de bv. Ergens ook wel logisch want tijd kost geld ook bij de pc denk ook dat dit per pc verschillend is..
Aurobelle Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 Hoi Marrietje, bedankt voor het antwoorden, ik zal zeker geduld moeten hebben al is het wel moeilijk. Het is raar ik was zo gespannen voor de operatie en narcose, terwijl nazorg, genezing belangrijker is. Groetjes Aurel
anonn Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hoi Aurel, ja vervelend he dat slapen, ik draaide vannacht per ongelijk op mijn zij, nou das ook niet prettig (heel raar gevoel). het gevoel in mijn borsten is helemaal terug, maar als ik voel lijkt het net of ik op een blauwe plek druk. Ze blijven dus nog pijnlijk. ook ik moet donderdag terug voor controle bij dr. Koopman, later in de middag misschien komen we elkaar wel tegen liefs
Aurobelle Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 Hoi Martietje, Bij diana waren de consulten gratis. ik was toen in amstelveen en Barendrecht geweest niet betaald. bergman ook 2 consulten en ook niet betaald. maar mijn pc zei dat ze het kunnen declareren via de verzekering. Groetjes Aurel
Aurobelle Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 Hoi Loni, ja vervelend, we komen elkaar vast tegen. We moeten geduld hebben, komt goed;) Groetjes Aurel
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.