Jump to content

erwtje : ? 2016: Dr. Visser : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Zal mij eindelijk ook eens voorstellen,

Lees al even mee maar ga hier nu toch mijn verhaal neerzetten, wie weet kan iemand er iets mee!

Ik ben 38 jaar en heb twee kindertjes van 3 en 5 jaar,  en getrouwd. Ik kom echt van maatje muggenbeet, op mijn dertiende begonnen mijn borsten te groeien en zijn er toen meteen maar weer mee gestopt. Toen ik jonger was, leek het met een push-up nog wat, en in het pre-internet tijdperk kwam ik wel eens wat artikelen tegen in tijdschriften van mensen die dan beweerden dat hun borsten op latere leeftijd nog zijn gegroeid. 

ik dacht: we wachten dan maar af, ik vond toen zo’n operatie toch best wat drastisch en durfde niet goed. Toch bleef het altijd een frustratie. Tijdens mijn zwangerschappen/borstvoedingsperiode had ik opeens een b-tje en kon tien maanden borstvoeding geven! Daar was ik wel trots op, met m’n mierentietjes. 

Maar daarna, werd het echt niks meer. Omdat ik ook een heel erge diastase had en nog steeds vier maanden zwanger leek, werd ik erg ongelukkig van mijn lichaam. Uiteindelijk, toen de jongste net drie was, een buikwandcorrectie ondergaan. Mijn buik was weer plat, ik kon weer sporten zonder pijn, wat een feest! En mensen vroegen niet meer steeds of ik ‘alweer zwanger was’. Omdat het allemaal zoveel geld kost en het toch best pittige ingrepen zijn, heb ik er echt lang over nagedacht. Mijn buik moest echt, ik voelde me zo naar, had ook een navelbreuk en droeg alleen nog wijde kleren. Maar uiteindelijk….Operatie was zo goed gelukt en vrij vlot genezen, toch nog eens gaan nadenken over een borstvergroting! omdat ik persé Monobloc Hydrogel wilde, kwam ik terecht bij de Wellnesskliniek bij dokter Linda Visser. 

Ik ben eigenlijk maar een keer op consult geweest, maar de protheses die ze liet passen daar was ik meteen al heel blij mee. Omdat ik van niks kom, wilde ik graag een natuurlijk resultaat. Ze adviseerde me 305 cc en die heb ik nu sinds twee weken! Ik ben er heel blij mee! ik heb nu maat 80B/75C,  een heel beschaafde maar pronte boezem!

Het is me alles meegevallen. Ik heb nu al haast geen pijn meer, alles is nog wel gevoelig maar ik loop al weer vrolijk rond en kan niet wachten totdat ik iets anders mag dragen dan die rare sportbeha. De hechtingen zijn inmiddels verwijderd, wondjes prima in orde. Alleen op mijn zij slapen lukt me nog niet. 

Het begint er ook al veel natuurlijker uit te zien nu de zwelling verdwijnt, en ze wat beginnen te zakken. Mijn borsten zijn nu nog wat ongelijk, zullen ze ook blijven want dat was altijd al en er was mij al verteld dat er aan vorm en stand van de tepels niks veranderen zou, maar daar kan ik wel mee leven want verder zijn ze wel heel mooi :-) Ik was ook altijd een beetje bang dat het niet als iets ‘ van mij’ zou voelen, maar dat is helemaal niet zo! Het voelt alsof het er altijd al zat! 

Wat me ook opvalt, zijn de leuke reacties die ik krijg, dat het me echt gegund is, en dat als ik er blij mee ben, dat toch geweldig is! Ook valt me op dat sinds ik het links en rechts vermeld aan mensen er toch best veel dames die ik ken het ook wel zouden willen…Ik zag namelijk dat iemand hier onlangs een topic over opende, over het taboe op borstvergroting, ik was er ook bang voor maar het blijkt echt enorm mee te vallen dus…

Hoe dan ook, ik ben echt happy! Ik wil in een apart verslagje mijn operatie ook nog wel beschrijven, maar dat is voor een andere keer, net als foto’s want ik heb wat uitslag gekregen van de pleisters en da’s niet zo fraai, maar het trekt al wat bij.

Groetjes, Caroline

Posted

Hey erwtje, wat een leuk stukje heb je geschreven! Was erg leuk om te lezen, wat fijn dat je de stap hebt durven zetten, het blijkt het toch vaak waard, al die centjes en de hele emotionele achtbaan. 

Posted

Wat super fijn caroline, dat je zo tevreden bent over je borsten.. ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe aanwinst. Mijn operatie staat 14 juli gepland dus ik moet er nog even op wachten. Ik krijg ze dan voor de spier waar zijn ze bij jou geplaatst?

Groetjes

Posted

Thnx, Mamalisa, ja, het is het allemaal waard geweest! Ik ben echt blij, eindelijk compleet, zo voelt het.

1986el, had ik idd niet vermeld: bij bij dual plane, wegens gebrek aan vetweefsel. Ik ga tzt we fotootjes plaatsen maar ik wil ff wachten totdat de plekjes van de pleisters weg zijn want dat is echt niet zo mooi nu. 14 juli, ng even dus maar dan toch met nieuwe boos de zomer in!hoeveel cc krijg/wil je? Bij mij was het 305, ik denk eigenlijk ook niet dat de dokter er meer bij had gekregen...:D

Posted

He meis, 

Nog gefeliciteerd en super dat je zo tevreden bent,nu nog even lekker rustig herstellen.

Je kunt je operatie verslag ook gewoon hier neer gaan zetten, dan hoef je maar 1 topic bij te houden, is makkelijker en overzichtelijker voor jou en ook voor ons, wanneer ben je precies geopereerd? Dan kunnen we die ook vermelden in de titel,ik zal het nu alvast verhuizen naar de goede categorie.

xx

Posted
Op Sunday, May 01, 2016 om 22:42 zei erwtje:

Thnx, Mamalisa, ja, het is het allemaal waard geweest! Ik ben echt blij, eindelijk compleet, zo voelt het.

1986el, had ik idd niet vermeld: bij bij dual plane, wegens gebrek aan vetweefsel. Ik ga tzt we fotootjes plaatsen maar ik wil ff wachten totdat de plekjes van de pleisters weg zijn want dat is echt niet zo mooi nu. 14 juli, ng even dus maar dan toch met nieuwe boos de zomer in!hoeveel cc krijg/wil je? Bij mij was het 305, ik denk eigenlijk ook niet dat de dokter er meer bij had gekregen...:D

Ik krijg wss 410 voor de spier maar heb 11 mei nog een extra passessies. Ik had geen foto's gemaakt dus ben bang dat ik ze te groot vind... nog even een keer door passen.. zoo spannend..

Bij welke clinic ben jij geweest?

Posted

Hoi!

Ik ben bij de Wellnesskliniek geweest, bij Dr Visser. Ja, extra passessie is zeker goed idee. Als ik mijn boobies nu zie ben ik heel tevreden, maar een beetje groter had me ook niet gestoord. Zojuist een badpak en bikinitop gepast, bleef maar voor de spiegel staan draaien:D Dr Visser is nogal van de natuurlijke borsten lees ik hier ook wel vaker, nou ze heeft geen half werk geleverd. Het past echt bij me!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.